• Ja, ik heb ruzie met edwin(stiefpapa)
    omdat ik hem niet aankeek toen ik 'ja' zei.
    En dan zegt ie: 'Doe niet zo onbeleefd, kijk me aan als je tegen me praat.'
    En dan kijk ik hem aan zeg ik zo: 'Ik kijk een film dan hoef ik toch niet altijd jou aan te kijken!'
    Schreeuwt hij: 'TUURLIJK WEL!'
    En dan krijgen we dik ruzie enzo. En hij denkt dat ie vet slim de beste enzo alleen maa omdat hij een paar jaar ouder is '-.-

    Ik HAAT die man zo intens hard, en hij komt ook nog bij ons in wonen! :@

    STIEFpapa is in dit geval wel een goed woord! :D die ga ik onthouden!
    Nog meer mensen last van een vervelende stiefpapa/gewone mama/papa?

    x


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dan vertel je het tegen je moeder. Het is erg belangrijk of een kind wel of niet goed kan omgaan met een stiefouder.

    Nee, mijn ouders zijn nog bij elkaar. En als ze uit elkaar gaan, moeten ze bij mij niet komen aankakken met een nieuwe vriend of vriendin, want ik hoef echt geen stiefouder. Ik maak het ze zoo moeilijk dat ze niet meer willen binnen komen. :Y)


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    die van mij is best aardig mar me stiefmoeder nie,,
    arro kutwijf


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    Ja.

    Ja. Op een dag zal ik geen stiefvader meer hebben, want ik doe die man nog eens iets aan;

    ik heb wel eens ruzie met mijn ouders jaa, maar dat heeft iedereen wel eens toch?

    Nu is hij iedereen op bed aan het doen! '-.-
    OMG we zijn toch geen BABYS meer?
    Ik doe hem nog eens iets!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Vogue schreef:
    Dan vertel je het tegen je moeder. Het is erg belangrijk of een kind wel of niet goed kan omgaan met een stiefouder.

    Nee, mijn ouders zijn nog bij elkaar. En als ze uit elkaar gaan, moeten ze bij mij niet komen aankakken met een nieuwe vriend of vriendin, want ik hoef echt geen stiefouder. Ik maak het ze zoo moeilijk dat ze niet meer willen binnen komen. :Y)


    Ja, dat probeer ik steeds, maarja niemand luistert naar mij!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    LoveHumanoid schreef:
    (...)

    Ja, dat probeer ik steeds, maarja niemand luistert naar mij!

    ik luister naar je hoor n_n
    hier luisteren we wel naar je =)

    En meid, je kunt ook zorgen dat je moeder aandacht voor je heeft en dan zeg je het.. misschien een idee.. =3

    Mijn ouders zijn gescheiden. Maar ze willen [gelukkig] geen nieuwe relatie.
    En, ik heb best wel vaak ruzie met mijn ouders. Maar ik wíl gwn niet met ze overweg kunnen.. Maarja, ik ben raar ;D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    LoveHumanoid schreef:
    (...)

    Ja, dat probeer ik steeds, maarja niemand luistert naar mij!

    Als niemand naar mij luisterd, ga ik altijd met dingen gooien of ik zeg dat ik zelfmoord wil plegen: dan luisterd iedereen spontaan weer :')

    maar je kan ook serieus beginnen met je moeder, om de tafel van: 'Mam, ik moet even bloed serieus met je praten, het is heel belangrijk. Alsjblieft luister goed.'
    En vertel haar dan, serieus, zonder te schelden, en zonder te schreeuwen hoe de relatie tussen jou en je stiefpa is.
    Hopelijk werkt het. (wow ik voel me net Dokter Phil ._.)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 21:19 ]


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Whipple schreef:
    (...)
    ik luister naar je hoor n_n
    hier luisteren we wel naar je =)

    En meid, je kunt ook zorgen dat je moeder aandacht voor je heeft en dan zeg je het.. misschien een idee.. =3


    dankje! n.n
    Ik heb het net gezegt maar dan zegt mijn moeder:
    O oke.' en dan gaat ze weer verder met leven. Kijk, ik zeg zo vaak was, maar het interreseert mijn moeder gewoon niet! Die staat 24/7 achter Edwin :(


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Vogue schreef:
    (...)
    Als niemand naar mij luisterd, ga ik altijd met dingen gooien of ik zeg dat ik zelfmoord wil plegen: dan luisterd iedereen spontaan weer :')

    maar je kan ook serieus beginnen met je moeder, om de tafel van: 'Mam, ik moet even bloed serieus met je praten, het is heel belangrijk. Alsjblieft luister goed.'
    En vertel haar dan, serieus, zonder te schelden, en zonder te schreeuwen hoe de relatie tussen jou en je stiefpa is.
    Hopelijk werkt het. (wow ik voel me net Dokter Phil ._.)


    Ja, maar dat interreseert haar dus niets. Want zoals ik net al zei:
    Ze zegt: 'Ow. Oke.' en dan leeft ze verder. Dus het helpt niet! Ik heb het ook al eens tegen mijn vader gezegt, die zou met me moeder gaan praten, maar dat hielp ook niets! :O


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    LoveHumanoid schreef:
    (...)

    dankje! n.n
    Ik heb het net gezegt maar dan zegt mijn moeder:
    O oke.' en dan gaat ze weer verder met leven. Kijk, ik zeg zo vaak was, maar het interreseert mijn moeder gewoon niet! Die staat 24/7 achter Edwin :(

    probeer anders iets uit dat zij allebei naar je luisteren..
    dus of staak met praten ofzo, of ga met iets dreigen.. *al is dit niet een hele goede manier om aan aandacht te komen :x*

    LoveHumanoid schreef:
    (...)

    Ja, maar dat interreseert haar dus niets. Want zoals ik net al zei:
    Ze zegt: 'Ow. Oke.' en dan leeft ze verder. Dus het helpt niet! Ik heb het ook al eens tegen mijn vader gezegt, die zou met me moeder gaan praten, maar dat hielp ook niets! :O


    Mmm.. moeilijk dan. Ga bij je vader wonen, hoe oud ben je? Op je 14de mag je zelf beslissen waar je wilt wonen.
    Blijkbaar is je moeder eerrrgg naïef. Ze ziet denk ik de ernst niet in van hoe erg dit inpakt op jou kan hebben.
    Wat ik zelf zou doen, is me belangrijke spullen in een tas doen, een briefje achterlaten voor me ma dat ik bij me pa ga wonen, en weggaan.
    Maar ik weet niet hoe jij bent, en zulke dingen pakken meestal niet goed uit, dus ik raad je het niet aan.
    Misschien kan je met je pa gaan praten, of je bij hem kan wonen, dat je Edwin echt niet prettig vind en vaak ruzie met hem heb/ dat ie veel te streng is. Misschien kan je dan bij je pa wonen.

    Of ziet jou pa het ook niet in?


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Ik heb dagelijks ruzie met mijn echt vader. En dan bedoel ik geen lichte ruzie..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'