• Kijken jullie mensen vreemd aan als ze anders zijn ??
    Maar waar letten jullie nou eigelijk op?.
    innerlijk ?
    of uiterlijk?
    :)

    Nee :') Ik let op alles.


    -

    Balance schreef:
    Nee :') Ik let op alles.

    Precies dit.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hrbf, ik weet niet eens hoe ik zelf eruit zie. Van mijn twee beste vrienden herken ik de een aan haar haar en de andere aan zijn neus en kale hoofd. Ik herken geen gezichten tenzij ik ze al meerdere keren heb gezien. Zo slecht let ik op uiterlijk xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Balance schreef:
    Nee :') Ik let op alles.

    + Waarom zou ik mensen die "anders" zijn raar aankijken. Ik ben het zelf ook. Als ik iemand tegen kom die vet gothic of emo gekleed is vind ik dat alleen maar awesome :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Iedereen is anders xD
    Somige zijn mollig
    Somige zijn dun
    Noem het maar op..........


    Maar ik let op innerlijk xD (flower)
    Wees blij dat we niet allemaal het zelfde zijn (lol)

    Ik zit op een school waarop je raar aangekeken wordt als je mensen raar aankijkt/pest/discrimineert, dus nee. Sowieso zijn de mensen die anders durven te zijn in mijn ogen meestal het leukst. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    CyberLord schreef:
    (...)
    + Waarom zou ik mensen die "anders" zijn raar aankijken. Ik ben het zelf ook. Als ik iemand tegen kom die vet gothic of emo gekleed is vind ik dat alleen maar awesome :Y)

    Balance schreef:
    Nee :') Ik let op alles.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    CyberLord schreef:
    (...)
    + Waarom zou ik mensen die "anders" zijn raar aankijken. Ik ben het zelf ook. Als ik iemand tegen kom die vet gothic of emo gekleed is vind ik dat alleen maar awesome :Y)


    Sinds wanneer valt gothic/emo zijn onder anders zijn? Iedereen en zijn moeder is emo/gothic D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Balance schreef:
    Nee :') Ik let op alles.

    Behalve als mensen dronken in de collegezaal zitten, dan kijk ik ze wel een beetje vreemd aan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Behalve als mensen dronken in de collegezaal zitten, dan kijk ik ze wel een beetje vreemd aan.


    Dan kijk ik er ook zo naar xD

    Mordin schreef:
    (...)

    Sinds wanneer valt gothic/emo zijn onder anders zijn? Iedereen en zijn moeder is emo/gothic D:

    Zeg dat maar eens tegen ze als je een van beide ziet. Goodluck met de discussie die je dan krijgt :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Balance schreef:
    Nee :') Ik let op alles.


    The odds are néver in our favor.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Zeg dat maar eens tegen ze als je een van beide ziet. Goodluck met de discussie die je dan krijgt :Y)


    Oh nee, heb dat al vaak genoeg gedaan. Tjah, sommige mensen moeten bepaalde kleding dragen om zich 'speciaal' te voelen. Vervolgens komen ze natuurlijk met honderden bijeen, allemaal in dezelfde kleding, luisterend naar dezelfde bands en pratend over dezelfde hobbies, om met elkaar te praten over hoe geweldig het is om 'uniek' te zijn.
    hopeloos. Net als mensen die merkkleding dragen om dezelfde redenen, of wie dan ook die een bepaalde soort kleding aantrekt om uniek te zijn <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Oh nee, heb dat al vaak genoeg gedaan. Tjah, sommige mensen moeten bepaalde kleding dragen om zich 'speciaal' te voelen. Vervolgens komen ze natuurlijk met honderden bijeen, allemaal in dezelfde kleding, luisterend naar dezelfde bands en pratend over dezelfde hobbies, om met elkaar te praten over hoe geweldig het is om 'uniek' te zijn.
    hopeloos. Net als mensen die merkkleding dragen om dezelfde redenen, of wie dan ook die een bepaalde soort kleding aantrekt om uniek te zijn <_<

    Ik trek gewoon aan wat ik leuk vind ;D Dat maakt me wel uniek.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.