• Kijken jullie mensen vreemd aan als ze anders zijn ??
    Maar waar letten jullie nou eigelijk op?.
    innerlijk ?
    of uiterlijk?
    :)

    Je kan zo mooi zijn als Megan Fox, als je je gedraagt als een bitch ben je als poep in m'n ogen.
    Maar toch, ik probeer niet zoveel te beoordelen op uiterlijk omdat ik weet hoe dat voelt.
    En ja, het eerste wat me opvalt is iemand z'n gezicht... Obviously.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Balance schreef:
    Nee :') Ik let op alles.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik trek gewoon aan wat ik leuk vind ;D Dat maakt me wel uniek.


    same story here


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Eerlijk gezegd wel, soms.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Fanning schreef:
    Eerlijk gezegd wel, soms.


    26 - 02 - '16

    Balance schreef:
    Nee :') Ik let op alles.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik kijk ze niet zo zeer 'vreemd' aan, ik kijk meer 'onderzoekend' en trek niet meteen een vuil gezicht zoals ik sommige sletjes zie doen. Eigenlijk beoordeel ik sneller mensen die ik 'tuttig' vind lijken of die gewoon arrogant kijken.


    You are beautiful, you are love.

    Ik let meer op het innerlijk. Wattehack boeit mij het nou hoe mijn vriendinnen er uit zien c:


    Pretty is just a pretty word.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik trek gewoon aan wat ik leuk vind ;D Dat maakt me wel uniek.

    This! :3

    On topic:
    Nee, ik kijk mensen niet raar aan. Okee, ik kijk ze vaak aan, maar meestal is dat omdat ik het óf leuk vind hoe ze er uit zien/ wat ze dragen of thatever, óf het is omdat ik respecteer hoe iemand er bij loopt.
    Ik kijk vaak op het eerste gezicht naar het uiterlijk, maar als ik eenmaal met iemand aan de praat raak of iets dergelijks, kijk ik ook naar het innerlijk want dat is natuurlijk net zo belangrijk.


    Inspiration can hit you any time

    Mensen die er anders uitzien vind ik meestal wel interessant/grappig, dus ja, ik kijk ze aan. Of ik ze vreemd aankijk, neh, tenzij ze er echt bijlopen als een idioot. Ik let opzich best wel op het uiterlijk, maar niet op bekritiserende wijze. Aan het uiterlijk kan je soms al goed zien hoe een persoon is. Onbewust doe je het sowieso: je hebt al een oordeel over iemand klaar nadat je hem ook maar twee secondes hebt aangekeken.


    i put the fun in funeral

    Op uiterlijk gebied? Enfin, ik kijk ze wel aan, maar geen twee minuten >.<
    Maar als er iets gebeurd, bv. een ongeval of gevecht, dan is het toch normaal dat je dat aankijkt en zogezegd "betrokken" raakt?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Uneventful schreef:
    Je kan zo mooi zijn als Megan Fox, als je je gedraagt als een bitch ben je als poep in m'n ogen.
    Maar toch, ik probeer niet zoveel te beoordelen op uiterlijk omdat ik weet hoe dat voelt.
    En ja, het eerste wat me opvalt is iemand z'n gezicht... Obviously.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    De key is 'm gewoon om je niet druk te maken om hoe uniek of normaal je bent. 't Interesseert mij bar weinig of ik eruit zie als de helft van Nederland of niet.
    + Ik kan mensen herkennen aan de meest vreemde dingen; een haarscheiding, een wenkbrauw met een paar oplopende haartjes, houding, vorm van de mond. Ik let op heel vreemde dingen :']

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 16:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Constantine schreef:
    (...)
    This! :3

    On topic:
    Nee, ik kijk mensen niet raar aan. Okee, ik kijk ze vaak aan, maar meestal is dat omdat ik het óf leuk vind hoe ze er uit zien/ wat ze dragen of thatever, óf het is omdat ik respecteer hoe iemand er bij loopt.
    Ik kijk vaak op het eerste gezicht naar het uiterlijk, maar als ik eenmaal met iemand aan de praat raak of iets dergelijks, kijk ik ook naar het innerlijk want dat is natuurlijk net zo belangrijk.


    Precies n.n.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    Balance schreef:
    Nee :') Ik let op alles.


    •*• Lululu •*•