• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 21:30 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Italië' Andwoorde Daniël na nog een hap van zijn appel genomen te hebben, 'Daar al eens geweest?' Vroeg hij vervolgens geintresseerd. Hij hoorde graag de verschillende meningen van mensen over het land.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Luna Day
    Interessant.. Les is dus bij Jake blijven slapen. Iedereen wist dat ze nog van nick hield, maar ik weet ook dat ze nog op Jake verliefd is. Dat heb ik aan haar gezien, ik vraag me af of Nick het door heeft. Zal wel niet. 'Ik kwam voor jou,' zeg ik met een scheve lach. 'Ik verveelde me. Dus toen bedacht ik me dat jij me wel zou kunnen vermaken.' En ik grinnik.


    Nick
    ''Hmm.. en hoe zie je dat voor je, Ik jouw vermaken?' Vraag ik haar vervolgens ''Want even ter informatie, ik ga niet dansen of iets dergelijks' voegde ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik kreun harder en voel de genotsgolven door mijn lichaam stromen. Ik bijt op mijn lip en twijfel even. Moet ik haar waarschuwen?
    Ik besluit dat ik dat maar beter kan doen en zeg hees en een beetje tegen mijn zin. 'Les ik ga komen.' Dan kan ze zelf beslissen wat ze nu doet.


    Leslie Day
    Hij kreunt harder en ik glimlach. Ik zie hem op zijn lip bijten. En dan zegt hij dat hij bijna gaat komen. Maar ik blijf gewoon door gaan. Als ik ga, dan ga ik all the way. Ik ga door totdat Jake klaar is en als dat eenmaal zo ver is lik ik hem proper.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aurora
    Ik glimlach en knik even. 'Ja, prachtig land, ik heb er een korte tijd gewoond.' zeg ik dan, als ik dan denk aan al het vele verhuizen de hele tijd net zoals nu weer is gebeurt vertrekt mijn gezicht even, maar ik negeer het en kijk de jongens weer aan met een zwakke glimlach.

    [Weet wat grappig zou zijn, als haar vader demonjager zou zijn en ze daarom de hele tijd moet verhuizen. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake
    Ik trek haar weer naar boven en druk mijn lippen teder op de hare. 'Dank je.' prevel ik zachtjes en druk weer een kusje in haar hals. Mijn ene hand gaat nu naar beneden en ik begin haar rustig met 2 vingers te vingeren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    ''Hmm.. en hoe zie je dat voor je, Ik jouw vermaken?' Vraag ik haar vervolgens ''Want even ter informatie, ik ga niet dansen of iets dergelijks' voegde ik er aan toe.


    Luna Day
    Ik grinnik en kijk hem aan. 'Jammer, ik had toch wel gehoopt op een stripact.' Ik trek een scheve lach en ga dan op zijn bed zitten. 'Hoe ga je me dan vermaken?' Vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik adem diep in en uit en glimlach. Ik kus hem even terug en als hij dank je zegt antwoord ik 'Alles voor je'. Dan zakt Jake's hand af en begint hij me te vingeren. Ik ben nat en kreun zachtjes. Ik sluit even genietend mijn ogen maar open ze dan om naar Jake te kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    Aurora
    Ik glimlach en knik even. 'Ja, prachtig land, ik heb er een korte tijd gewoond.' zeg ik dan, als ik dan denk aan al het vele verhuizen de hele tijd net zoals nu weer is gebeurt vertrekt mijn gezicht even, maar ik negeer het en kijk de jongens weer aan met een zwakke glimlach.

    [Weet wat grappig zou zijn, als haar vader demonjager zou zijn en ze daarom de hele tijd moet verhuizen. ;)]


    {Awesome :3 Dan weet ze dus ook het een en ander van Demonen en Engelen en kan ze ook raden wat Nick is -wbw-}

    Daniël
    'Waardoor maar een korte tijd?' Vroeg Daniël nogsteeds geintresseerd, hij had jaren lang in hetzelfde gebied gewoond. Maar was verhuist omdat het moest niet omdat hij het wilde.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Moet eeeten]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik steek dan gemakkelijk nog een vinger erbij en ga zo verder. Ik glimlach even lief naar haar en concentreer me dan. Ik begin haar tepel te kussen en er zachtjes op te bijten. Ik probeer het zo fijn mogelijk te doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Luna Day
    Ik grinnik en kijk hem aan. 'Jammer, ik had toch wel gehoopt op een stripact.' Ik trek een scheve lach en ga dan op zijn bed zitten. 'Hoe ga je me dan vermaken?' Vraag ik aan hem.


    Nick
    'Gaat niet gebeuren' Andwoorde ik, 'Dat vroeg ik je net: Hoe zie je dat voor je want dat gaat namelijk niet gebeuren.' Andwoorde ik en zocht vervolgens iets te drinken en vond een fles wijn.. Kon er mee door.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Ja... maar dat geld alleen voor als de kinderen er zijn... Als zij het ook niet overleven..." ik schudde triest mijn hoofd. "Dan heb ik niets meer Alexi, dan zou het een vloek en een straf zijn om me nog op de wereld te laten rondlopen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Awesome :3 Dan weet ze dus ook het een en ander van Demonen en Engelen en kan ze ook raden wat Nick is -wbw-}

    Daniël
    'Waardoor maar een korte tijd?' Vroeg Daniël nogsteeds geintresseerd, hij had jaren lang in hetzelfde gebied gewoond. Maar was verhuist omdat het moest niet omdat hij het wilde.


    [Ik twijfel of ik haar laat weten wat haar vader voor werk doet of dat ze er niks over weet en ook niet wat haar vader voor werk doet, dus dat ze ook niks weet over demonen en engelen..... Hmmm...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Moet eeeten]


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik kijk triest weg. 'Ik wil niet dat je doodgaat.' zeg ik zachtjes en kijk weer naar de golven. Ik wil zijn armen om me heen, zijn stem horen voor de rest van mijn leven. Maar hoe lang duurt mijn leven? Een seconde voor een demon.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'