• Ik liep vandaag door de gangen in school en werd aan gesproken door een leerkracht. En die sprak me aan als Elinetje.
    Ik dacht zo bij mezelf: what the?

    Hebben jullie ook al zo iets meegemaakt??


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Pfoeh, eens even kijken. Een basisschoolleraar noemde me standaard Jipster (uitspraak: 'Tjipstur'), mijn hout-, beeldhouw- en smeedleraar noemt me altijd Jippie/Jippekip/Jippie-a-yee en de conciërge spreekt me altijd aan met "Jipjip!". Ik geef ze altijd bijnamen terug, haha. Ergens schept het wel een band. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Michifu schreef:
    Mijn naam is Lisanne en bijna elke docent zegt Lisan, en nee dat is niet leuk :')


    Ik dacht ook dat je het zo uitsprak.

    Ik hoor net hetzelfde van een vriendin. x'D
    Zelf gelukkig niet. Weleens een klasgenoot die me Medusa ging noemen...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jup, ik had een leraar die me chellie noemde... Maar hij deed dat dan écht elke les. Op een gegeven moment raakte ik er nog aan gewend ook x). Maar hij deed hett ook bij een (toenmalige) vriendin. Die noemde hij loesie terwijl ze Marloes heet.

    Mijn Muziek leraar noemde me Bobbeltje 0.o Tha Fack DUDE

    Ik word door leraren gewoon bij mijn naam genoemd. Maar andere mensen noemen mij Ei ,omdat ik Eileen heet ,woehoe :W.


    Shoganai i ne~

    Mijn naam schijnt zeer moeilijk te zijn voor mijn Franse stagaire/docent
    Hij zegt sterrre, maar je spreekt het uit als steruh


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik had vorig jaar een leraar die me meisje noemde. En op mijn werk is er een manager die me begroet met "Kimmie!" --'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    "Mieke" en ik heet Selina en dat zei die heel vaak. Eigenlijk tegen alle meisjes.
    En "Schattekes" en dat zei gelukkig alleen een vrouw altijd tegen ons. --'

    Ik heet Eline maar ik vermoord iedereen die me Elinetje noemt, like hoe bedoel je kleinerend? Dus nee, ze passen wel op ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik heb 1 leraar die me af en toe aanspreekt met 'Schat' en 'Lieverd'

    Ja, ik ben wel een keer Annickje genoemd door mijn mentor... of door mijn maatschappijleer-leraar. Ik weet niet meer zeker wie van de twee.


    Life is hard and then we die

    Meteen bij de eerste les zeg ik tegenmijn docenten dat ik als 'Lissa' aangesproken wil worden. Eentje noemt me toch ALTIJD Vasilisa, en dn paar die ik wel aardig vind teasen me door me Vasya te noemen, de Russische variant.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    nee, maar wel genoeg andere rare momenten :w


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn economieleraar noemt me Jimmy -.- en mijn naam is toch echt Jaimy!!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn geschiedenis leraar in de brugklas zei altijd Kimmetje, geloof ik. Zo vreemd, ik heb een korte naam en heel vaak maken mensen hem langer door Kimmie of Kimmetje te zeggen.


    Physics is awesome