• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 21:30 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik lach zachtjes en knipoog dan naar hem. Ik zal hem niet laten wachten. Ik druk eerst een kusje op zijn lid en dan lik ik er een keer langs. Ik werp nog 1 blik op Jake en breng dan mijn lippen weer om zijn lid. Ik begin met langzaam mijn hoofd te bewegen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk hem nu serieus aan. 'Axton, ik snap echt niet dat je met me wil trouwen, ik breng al het ongeluk met me mee dat de laatste maand gebeurt is.' zeg ik zachtjes en kijk hem even aan voor ik naar de wilde golven kijk die kapotslaan op de golven. Het enige wat dan van die golf rest is wit schuim.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik bijt op mijn lip en kreun. Dit is pas genieten. Ik blijf in het deken knijpen en kijk haar aan. Met de lust duidelijk in mijn ogen afgetekend.

    [aardrijkskunde bleuh]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ik grinnik en strijk een lok achter mijn oor. 'Hm, inderdaad wel jammer ja,' zeg ik dan. En eigenlijk is het ook best jammer. 'Je hebt namelijk een goed lichaam.' Dan zegt hij dat Leslie bij Jake is. 'Mis ik iets?' Vraag ik dan aan hem. 'Waarom is Les niet bij jou? Jake en Les waren toch uit elkaar?'


    Nick
    'Hmm..' Mompel ik, 'Jake zijn nicht is gedood door demonjagers' Andwoord ik, voor de rest.. Had ik er geen baad bij om te weten wat daar allemaal gebeurde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik ging voor haar staan en dwong haar nu om mij aan te kijken, door zachtjes haar kin vast te nemen.
    "Dat is niet waar, Alexi." fluisterde ik zacht.
    "Jij bent het beste wat me ooit is overkomen! Het ongeluk brengt zichzelf mee... Het zou allemaal toch gebeurd zijn, zelfs als ik jou niet ontmoet had. Nu heb ik tenminste iemand om me erdoor te helpen. Om mijn leven nog het leven waard te maken. Zonder jou zou ik hier niet meer gestaan hebben, Alexi. Dan had ik het allang opgegeven. Ik ben lang niet zo dapper en sterk als ik wil laten uitschijnen. Eigenlijk ben ik zowat het toppunt van zwakte.


    {zelfde bij mij}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Dat moet ik ook doen.. Ik moet een verslag maken van de olieramp ._.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik zie de lust in zijn ogen en ik beweeg sneller met mijn hoofd. En ik streel ook bij zijn lies. Ik wil Jake laten genieten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach lief en tranen staan in mijn ogen. 'Dat denk je misschien maar je bent perfect in mijn ogen Ax.' zeg ik zachtjes. 'Lief, slim, knap, grappig en nog zoveel meer. En je zou wel iemand gevonden hebben, Jake of Vans of Leslie.' ga ik verder. Relaties bijvoorbeeld zijn net als de golven. Soms slaat een relatie stuk maar er komt er altijd een nieuwe in de plaats. Geen idee waarom ik dit nu zit te denken want als Ax van me wegga... overleef ik het waarschijnlijk niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Hmm..' Mompel ik, 'Jake zijn nicht is gedood door demonjagers' Andwoord ik, voor de rest.. Had ik er geen baad bij om te weten wat daar allemaal gebeurde.


    Luna Day
    Ik word er even stil van maar dan herpak ik mezelf. 'O, dat is erg om te horen,' zeg ik dan zacht. Ik kijk Nick aan. 'Maar ze slaapt wel hier gewoon? En is zo veel mogelijk bij jou?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kreun hees haar naam weer en verstrengel mijn ene hand in haar haar maar doe de moeite om niet mee het tempo te betalen.
    En dat is echt lastig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Ik ben hier pas net een dag, dus nee ze is weg gegaan en nog niet teruggekomen' andwoord ik schouderophalend, 'en wat doe jij hier?'' vroeg ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Zijn hand verstrengelt zich in mijn haar en dat is voor mij een teken om sneller te gaan. Ik ga nu op mijn snelst nu, en kan het zelf maar net bijhouden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okay, ik ga nu echt naar huis fietsen XD dus tot over een uuuurrr (;.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {:c Tot later Jaimes <3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik kreun harder en voel de genotsgolven door mijn lichaam stromen. Ik bijt op mijn lip en twijfel even. Moet ik haar waarschuwen?
    Ik besluit dat ik dat maar beter kan doen en zeg hees en een beetje tegen mijn zin. 'Les ik ga komen.' Dan kan ze zelf beslissen wat ze nu doet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'