• Hoii,
    Ik mag dus een nieuwe rugzak hebben, maar ik twijfel eigenlijk tussen twee verschillende. Ik wil ze alletwee wel, maar dat is niet toegelaten :') Bij de een heb je een groter nadeel en anders hebben ze wel allebei dezelfde voordelen. Maar het is moeilijk op de knoop door te hakken, ook al is dat nadeel het, want ik vind er wel altijd een excuus voor ^^ Nu wil ik eens jullie mening vragen. Welke zouden jullie kiezen moest je mij zijn?
    Zwarte, klassieke eastpak met/zonder lederen ondergrond.
    Ribfluwelen zwarte/bruine eastpak met/zonder lederen ondergrond.
    (Ik vond jammer genoeg geen foto van de ribfluwelen eastpak, daarom een broek die aangeeft wat ribfluweel is. Voor de mensen die het niet zouden weten.
    Bedankt voor jullie hulp (: <3
    Edit: Als iemand een mooi alternatief heeft voor een eastpak met een mooi motief, gelieve eens een plaatje te geven en een winkel waar ze die verkopen.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2009 - 20:31 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ken de ribfluwelen, iemand uit mijn klas heeft hem, en ik vind hem niet zo geweldig :x
    Ehm, neem die zwarte, met leren onderkant.
    Ik heb die in het beige (;

    [ bericht aangepast op 9 sep 2009 - 13:48 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    GoldenShot schreef:
    Ik ken de ribfluwelen, iemand uit mijn klas heeft hem.
    Ehm, neem die zwarte, met leren onderkant.
    Ik heb die in het beige (;

    Hih ^^ Vind je die ribfluwelen zak niet mooi of niet handig?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Hih ^^ Vind je die ribfluwelen zak niet mooi of niet handig?

    niet mooi :)
    en als dat ribfluweel er snel afslijt..


    Home is now behind you. The world is ahead!

    GoldenShot schreef:
    (...)
    niet mooi :)
    en als dat ribfluweel er snel afslijt..

    Ik denk dat dat niet rap kan afslijten. Ik weet niet :') Heeft ze een zwarte of een bruine anyway? ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat niet rap kan afslijten. Ik weet niet :') Heeft ze een zwarte of een bruine anyway? ^^

    de bruine (:
    mja, ik had als klein kind zo'n broeken, en mijn knien waren echt snel afgesleten ^^
    mja, eigenlijk is dat niet zo belangrijk ;P


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ik zou voor die zwarte gaan =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    De zwarte.
    Fluweel is sowieso al een rotstof. Het wordt snel vies, trekt stof aan en als het eenmaal nat geworden is ziet het er niet meer uit.


    Bored.

    De bruine is leuk, maar niet echt handig als het regen enzo en volgens mij is een leren onderkant steviger dus ik zou de zwarte nemen (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    De zwarte. ^^


    Let the Night embrace you

    zwarte


    Why don't you break my heart

    DarkPassion schreef:
    De zwarte.
    Fluweel is sowieso al een rotstof. Het wordt snel vies, trekt stof aan en als het eenmaal nat geworden is ziet het er niet meer uit.


    None but ourselves can free our minds.

    doe maar zwart, dat is vast wel het handigst n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    doe maar zwart, dat is vast wel het handigst n_n


    - hoi ;D

    De zwarte zonder leren ondergrond :3


    dream, dare, fly!

    zwart


    We can only learn to love by loving.