• Hoi,

    Ik word hier echt zo gefrustreerd van! Het is nu al een tijdje geleden en ik kan nog steeds niet fatsoenlijk op Quizlet! De helft van mijn hoofdstukken zijn er niet meer zodat ik niet kan schrijven! Ik kan nauwelijks of geen reacties zien! Ik kan geen reacties plaatsen! En ik heb hier zogauw geen laptop waar ik even gauw op kan gaan. Ik ben echt radeloos, want ik wil schrijven, maar zo gaat het toch ook niet??? Ik voel me zo vreselijk gefrustreerd hierdoor. Niemand kan me een duidelijke uitleg geven waardoor het komt. En ik wil niet boos overkomen of zo, maar ik denk dat jullie het ook niet fijn zouden vinden als jullie met dit probleem zouden zitten.

    Xxx
    QuestToAsk

    Dus, je zit op je mobiel als ik het goed begrijp? Want dan is het antwoord simpel. De mobiele site van Q heeft nog wat problemen en je zult gewoon moeten wachten totdat dit is opgelost.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ... I don't get it.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat heb ik dus owk...
    Ik kan geen berichten bekijken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat CyberLord zegt. Ik heb zelf ook problemen met Q. op mijn mobiel, maar dat is gewoon even niet anders op dit moment.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Wat CyberLord zegt. Ik heb zelf ook problemen met Q. op mijn mobiel, maar dat is gewoon even niet anders op dit moment.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik heb er ook last van maar dan bij mij thuis. Thuis kan ik niet op quizlet omdat niks het doet en in de bieb kan ik er wel op. Erg frusterend maar de mods weten het en zijn er mee bezig. Maar hoop dat het snel opgelost wordt.