• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Sheerios
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 20:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexandra R.Jozephs
    'Een eitje met spek? Eens zien of we dat hebben,'zei hij en maakte zich ,jammer genoeg van me los.Hij ging naar de koelkast en haalde een eitje en wa spekjes uit.'Kijk eens, mevrouw,' grijnsde hij naar me en ik glimlachte.Hij zette dan een pan op het vuur en egon het eitje met spek te bakken.Het rook allesinds heerlijk."Hmmm,Het ruikt al heerlijk!"zeg ik en glimlach naar hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Hmmm, het ruikt al heerlijk!' Zei ze, ik glimlachte naar haar. 'Natuurlijk ruikt het lekker, als wat ik maak is fantastisch,' ik grinnikte even en blikte op het eitje met spek, die er in een kleine minuut al wel uit konden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'Natuurlijk ruikt het lekker, als wat ik maak is fantastisch,'zegt hij grinnikend en ik grijns even"Dus,ga je dan altijd voor mij koken dan?"vraag ik poeslief en grijns dan weer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Dus, ga je dan altijd voor mij koken dan?' Grijnzend kijkt ze me aan. 'Als je dat wilt, nee, maar daar wil ik wel iets voor terug, natuurlijk,' uitdagend wiebelde ik met m'n wenkbrauwen, waarna ik het gas afzette en het ei met spek op een bord gooide. 'Alsjeblieft,' grijnsde ik naar Alex, en gaf haar het bord.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'Als je dat wilt, nee, maar daar wil ik wel iets voor terug, natuurlijk,' zei hij grijnzend en wiebelde eens met zijn wenkbrouwen.Hij deed het gasvuurtje af en gooide het spek met ei op een bord en haf het aan mij.Aleen was hij het bestek verheten."Lou ,ben je niet iets verheten?"grinnik ik en deed nog een gebaar van eten met vork.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Och, ja, natuurlijk, stom,' grinnikend pakte ik voor haar nog het beste en gaf haar dat aan. 'Eet smakelijk, my lady,' ik ging naast haar zitten. Ik blikte even op de klok en zag dat het rond 10u was. Was Melissa eigenlijk thuis gekomen vannacht? Ik had nog niets gehoord van haar. Ik zuchtte even, als ze maar weer geen domme dingen had gedaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Och, ja, natuurlijk, stom,' grinnikte hij en nam het bestek en gaf het aan mij.'Eet smakelijk, my lady,'zei hij en ging naast me zitten ik glimlachte en zag hem naar de klok kijken ,waar het ongeveer rond 10 uur was."Is er iets Lou?"vraag ik hem dan ook omdat hij niets eet nu.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Is er iets Lou?' Vroeg Alex me dan uiteindelijk. 'Nee, erm, ja, ik weet het niet, heb je Melissa al gehoord? Volgens mij is ze niet thuis gekomen vannacht. Ze moet niet opnieuwe domme dingen gaan doen...' Het laatste mompelde ik heel zachtjes, ik hoopte dat Alex het eigenlijk niet had gehoord.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'Nee, erm, ja, ik weet het niet, heb je Melissa al gehoord? Volgens mij is ze niet thuis gekomen vannacht. Ze moet niet opnieuwe domme dingen gaan doen...' het laatste zei hij heel zacht."Euh ,nee ik heb haar nog niet gehoord ,mischien moet je haar eens bellen?"zeg ik dan en wrijf even geruststellend over zijn rug."En wat bedoel je met domme dingen louis?"vraag ik zachtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ik kan eerst wel even in haar slaapkamer kijken maar anders, goed idee, maar dan moet ik wel eerst m'n simkaart in mijn telefoon weer terug stoppen, had je die in mijn prullenbak gedaan, of?' Vragend keek ik haar aan, en deed net alsof ik haar laatste vraag niet had gehoord.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'Ik kan eerst wel even in haar slaapkamer kijken maar anders, goed idee, maar dan moet ik wel eerst m'n simkaart in mijn telefoon weer terug stoppen, had je die in mijn prullenbak gedaan, of?' vroeg hij dan en negeerde mijn laatste vraag"Ik ga pas zeggen waar ik je simkaart heb gedaan als je me zegt wat je met domme dingen bedoeld."zeg ik koppig en kijk hem aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Helaas, ik kon er niet onderuit komen. Waarom was ik er dan ook weer over begonnen? 'Awh, toe?' Maar ze bleef me hartstikke koppig aankijken en was niet van gedachten te veranderen. Ik zuchtte en keek haar weer aan. 'Nou, toen Melissa 14/15 was, had ze nogal wat foute vrienden, als je begrijpt wat ik bedoel, ze kwam bijna nooit thuis. Totdat ik erachter kwam waardoor niet, toen ben ik haar gaan helpen. Nu gaat het een stuk beter met haar, maar iedere keer als ze dan toch een nachtje niet thuis is, ben ik gewoon ongerust. Mijn ouders zijn er toch nooit, die weten niet wat Melissa en ik allemaal doen. Dus ja, ik was wel verplicht om haar er vanaf te helpen... Zo, waar is m'n simkaart?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'Awh, toe?'vroeg hij met zijn schattige puppy oojes,maar ik hield me sterk en haf niet toe.Hij haf dan op en legde uit.Ik beet zachtjes op mijn lip toen hij klaar was."Ik had hem er nooit uitgehaald ,behalve je baterij dan."mompel ik.Ik hoopte echt dat zijn zusje niet weer de verkeerde kant op ging.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ze beet op haar lip wanneer ik klaar met vertellen was, 'ik had hem er nooit uitgehaald, behalve je bettarij dan.' Mompelde ze. 'Aha, oke, waar heb je m'n batterij dan?' Ik glimlachte naar haar. 'En, Alex, ga niet nadenken over mijn zusje, dat komt wel goed, hoor.'
    [Het is topic is bijna vol, maak jij weer een nieuwe? (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Topic 6 !

    Alexandra R.Jozephs
    'Aha, oke, waar heb je m'n batterij dan?' vroeg hij en glimlachte naar me. "Hij ligt vast nog op je nachtkastje."zeg ik 'En, Alex, ga niet nadenken over mijn zusje, dat komt wel goed, hoor.'zegt hij dan en ik knikte licht.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 22:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH