• ik heb al een paar dagen na gedacht over rollen voor mijn storie. ik kan er gewoon geen meer uit mijn hoofd krijgen. als je nog wat rollen in jou hoofd hebt geef ze dan maar door!

    wat ik nodig heb:
    klasgenoten
    jagers of slechte mannen
    buurman of/en buurvrouw van de hoofdrolspeler
    winkel vrouw ( een vrouw die een paar winkels bezit )
    familie van de hoofdrolspeler zoals: oma of opa
    draaken vriend van de hoofdrolspeler

    wat ik wil weten over een rol:

    voornaam:
    middelnaam: hoeft niet
    achternaam:
    leeftijd:
    karakter:
    uiterlijk:
    familie: komt misschien van pas
    extra:

    alvast bedankt

    -xxx-


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 19:10 ]


    Love everything that is gifted and be there for everyone.

    *de story.

    eh wat bedoel je met story.
    je moet gewoon rollen opschrijven. en wat ik over dat rol wil weten is:
    voornaam:
    middelnaam: ( hoeft niet )
    achternaam:
    leeftijd:
    karakter:
    uiterlijk: foto ( hoeft niet )
    familie:
    extra: komt messchien van pas


    Love everything that is gifted and be there for everyone.

    LittleSun schreef:
    eh wat bedoel je met story.
    je moet gewoon rollen opschrijven. en wat ik over dat rol wil weten is:
    voornaam:
    middelnaam: ( hoeft niet )
    achternaam:
    leeftijd:
    karakter:
    uiterlijk: foto ( hoeft niet )
    familie:
    extra: komt messchien van pas


    Alsjeblieft, leer eerst spellen voordat je een story gaat schrijven.

    maakt het erg veel uit, ik ben gewoon niet zo goed in taal (huil)
    maar als je rollen hebt laat het dan weten, ik kan er geen meer uit mijn hoofd halen. ik heb al 10 hoofdstukken.
    ha geen spellings fouten(typing)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 13:23 ]


    Love everything that is gifted and be there for everyone.

    LittleSun schreef:
    maakt het erg veel uit, ik ben gewoon niet zo goed in taal (huil)
    maar als je rollen hebt laat het dan weten, ik kan er geen meer uit mijn hoofd halen. ik heb al 10 hoofdstukken.
    ha geen spellings fouten(typing)

    *Spelfouten. Oké, sorry, die was gemeen. ><
    Dat je niet zo goed bent in taal is heus niet zo erg, hoor. Ik ken mensen met dyslexie die hele leuke verhalen schrijven, zelfs al halen ze continu letters door elkaar en is de werkwoordspelling ook niet echt om over naar huis te schrijven. Wel zou ik je willen aanraden om het lijstje met eisen (wat je dus wilt weten over een rol) in de beginpost van dit topic te zetten. Dan is het voor de mensen die een rol willen invullen overzichtelijker. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    oke (lol)
    kunnen we het misschien weer over rollen hebben en niet over spellings fouten. deze topic is niet om te zeggen hoe goed of slecht ik in taal ben
    * ze is serius, of hou je dat ook schrijft * :(( it is not funy

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 18:35 ]


    Love everything that is gifted and be there for everyone.

    okay nu ga ik expres spellingsfauten maken (spellingsfouten)

    vornaam:summer
    achternam:-
    leeftijd: 10
    karakter: summer is een erg stil typet. de man die ze haar vader noent is niet haar vader maar ge wetenschaper die haar gecreeert heeft. ze is best slim voor haar leeftijd, (ook al heeft ze nooit op school gezeten). verder is altijd nogal mysterious bezig en heeft ze een heel goed geheuge.
    iuterlijk:(foto)
    famili:summer heeft geen vader geen moeder en ook geen broers of zussen. de wetenschaper komt het dichtst bij famili.
    ekstra: summer is gek op marsmellows



    zo ongeveer :Y)


    Dit is mijn signature

    ColdKreek schreef:
    okay nu ga ik expres spellingsfauten maken (spellingsfouten)

    vornaam:summer
    achternam:-
    leeftijd: 10
    karakter: summer is een erg stil typet. de man die ze haar vader noent is niet haar vader maar ge wetenschaper die haar gecreeert heeft. ze is best slim voor haar leeftijd, (ook al heeft ze nooit op school gezeten). verder is altijd nogal mysterious bezig en heeft ze een heel goed geheuge.
    iuterlijk:(foto)
    famili:summer heeft geen vader geen moeder en ook geen broers of zussen. de wetenschaper komt het dichtst bij famili.
    ekstra: summer is gek op marsmellows



    zo ongeveer :Y)


    ik vind haar best goed. IK GA HAAR GEBRUIKEN!!! (Y)


    Love everything that is gifted and be there for everyone.

    moet dit topic eigenlijk niet ergens anders?


