• Ik liep vandaag door de gangen in school en werd aan gesproken door een leerkracht. En die sprak me aan als Elinetje.
    Ik dacht zo bij mezelf: what the?

    Hebben jullie ook al zo iets meegemaakt??


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    omg. Nee, gelukkig niet.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik heet geen Eline, dus nee.


    quidquid excusatio prandium pro

    Een docente noemde een meisje uit mijn klas altijd Floortje voor de grap, terwijl ze eigenlijk Floor heet c:


    raindrops are the perfect lullaby

    Mijn naam is Stephanie en een leraar ging me Steffie noemen. -.-
    Like, fuck off D:
    Vreselijk als ze dat doen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Croix schreef:
    omg. Nee, gelukkig niet.


    26 - 02 - '16

    Wel eens een leraar die me 'meisje' noemde, maar die had voor alle leerlingen bijnamen en mijne was nog lang de ergste niet. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Hmm... mijn leraar scheikunde noemt me 'Kleine Doutzen' omdat mijn zus twee jaar geleden op school zat en hij mij een kleine versie van haar vind :')


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik word vrij vaak door leerkrachten met mijn achternaam aangesproken of "Katootje" genoemd. Simpelweg omdat er twee Kato's in de klas zitten, en ik de kleinste ben. c:

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 20:25 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Nope :'D

    Ik was Dummie bij een Duits docente van die naam ben ik nooit meer afgekomen :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    God zij dank niet. :')
    Alleen zei mijn leraar van economie van vorig jaar laatst wel heel erg overblij mijn naam. Toen dacht ik echt wel even; whut? Haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben wel eens Nynketje genoemd, ja. xd (door mijn Engels leraar)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 20:24 ]


    You are beautiful, you are love.

    Mijn docente Nederlands van vorig jaar mocht me wel heel erg :'D. Ze sprak me altijd aan met 'Saar', als we iets makkelijks behandelden zei ze dat ze medelijden met die arme Saar had voor wie het zo makkelijk is dat ze de hele les maar uit het raam staart, en als ik een laag cijfer had schreef ze op het proefwerkblaadje 'Sarah toch! Dat ben ik niet gewend van jou!'
    Kinda awkward.


    i put the fun in funeral

    Of Berna, of meisje. ;p


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Mijn naam is Lisanne en bijna elke docent zegt Lisan, en nee dat is niet leuk :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.