• Ik kwam dus vandaag tot de ontdekking dat mijn hamster (volgens mij) bloed plast.
    Mijn moeder pakte hem uit zijn kooi en toen ze hem aan mij gaf zat er allemaal bloed op haar hand. Vervolgens zag ik dus dat er bloed uit haar gaatje kwam (best ranzig ik weet :S)
    Ik heb opgezocht wat het kon zijn maar ik heb werkelijk geen idee :X
    Mijn hamster is best oud enzo moet ik nu gelijk naar de dierenarts of is dat overdreven?
    Heeft iemand enig idee wat het kan zijn en wat ik nu moet doen???
    Ik hoop echt dat iemand mij komt redden :(
    Alvast bedankt.
    Xx ChetUbetcha


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Silverlance schreef:
    (...)
    Dit is niet bepaald grappig.

    OT: Direct naar de dierenarts gaan. Hoe gaat het nu met je hamster?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Idd, als je ermee naar de dierenarts mag gaan, ga ermee.
    Persoonlijk zou ik er niet mee naar de dierenarts mogen gaan. (te kostelijk voor wat het is, zo komt het dat mijn kat nu al een jaar met een wondje op zijn mond zit (cat))


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat is echt kut. Hoe oud is je hamster? Want als ie ouder is dan 2, zou ik er persoonlijk niet mee naar de dierenarts gaan. Het is redelijk duur, zeker als je kijkt naar de prijs voor een hamster en vaak worden ze niet veel ouder dan 2 jaar. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Snel naar de dierenarts!


    Tijd voor koffie.

    Cloverhand schreef:
    Lijkt me niet goed. Als ik jou was zou ik naar de dierenarts gaan.


    •*• Lululu •*•

    ANIC schreef:
    Wachten tot ie doodgaat en dan een nieuwe kopen. (kitty)

    I laughed. Hard.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    I laughed. Hard.


    Ja, ik bedoel, je kunt wel naar de dierenarts gaan, maar van dat geld wat je bij de dierenarts moet betalen kun je een hele familie hamsters kopen (cat)

    En?


    Tijd voor koffie.

    Seriously. HET BLOEDT.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ANIC schreef:
    (...)

    Ja, ik bedoel, je kunt wel naar de dierenarts gaan, maar van dat geld wat je bij de dierenarts moet betalen kun je een hele familie hamsters kopen (cat)

    Ik vind hamsters sowieso niet zo geweldig, maar ik snap wel dat het kut is als je huisdier doodgaat. Maar, aan de andere kant, ik zie het nut er niet van in om je aan een dier te hechten als je weet dat het na twee jaar (drie? één?) toch doodgaat.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Ik vind hamsters sowieso niet zo geweldig, maar ik snap wel dat het kut is als je huisdier doodgaat. Maar, aan de andere kant, ik zie het nut er niet van in om je aan een dier te hechten als je weet dat het na twee jaar (drie? één?) toch doodgaat.


    Ik kan me niet aan dieren hechten, gewoon niet. En ik ben er heel goed in om ze langzaam perongeluk dood te laten gaan door ze niet te voeren of nooit schoon te maken. :'D

    ANIC schreef:
    (...)

    Ik kan me niet aan dieren hechten, gewoon niet. En ik ben er heel goed in om ze langzaam perongeluk dood te laten gaan door ze niet te voeren of nooit schoon te maken. :'D

    Dat heb ik met planten, haha, die op mijn kamer heb ik al anderhalf jaar geen water meer gegeven. Ik verdenk mijn oma ervan dat ze hem toch stiekem wat geeft, want hij leeft nog steeds... Maar we gaan offtopic.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Dat heb ik met planten, haha, die op mijn kamer heb ik al anderhalf jaar geen water meer gegeven. Ik verdenk mijn oma ervan dat ze hem toch stiekem wat geeft, want hij leeft nog steeds... Maar we gaan offtopic.


    Oh. Ik wil stiekem een vleesetende plant.

    Uneventful schreef:
    Seriously. HET BLOEDT.


    Don't be like the rest of them, darling

    Wordt een hamster ook niet ongesteld?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right