    Dit is mijn signature

    ColdKreek schreef:
    moet dit topic eigenlijk niet ergens anders?


    nou ik wist gewoon niet waar ik het moet zetten. :(


    Love everything that is gifted and be there for everyone.

    voornaam: Lakita
    middelnaam: Melodia
    achternaam: Morinez
    leeftijd: 15
    karakter: Lakita is een brutaal meisje die een hekel aan regels heeft. Ze heeft een grote mond en laat zich niet zomaar beledigen. Ze heeft erg veel temperament en behoorlijk losse handjes, waardoor ze wel eens in gevecht kan raken. Ze is erg zelfstandig en kan prima voor zichzelf zorgen. Lakita heeft er een hekel aan om afhankelijk te moeten zijn van anderen. Ze is wel erg beschermend naar haar vrienden toe. Ze zal voor hen alles doen. Dit betekend ook dat ze enorm trouw is. Ze vindt het dan ook vreselijk als iemand haar vertrouwen schaadt en dan kan ze ontzettend kwaad en overstuur worden. Lakita heeft een goed gevoel voor humor en kan mensen vaak laten lachen met haar zelfspot. Als Lakita je aardig vindt, weet je zeker dat ze je zal beschermen en daarom voel je je ook erg veilig bij haar. Je moet Lakita's vriendschap wel verdienen, ze vertrouwd absoluut niet iedereen. Lakita trekt zich niets aan van wat anderen van haar denken en gaat lekker haar eigen weg. Volwassenen kun gek van haar eigenwijsheid worden. Ze kan behoorlijk onverantwoordelijk en roekeloos zijn. Wel accepteert ze de gevolgen van haar daden en je zult haar dan ook niet snel horen zeuren. Ze is ook enorm dapper en zal niet snel angst tonen. Huilen doet ze alleen bij mensen wie ze vertrouwd.
    uiterlijk:


    familie: Lakita is een wees. Ze heeft in verschillende pleeggezinnen gewoond, maar die hielden het allemaal niet met haar uit aangezien ze zo enorm ongehoorzaam is. Ze woont dus meestal in een weeshuis, waar ze nog wel eens weg wil lopen. Dan zwerft ze een tijdje op straat tot ze haar weer gevonden hebben. In dit weeshuis zit een jongen, Bevin (10 jaar) die Lakita heel erg mag. Ze beschouwd hem als haar eigen broertje en geeft heel veel om hem.
    extra: Lakita is behoorlijk sterk en gaat een gevecht dus ook niet uit de weg. Ze is dus erg beschermend naar haar vrienden toe en als je aan Bevin komt, wordt ze echt monsterlijk angstaanjagend.

    Ik hoop dat het wat is :$

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 20:39 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    XInnocenceX schreef:
    voornaam: Lakita
    middelnaam: Melodia
    achternaam: Morinez
    leeftijd: 15
    karakter: Lakita is een brutaal meisje die een hekel aan regels heeft. Ze heeft een grote mond en laat zich niet zomaar beledigen. Ze heeft erg veel temperament en behoorlijk losse handjes, waardoor ze wel eens in gevecht kan raken. Ze is erg zelfstandig en kan prima voor zichzelf zorgen. Lakita heeft er een hekel aan om afhankelijk te moeten zijn van anderen. Ze is wel erg beschermend naar haar vrienden toe. Ze zal voor hen alles doen. Dit betekend ook dat ze enorm trouw is. Ze vindt het dan ook vreselijk als iemand haar vertrouwen schaadt en dan kan ze ontzettend kwaad en overstuur worden. Lakita heeft een goed gevoel voor humor en kan mensen vaak laten lachen met haar zelfspot. Als Lakita je aardig vindt, weet je zeker dat ze je zal beschermen en daarom voel je je ook erg veilig bij haar. Je moet Lakita's vriendschap wel verdienen, ze vertrouwd absoluut niet iedereen. Lakita trekt zich niets aan van wat anderen van haar denken en gaat lekker haar eigen weg. Volwassenen kun gek van haar eigenwijsheid worden. Ze kan behoorlijk onverantwoordelijk en roekeloos zijn. Wel accepteert ze de gevolgen van haar daden en je zult haar dan ook niet snel horen zeuren. Ze is ook enorm dapper en zal niet snel angst tonen. Huilen doet ze alleen bij mensen wie ze vertrouwd.
    uiterlijk:


