• hoihoi,
    Ik heb het grote probleem dat sinds het nieuwe design een deel van mijn pagina vaak gewoon niet weergeven wordt. Normaal wordt de scrollbar kleiner hoe groter je pagina wordt zodat je helemaal naar beneden kan scrollen en weer naar boven, maar bij mij gebeurd dat dus niet.
    Ik heb Rutger al een mail gestuurd, maar ik dacht ik maak voor de zekerheid ook maar een topic want misschien hebben andere er ook last van ?

    Het feit dat ik niet helemaal naar beneden kan scrollen zou opzich niet zo'n probleem zijn als ik gewoon nog alles kon doen wat ik wil op Q, maar dat is niet het geval.
    Ik kan meestal geen reacties plaatsen ( zowel topics als gb als stories), ik kan erg vaak een hoofdstuk niet uitlezen, of zelf een hoofdstuk aanpassen omdat niet alles wordt weergeven, hier worden maar 30 van de 40 hoofdstukken gegeven.

    Ik heb dit probleem met: Chrome, Firefox, IE, Opera, Safari en heb het al op 3 verschillende computers uitgeprobeerd, maar wel allemaal met het zelfde besturingsprogramma.
    Normaal heb ik een Windows XP, maar ik ben niet 100% zeker.

    Ik hoop echt dat er een oplossing voor dit probleem bestaat en dat het niet aan mijn laptop ligt want dan weet ik echt niet hoe ik het moet oplossen ;(

    btw. de kans bestaat dus dat ik niet meer in dit topic kan reageren omdat ik dus vaak geen reacties kan plaatsen.


    The soul needs autumn.

    Ik heb hier ook last van. Ik gebruik Google Chrome en ik vind het behoorlijk irritant. Want vaak kan ik mijn verhaal niet activeren want dan springt hij op een pagina die alleen de achtergrond aan geeft, en ik kan bijna nergens reacties plaatsen of dingen opslaan. Ik hoop dat dit inderdaad snel word aangepast, anders stop ik denk ik met Quizlet.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Dat is super vervelend! Ik heb er tot nu toe nog geen last van gehad, maar misschien kun je voor voorlopig uitzoomen zodat je in ieder geval op de knoppen en links kan drukken...?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo


    Ik had het net ook.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:06 ]


    Your make-up is terrible

    Oppa schreef:
    Dat is super vervelend! Ik heb er tot nu toe nog geen last van gehad, maar misschien kun je voor voorlopig uitzoomen zodat je in ieder geval op de knoppen en links kan drukken...?


    •*• Lululu •*•

    Ik heb er ook al last van gehad, ja.
    Zelf gebruik ik opera en heb windows7. Hopelijk kan het opgelost worden want het is best vervelend. Soms wilt het nog weleens helpen door een paar keer op F5 te drukken zodat je de pagina weer normaal ziet, maar dit werkt ook niet altijd.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Met uitzomen werkt het niet, maar ik zal f5 eens proberen! Thanks voor die tip als ie werkt ^.^


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."