• Arbor is mijn eerste echte verhaal. Dit is een soort samenvatting, als het nog niet duidelijk genoeg is, kan ik het aanpassen naar een betere samenvatting.

    Ik leefde in een vredig land zonder zorgen en pijn. Totdat zij kwamen. Barbaars en onbeleefd, duister en mysterieus. Ze namen ons land over en alle positieve energie van ons volk verdween.
    Onze heilige boom aan wie we altijd offerden is langzaam dood aan het gaan door de negatieve energie van de nieuwe heersers. De boom wordt al eeuwig gezien als een beschermer, als een god. We zijn hulpeloos zonder deze boom. Wat moeten we nu?


    Ik heb echt heel veel ideeën voor dit verhaal. Ik zeg niet dat je het moet gaan lezen, maar misschien is het wel leuk (:

    Link.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 12:04 ]


    Being happy is a choice ~

    Klinkt interessant! Ik neem een abo. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het eerste hoofdstuk staat online, veel leesplezier! Klik.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 12:04 ]


    Being happy is a choice ~

    Jey, nog een fantasy, een heleboel van mijn abo's zijn afgelopen en onactief, nieuwe stories zijn dus altijd welkom


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Winged schreef:
    Jey, nog een fantasy, een heleboel van mijn abo's zijn afgelopen en onactief, nieuwe stories zijn dus altijd welkom


    Ik vind zelf dat er te weinig verhalen van dit genre zijn... Daarom besloot ik ook dat ik er één of meerdere moest gaan schrijven.

    Bedankt voor je abo, ik vind het altijd leuk om te weten of mensen mijn verhalen leuk vinden.


    Being happy is a choice ~

    Ja ik ook! ga je snel verder?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"