• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 21:30 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Eerste vraag, iedereen mag antwoorden.

    Wie ship je? Jeslie of Neslie.

    Waarom ship je ze? En ik wil een reden, dus niet; ik ship ze gewoon.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ow, nou weet ik ook haar hee verleden. ;) Moeder vermoord door Demon, toen Aurora 8 was ofso, maar toen wist ze er nog niks vanaf (Demonen, engelen, alles), vader woedend word demon jager. Aurora word ouder komt erachter wat er echt met haar moeder is gebeurt komt in een diep, dat is die diepe periode met haar verslavingen en daarna toen ze met veel moeite er weer bovenop is gekomen is ze haar vader gaan helpen en die heeft haar helemaal getrained en alles geleerd, goed he. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Jeslie of Neslie kiezen]


    |O.O Oh. Nee, ik help inderdaad niet, maar een subtiele tip: het feit dat Leslie naar Jake ging na dat ongeluk met die man verklaard voor mij toch wel al een hoop...
    DON'T SHOOT ME! |


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Luna Day
    Ik grinnik en knipoog naar hem. 'Begin maar gewoon met drinken. De twee flessen, achter elkaar. Dan weet een van ons wel iets.' Ik kijk naar Nick. Een fles wijn gaat wel, twee ook. Maar alleen als je gewoon rustig drinkt. Als je het achter elkaar drinkt begin je wel dronken te worden.

    [Ik weet het Ellie. Ik weet het. Okay. Ik heb het idee.

    Een beetje het bemiddelaars vragen idee.

    Beantwoord de vragen ;D ik ga ze zo stellen :3]


    Nick
    'Oke' Andwoord ik en heb binnen een paar minuten de eerste fles leeg en trek de kurk uit de tweede, niet slim om het direct en snel achterelkaar te gaan drinken maargoed. Wat maakte het uit?

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 19:17 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    5HELLEY schreef:
    (...)

    |O.O Oh. Nee, ik help inderdaad niet, maar een subtiele tip: het feit dat Leslie naar Jake ging na dat ongeluk met die man verklaard voor mij toch wel al een hoop...
    DON'T SHOOT ME! |


    [nee, daar heb ik een antwoord op :P

    De reden dat Les naar Nick ging was omdat ze wist dat hij weg was. Dat had hij gesmst, dus kon ze niet naar hem toe.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Eerste vraag, iedereen mag antwoorden.

    Wie ship je? Jeslie of Neslie.

    Waarom ship je ze? En ik wil een reden, dus niet; ik ship ze gewoon.]


    Wie ship je?

    Neslie :3

    Waarom ship je ze?
    Omdat ik ze goed bij elkaar vind passen, ondanks hun.. Rampzalige verleden is Nick veranderd en wil het beste voor Leslie ookal laat hij dat meestal niet merken.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Wie ship je?

    Neslie :3

    Waarom ship je ze?
    Omdat ik ze goed bij elkaar vind passen, ondanks hun.. Rampzalige verleden is Nick veranderd en wil het beste voor Leslie ookal laat hij dat meestal niet merken.


    [Waarom laat hij dat niet aan haar merken? Als je echt van iemand houdt zou je dat toch wel kunnen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [nee, daar heb ik een antwoord op :P

    De reden dat Les naar Nick ging was omdat ze wist dat hij weg was. Dat had hij gesmst, dus kon ze niet naar hem toe.]


    |Leg het maar uit, Jaimes. You don't fool me. *head shake* XD |


    kindness is never a burden.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Oke' Andwoord ik en heb binnen een paar minuten de eerste fles leeg en trek de kurk uit de tweede, niet slim om het direct en snel achterelkaar te gaan drinken maargoed. Wat maakte het uit?


    Luna Day
    Ik zie hoe hij de fles leeg drinkt. Zelf drink ik ook een beetje van mijn fles. Maar lang niet heel de fles, slechts een kwart. Hij heeft de tweede fles ontkurkt. 'Next bottle,' zeg ik met een scheve lach. En drink nog wat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Jeslie,
    omdat Jake veel liever is dan Nick. Hij verdrinkt zijn verdriet met alcohol, nam drug en had seks met het eerst het beste meisje. Dat wil wel zeggen dat hij erg veel om Leslie heeft. Ze hebben ook al een hele boel achter de rug en dat maakt Jake meer speciaal dan Nick. Jake laat Leslie vaker merken dat hij van haar houd, door lieve woordjes te fluisteren of het luid op te zeggen dat hij van haar houd. Ook was Jake vroeger een player, maar na wat hij allemaal voor Leslie gedaan heeft geloof ik niet meer dat hij dat nog is. Jake en Leslie dat is echte liefde. Te vergelijken met Romeo en Julia. En aan wat Lize zei, dat als Leslie zelfmoord zou plegen, ook Jake dat zou doen, denk ik meer en maar aan Romeo en Julie. Ik zou een heel verhaal kunnen schrijven over Jake en Leslie, over de problemen en obstakels. En geef toe, Jaimes. Jack is zo sexy. |

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 19:46 ]


    kindness is never a burden.

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    'Waardoor maar een korte tijd?' Vroeg Daniël nogsteeds geintresseerd, hij had jaren lang in hetzelfde gebied gewoond. Maar was verhuist omdat het moest niet omdat hij het wilde.


    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik zucht even en sla mijn ogen neer. 'Mijn vader's werk.' mompel ik dan, dit onderwerp probeerde ik altijd zoveel mogelijk te vermijden. Dan kijk ik weer op en zucht. Toen ik nog in Italië woonde wist ik nog helemaal niks van mijn vaders werk. Ik zucht even. 'Maar het is niet zo erg, inmiddels ben ik al zo vaak verhuisd, binnenkort zal ik hier ook wel weer weg zijn.' mompel ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Waarom laat hij dat niet aan haar merken? Als je echt van iemand houdt zou je dat toch wel kunnen?]


    {Moet ik daar ook nog op andwoorden? Pff.. Ik heb al genoeg huiswerk Jaimes. Give me a sec

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 19:22 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    5HELLEY schreef:
    |Jeslie,
    omdat Jake veel liever is dan Nick. Hij verdrinkt zijn verdriet met alcohol, nam drug en had seks met het eerst het beste meisje. Dat wil wel zeggen dat hij erg veel om Leslie heeft. Ze hebben ook al een hele boel achter de rug en dat maakt Jake meer speciaal dan Nick. Jake laat Leslie vaker merken dat hij van haar houd, door lieve woordjes te fluisteren of het luid op te zeggen dat hij van haar houd.

    JESLIE RULES BITCHES! |


    [Hmm hmm, je antwoord zal in overweging worden genomen. Net zoals die van Elvish.

    Ik wil ook nog Naoomz, Femsters, Amparo's en Lizl's antwoord :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Hmm hmm, je antwoord zal in overweging worden genomen. Net zoals die van Elvish.

    Ik wil ook nog Naoomz, Femsters, Amparo's en Lizl's antwoord :3]


    |Héhé

    |


    kindness is never a burden.

    5HELLEY schreef:
    (...)

    |Héhé

    |


    [BIG BANG THEORY!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.