• Bij het verhaal waar ik mee bezig ben, is de hoofdpersoon op een gegeven moment bezig met het afleggen van een grote reis.
    Echter heb ik geen ervaring met het schrijven van stukjes waarin mensen onderweg zijn.
    Zouden jullie mij daarom kunnen vertellen hoe ik zulke stukken het beste kan verwooden?

    Nu ga ik namelijk van de ene stop naar de andere, maar het lijkt mij beter voor het verhaal om de reis zelf ook te vertellen.
    Zouden jullie mij uit kunnen leggen hoe jullie dit doen?

    Alvast heel erg bedankt!


    Keep your head up, keep your heart strong

    Hoe reist ze ? Ik vind het altijd geweldig als mensen beschrijven wat er gezien wordt, maar dat is natuurlijk anders als je met het vliegtuig, de auto, .... gaat.
    Het kan zijn dat ik niet meer antwoord, maar dat is omdat ik 9/10 geen reacties op topics kan plaatsen omdat de helft van mijn pagina wegvalt door het nieuwe Q design


    The soul needs autumn.

    Ze reist momenteel ter voet, maar hier wil ik ook variatie in gaan brengen. Maar alvast bedankt voor je tip!
    Ik kan inderdaad wel proberen te verwoorden wat ze ziet


    Keep your head up, keep your heart strong

    Uuuhm in mijn verhaal heb ik reis stukjes. Ik zal eens kijken of ik een goede voor je vind.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Uuuhm in mijn verhaal heb ik reis stukjes. Ik zal eens kijken of ik een goede voor je vind.


    Dat zou ik echt heel erg lief van je vinden!
    Zou je me misschien kunnen vertellen welk verhaal dit is, dan kan ik zelf ook gelijk gaan kijken of ik stukjes kan vinden waar ik inspiratie uit kan halen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Dat zou ik echt heel erg lief van je vinden!
    Zou je me misschien kunnen vertellen welk verhaal dit is, dan kan ik zelf ook gelijk gaan kijken of ik stukjes kan vinden waar ik inspiratie uit kan halen.

    Het is het verhaal : "The Legend of Austin" Het is een herschreven versie van mijn oude verhaal Morgoth. Hoewel ik, als ik dit verhaal zo doorlees, heel veel dingen zou willen aanpassen omdat het soms zo kinderlijk overkomt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Het is het verhaal : "The Legend of Austin" Het is een herschreven versie van mijn oude verhaal Morgoth. Hoewel ik, als ik dit verhaal zo doorlees, heel veel dingen zou willen aanpassen omdat het soms zo kinderlijk overkomt.


    Dankjewel, ik ga gelijk een kijkje nemen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Eerste stukje
    Tweede stukje

    Ik heb trouwens ook stukjes over random stadjes die ze bezoeken en daar iets kopen/vinden. Is dat ook iets?

    En oh god, ik wil het aanpassen... Het is zo kinderlijk!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Eerste stukje
    Tweede stukje

    Ik heb trouwens ook stukjes over random stadjes die ze bezoeken en daar iets kopen/vinden. Is dat ook iets?

    En oh god, ik wil het aanpassen... Het is zo kinderlijk!


    Ik vind het een heel erg mooi verhaal.
    Of het iets is dat ze iets in een random stadje gaat kopen, weet ik nog niet, maar ik houd het in ieder geval in gedachten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Ik vind het een heel erg mooi verhaal.
    Of het iets is dat ze iets in een random stadje gaat kopen, weet ik nog niet, maar ik houd het in ieder geval in gedachten.

    Of doe dat er in een van de stadjes waar ze doorheen komen een feest is. Heb ik ook gedaan, levert heel snel weer een A4'tje op.

    EDIT: En bedankt voor het compliment :Y)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 10:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Of doe dat er in een van de stadjes waar ze doorheen komen een feest is. Heb ik ook gedaan, levert heel snel weer een A4'tje op.


    Feestjes passen niet zo goed bij het verhaal dat ik op dit moment aan het schrijven ben, vind ik, dus dat kan helaas niet. Maar het was anders wel een heel goed idee geweesd.


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Feestjes passen niet zo goed bij het verhaal dat ik op dit moment aan het schrijven ben, vind ik, dus dat kan helaas niet. Maar het was anders wel een heel goed idee geweesd.

    Wat schrijf je dan? Misschien kan ik wat bedenken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben heel heel heel erg slecht in het geven van omschrijvingen, dus waarschijnlijk lijkt dit gelijk een heel slecht verhaal, but let's try.

    Al generaties lang leeft -Naam wereld- in oorlog. Een oorlog die begonnen is toen een monster de koning en koningin gedood heeft en de troon over heeft genomen en volgens de vele verhalen die de ronde doen pas gestopt kan worden als de enige nog levende erfgename terug op -Naam zelfde wereld- komt en het monster verslaat. Dit meisje is via magie naar de aarde toe gestuurd waar ze een heel normaal weesleven geleefd heeft. Tot ze op de dag voor haar achttiende verjaardag het weeshuis verlaat om uit te zoeken wie ze is en waar ze thuis hoort. -Hier is dus het stuk dat ze gaat reizen, op zoek naar zichzelf en haar thuis-.

    Dit is niet het volledige verhaal, maar ik zet het het liefste niet helemaal op Q aangezien mensen anders het hele verhaal al kunnen weten voor ik het geschreven heb.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 10:51 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Hmmm, okay. Dan kun je inderdaad niet feesten. Ze zou zich kunnen aansluiten bij het verzet?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Hmmm, okay. Dan kun je inderdaad niet feesten. Ze zou zich kunnen aansluiten bij het verzet?


    Dat was ik al van plan te gaan doen. Maar ze leeft nu nog op de aarde, niet in haar eigen wereld.


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Dat was ik al van plan te gaan doen. Maar ze leeft nu nog op de aarde, niet in haar eigen wereld.

    Dan uuuuuhm, laat haar een magie leraar of zo vinden?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.