• Ik liep vandaag door de gangen in school en werd aan gesproken door een leerkracht. En die sprak me aan als Elinetje.
    Ik dacht zo bij mezelf: what the?

    Hebben jullie ook al zo iets meegemaakt??


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Paulientje, door mijn mentor. s:


    You've cat to be kitten me right meow.

    Heeel erg vaak door mijn oude mentrix. 'Annemiekje, wil je even de deur dicht doen?''Oh, lieve Annemiekje, niet zoveel praten he? Mondje op slot'. Echt demigrerend gewoon, haha.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Iedere leraar vond mij zo lief. (cat)
    Volgens mij werd ik gewoon de dochter van de Duivel genoemd, aangezien ik nooit huiswerk maakte en leerde. Leerde ik wel, kreeg ik een negen. Haha. Net goed. Zo ben ik altijd net met de hakken over de sloot overgegaan. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja hoor, meegemaakt. Maar niet bij mezelf. Een jongen uit mijn klas wordt heel vaak Basje genoemd, maar dat vindt hij niet erg :'D
    En wij waren eerst een kutklas, maar na drie jaar begonnen leraren ons plotseling te mogen en noemen ze ons schatjes enzo :'D


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Mijn klastitularis van vorig jaar zei altijd "ma zoeteke toch" tegen ons

    Ik ben voor wiskunde 'Meiske, joa, gie meiske.'
    Anders word ik ook wel veel Charlotte, Emma en Marieke genoemd.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heet Else.
    Voel je 'm aankomen, Elsje Fiederelsje zet je klompjes bij het vuur?

    -_____-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Mijn oude tekenleraar noemde me altijd naar mijn plaatsnaam en mijn wiskunde leraar noemde me 124lettergrepen etc omdat m'n naam 5 lettergrepen heeft. Lol, heb er geen probleem mee (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn oude tekenleraar noemde me altijd naar mijn plaatsnaam en mijn wiskunde leraar noemde me 124lettergrepen etc omdat m'n naam 5 lettergrepen heeft. Lol, heb er geen probleem mee (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn minst favoriete leraar (Ik haat hem echt) noemt me altijd Cinz (ik heet Cinzia). Het irriteert me echt.


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Marble schreef:
    Ik heet Else.
    Voel je 'm aankomen, Elsje Fiederelsje zet je klompjes bij het vuur?

    -_____-

    Dat zingt mijn opa altijd, haha.

    OT:
    Ik werd vroeger altijd Noortje genoemd (ik heet zelf Nore), tot er een Noortje bij me in de klas kwam. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn mentor uit de eerste noemde me acrobaat omdat ik dus een stoel op de tafel had gezet en daarop ging zitten. Anyway, ik werd vorig jaar door álle docenten in de war gehaald met een vriendin: ze noemden mij telkens Maud. En een jaar daarvoor met mijn beste vriendin die Rianne heet. Ze leren het ook nooit :l


    Take risks and conquer your fears.

    Ik word weleens Cheyenneke genoemd door sommige leraren, dus ik ken het, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    mijn leraar BV gaat altijd de namen voorlezen in de klas, en dan doet hij bij iedereen -tje erachter. als het bij iedereen is is het altijd wel grappig, maar ik zou het ook een beetje raar vinden als een leraar dat maar bij 1 iemand zou doen...


    'The desire to write grows with writing'