    familie: Lakita is een wees. Ze heeft in verschillende pleeggezinnen gewoond, maar die hielden het allemaal niet met haar uit aangezien ze zo enorm ongehoorzaam is. Ze woont dus meestal in een weeshuis, waar ze nog wel eens weg wil lopen. Dan zwerft ze een tijdje op straat tot ze haar weer gevonden hebben. In dit weeshuis zit een jongen, Bevin (10 jaar) die Lakita heel erg mag. Ze beschouwd hem als haar eigen broertje en geeft heel veel om hem.
    extra: Lakita is behoorlijk sterk en gaat een gevecht dus ook niet uit de weg. Ze is dus erg beschermend naar haar vrienden toe en als je aan Bevin komt, wordt ze echt monsterlijk angstaanjagend.

    Ik hoop dat het wat is :$


    hij is erg goed(Y), IK GA HAAR GEBRUIKEN!!!(yeah)
    maar wat is ze, ik bedoel van wie is of hoe is ze, daarmee vraag ik om: is ze een klasgenoot, buurmeisje of ..... ja wat is ze precies, niet dat ze verkeerd is(A)
    eeeeeeeeeehm ik zet wel iets op het forum of hoe dat ding ook mag hete


    Love everything that is gifted and be there for everyone.

    LittleSun schreef:
    (...)

    hij is erg goed(Y), IK GA HAAR GEBRUIKEN!!!(yeah)
    maar wat is ze, ik bedoel van wie is of hoe is ze, daarmee vraag ik om: is ze een klasgenoot, buurmeisje of ..... ja wat is ze precies, niet dat ze verkeerd is(A)
    eeeeeeeeeehm ik zet wel iets op het forum of hoe dat ding ook mag hete


    Ehm ik wist het zelf ook niet zo goed...misschien een vriendin van de hoofdpersoon of zo....kijk maar waar jij d'r leuk voor vindt ^^


    To live is to fight ~ Shinku

    klasgenoot
    voornaam: Delayla
    middelnaam: Jill
    achternaam: Simmens
    leeftijd: 16
    karakter: Delayla is een vrolijk meisje dat altijd aardig tegen iedereen wil doen. Ookal lukt dat niet altijd. ze is redelijk prikkelbaar. Vooral als je aan haar hondjes, Jimmy en Sparkle. Die heeft ze gekocht omdat ze zich alleen voelde, Ookal wist ze niet helemaal waarom. Verder is Delayla behulpzaam, zorgzaam en lief. Maar soms ook bitchy en prikkelbaar.
    uiterlijk:


    familie: Ze heeft een broertje van 12 en ook nog een zusje van 8. Haar ouders zijn getrouwd en al haar opa's en oma's leven nog.
    extra: Delayla kan echt niet zonder haar mobiel. Ze moet bereikbaar zijn. Dit is gewoon een tik van haar, ze zit ook in een afkick kliniek om te stoppen.

    Is het iets voor je :Y)


    Do what people say you can't.

    xElounor schreef:
    klasgenoot
    voornaam: Delayla
    middelnaam: Jill
    achternaam: Simmens
    leeftijd: 16
    karakter: Delayla is een vrolijk meisje dat altijd aardig tegen iedereen wil doen. Ookal lukt dat niet altijd. ze is redelijk prikkelbaar. Vooral als je aan haar hondjes, Jimmy en Sparkle. Die heeft ze gekocht omdat ze zich alleen voelde, Ookal wist ze niet helemaal waarom. Verder is Delayla behulpzaam, zorgzaam en lief. Maar soms ook bitchy en prikkelbaar.
    uiterlijk:


    familie: Ze heeft een broertje van 12 en ook nog een zusje van 8. Haar ouders zijn getrouwd en al haar opa's en oma's leven nog.
    extra: Delayla kan echt niet zonder haar mobiel. Ze moet bereikbaar zijn. Dit is gewoon een tik van haar, ze zit ook in een afkick kliniek om te stoppen.

    Is het iets voor je :Y)

    ja hoor ik vind haar goed. IK GA HAAR GEBRUIKEN.
    maar een tip: OOK JONGENS ASJEBLIEFT!!!
    OK, ik ben een beetje 'freekt out' (yeah)


    Love everything that is gifted and be there for everyone.