• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 21:30 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Byebye Jaimes (doeg)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik schudde mijn hoofd.
    "Oh, tuurlijk, zij zijn mijn vrienden, maar zij zijn jij niet Alexi. Zelfs Jake weet niet dat ik van kinderen hou of dat ik zou huilen bij een film of zo... ok, mijn schoenencollectie heeft hij nu wel al gezien. Maar dat is niet het punt. Waar het om draait is jou. Vanaf je mijn leven binnenstapte, draait mijn hele wereld nog om jou! Ik zou het niet overleef hebben zonder iets zo sterk, zo belangrijk om me hier te houden."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik denk even na over zijn woorden en frons even. Ik kijk hem dan weer aan. 'Axton je moet je aan je belofte houden, je hebt het belooft.' zeg ik zachtjes.
    Als ik dit alles niet overleef moet hij verder gaan met zijn leven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aurora Chloé Gwendoll
    Langzaam open ik mijn ogen en kreun even van het felle licht dat in mijn ogen schijnt en sluit weereven mijn ogen en open ze weer als ik gewend ben aan het licht en ga langzaam rechtop zitten in mijn bed en kijk even de kamer rond en zucht. Dan kijk ik naar het bed naast me en zie dat de jongen Nick nog steeds niet terug is van waar hij dan ook is, niet dat het mij ook veel uitmaakt. Dan stap ik mijn bed uit en loop naar de aangelegen badkamer en besluit even te gaan douchen. Als ik dan klaar ben trek ik snel een simpel setje kleren aan en doe een laagje mascara op, geen zin om meer te doen. Ik ga kort even met een borstel door mijn nog vochtige haren en laat ze dan opdrogen en gewoon loshangen en kijk dan even naar het resultaat in de spiegel, als ik er dan tevreden mee ben loop ik terug de kamer in en gris snel mijn telefoon van mijn bed en stop die in mijn zak en loop de kamer uit en besluit maar wat te gaan eten, ik begon ook al behoorlijk trek te krijgen aangezien ik gisteren niet veel gegeten had en ga dan opweg naar de kantine.

    [Iemand Aurora meeten?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Daniël? En/of Nathan?}

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Maakt niet uit, your choise, ik vind iedereen goed. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Alletwee :3 Ik typ wel even een post}


    Don't be like the rest of them, darling

    Daniël
    Ik was bij Nathan gaan zitten aan een tafel in de kantine en begon aan een appel -iets wat ik bijna altijd at- terwijl ik met Nathan prate. Eerst over wat hij gedaan had bij Timo en vervolgens op een zinloos onderwerp afgaand over Italie aangezien er meer mensen in de kantine waren gaan zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aurora Chloé Gwendoll
    Als ik dan indelijk bij de kantine aankom zie ik al meerdere mensen zitten en haal even snel wat eten en kijk dan waar ik zou gaan zitten, ik ken hier niemand, maar dan zie ik Daniël zitten en een jongen die ik nog niet ken en besluit maar daar te gaan zitten en loop naar de tafel toe en glimlach even naar de twee. 'Is het goed als ik hier kom zitten?' vraag ik dan, maar voor een van de twee nog iets kan zeggen ben ik al gaan zitten en grijns even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Daniël & Nathan Scagotti
    'Tuurlijk' Andwoorde Daniël glimlachend op de vraag van het meisje of ze er bij mocht komen zitten, al was het onzinnige gesprek tussen de twee broers over hun geboorteland al snel afgekapt. Aangezien Nathan net een hap eten in zijn mond had besloot Daniël hem voor te stellen, 'Dit is mijn broer Nathan'


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik beet op mijn lip en keek weg van haar.
    "I guess so..." mompelde ik dan en keek uit over de golven. Nee, Alexi ging niet van me weg, nooit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben er weeeeer (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik ga voor hem staan zodat hij me weer aankijkt. 'Ik ben serieus Axton.' zeg ik en kijk hem aan.
    Ik pak zijn hand vast en knijp er zachtjes in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik kijk even naar de jongen Nathan en glimlach even naar hem. 'Aurora.' zeg ik dan en kijk weer naar Daniël. 'Waar hadden jullie het net over?' vraag ik dan maar om een gesprek opgang te krijgen en neem dan een hap van mijn eten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Ik ben hier pas net een dag, dus nee ze is weg gegaan en nog niet teruggekomen' andwoord ik schouderophalend, 'en wat doe jij hier?'' vroeg ik haar vervolgens.


    Luna Day
    Interessant.. Les is dus bij Jake blijven slapen. Iedereen wist dat ze nog van nick hield, maar ik weet ook dat ze nog op Jake verliefd is. Dat heb ik aan haar gezien, ik vraag me af of Nick het door heeft. Zal wel niet. 'Ik kwam voor jou,' zeg ik met een scheve lach. 'Ik verveelde me. Dus toen bedacht ik me dat jij me wel zou kunnen vermaken.' En ik grinnik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.