GET READY, LADY.
3 - 2 - 1... HAVE FUN READING GHEHEHE.
Devon Garcia, Captain Blake.
Ja, lach maar, denk ik wanneer ik iets begin te pruilen. Gelukkig kan ik dat al snel van me afshaken, want de charmante grijns komt al op mijn lippen spelen, een teken dat Captain Blake terug is. Ongeduldig wacht ze op mijn antwoord, waardoor ik daardoor alleen al wilde treuzelen om haar nog ongeduldiger te maken. Het vermaakte me wel, maar lang hield ik het niet vol.
Haar handen die ondertussen onder mijn shirt over mijn lichaam glijden, laten aangename rillingen op mijn huid achter. Goedkeurend glijdt haar blik over mijn bovenlijf als ik mijn shirt haastig uittrek en het ergens levenloos naast me neer dump, zonder daar nog aandacht aan te geven. Ik weet niet hoe ze het doet, maar haar aanrakingen laten me meerdere keren ademloos. Volgens mij neemt ze daar gebruik van als haar handen vervolgens mijn nek wikkelen.
De brede grijns die er op haar gezicht verschijnt, doet me goed, hoewel ik niet zeker weet wat ik van haar zachte gelach moet denken. Lacht ze me nu uit vanwege mijn bezorgde vraag of wat? ‘Het gaat. Ik kan weer redelijk buigen en bewegen, dus wees maar niet bang,’ knipoogt ze, iets waarvoor ik lichtelijk rood word. Desondanks dat ik langzaamaan weer mijn alter ego werd, kon ik er niets aan doen om de gedachten te bedwingen. Was het nu duidelijk dat ik daar ook aan dacht, keek ze nu anders naar mij of kon het haar niets schelen? Nee, ze leek er wel vermaak in te vinden, waardoor ik iets over mijn lippen likte.
‘Enkel aan het eind van de dag heb ik er last van. Zolang ik maar genoeg afleiding heb, merk ik er niets van.’ Kijk, nu was het weer mijn beurt om iets te zeggen! Een grote grijns van hier tot aan Timboektoe kwam er op mijn lippen te liggen, hoewel het voor een seconde wel door mijn gedachten ging dat het een leugen kon zijn. Zou ze het enkel voor mijn bezorgdheid gerust te stellen doen? Fuck, ik had haar rug niet op moeten brengen, nu blijft dat door mijn hoofd malen. ‘Met die afleiding kan ik wel iets doen…’ grijnsde ik toch maar, hopelijk zou ze niets merken, maar je weet nooit met vrouwen. Verdomme Shelly, ik ben nog niet klaar met jou! Dacht ik, flink vloekend in gedachten. Dat doe ik niet hardop, aangezien dat de stemming flink zal verpesten nu.
Om mijn irriterende gedachten weg te duwen, plaats ik overal kusjes, terwijl ik haar shirt steeds meer omhoog duw. ‘Ik denk,’ zegt ze nogal haastig, al weet ik niet precies waarom, echter probeer ik nu zo min mogelijk erover na te denken. ‘dat ik bij jou wel voldoende afleiding zal krijgen.’ Ah, dat beantwoordt mijn opmerking al, geweldig! Hierdoor komt er die oude vertrouwde Captain Blake blik in mijn donkere ogen, die charmante, verleidelijke glimlach op mijn lippen. Het doet me goed, tada-da-da-da.
Haar lippen plaatst ze op die van mij, ongeveer net zo ruw als ik eerder bij haar had gedaan. Mij hoor je niet klagen, want ik stort me ook direct terug als ik haar lippen voel. Ik bijt zelfs even zacht, maar wellustig op haar onderlip. Maxime buigt zich iets meer voorover zodat ze boven mij komt te hangen en ik streel mijn vingers over haar blote rug, toch voel ik de warmte ervan. Mijn aandacht gaat vervolgens uit naar haar handen die door mijn korte, zwarte haren glijden, aangezien ik dat altijd zo prettig vind als een vrouw dat doet, voornamelijk Maxime. Als Maxime opeens met een ondeugende grijns mijn lippen weer loslaat, snak ik ernaar en daarom kijk ik nogal verward uit mijn ogen. What the fuck just happened?
Ik kom iets omhoog om naar haar lippen te reiken, ik wil opnieuw die zachte aanraking van haar mond voelen. Jezus, ze lijkt net een vreemd soort drug voor mij, waardoor ik niet wil en kan stoppen. Volgens mij heb ik straks hulp nodig zelfs… Dit is ernstig, denk ik droog. Als ze haar hoofd echter op dat moment terugtrekt, open ik mijn mond iets ontdaan. Nu snap ik al helemaal niet wat er gebeurd is. De grijns op haar gezicht weet ik ook niet echt of het te vertrouwen is, wat er in haar gedachten omgaat. Speelt ze een spelletje of iets dergelijks? ‘O-oh,’ Ze tikt met haar wijsvinger op mijn neus. Meent ze dat nu werkelijk? ‘Meneer wordt ongeduldig, hebberig. Dat is een hoofdzonde, wist je dat?’ Haar stem klinkt te rustig voor mijn smaak en het verward me enkel nog meer als ze de lijnen van mijn spieren volgt.
‘Ik denk dat het wel geoorloofd is nu,’ bracht ik hees uit, terwijl ik weer een poging waag en mijn hoofd richting die van haar breng. I won’t give up without a fight, figuurlijk gesproken for sure, ik ga niet met Maxime vechten. ‘We hadden afgesproken niet meer te plagen, Maxime. Dan gaat het nu voornamelijk om jou; je speelt vals.’ Pruil ik iets, waarmee ik haar laat weten dat ik het echt niet meer houd en het ook aan mij te merken is. Alles wijst erop dat ik haar wil, alleen haar. Meerdere kusjes druk ik opnieuw ruw op haar huid, alle plekken waar ik bij kan en streel tegelijkertijd over haar BH-bandje, hoewel ik het nog niet losmaak. Vervolgens ruil ik ons snel om, waardoor zij beneden mij ligt en ik grijnzend bovenop haar lig. ‘Als je toch niet zo veel last hebt van je rug en ik je afleiding kan geven…’ verklaar ik grinnikend.
Precies op het moment dat ik het bandje los wil maken, word de deur open gegooid. Direct kijk ik op en bescherm Maxime met mijn lichaam ervoor, aangezien het voor haar beschaamder is dan voor mij. Een jonge vrouw die eveneens aan de bar werkt, en waarschijnlijk een vriendin van Ruby is, staat er. Geschrokken en erg verlegen staat ze eerst mij aan, maar daarna dwaalt haar blik jegens Maxime – het lekkertje onder me, niet te missen. Laat ik dat ook maar niet hardop zeggen, krijg ik straks een klap voor m’n kop en dat wil ik juist niet van haar. ‘E-eh,’ stottert ze. Droog en ongeduldig kijk ik naar haar, vooral het laatste. Verdomme, ik had die deur toch op slot gedaan! Verrekte sleutels, krijg de klere… ‘H-het spijt me, ik wilde alleen…’ Ongemakkelijk kijkt ze om zich heen, pakt hetgeen wat ze nodig heeft en vertrekt haastig naar de deur.
‘Ik ben weg, nogmaals sorry.’ Het kwam er zo snel uit en ze was zo snel weer weg dat ik geen idee had wat ze nu eigenlijk had gezegd. Dat maakte me ook niet uit, ik richtte me toch alweer op Maxime. ‘Waar waren we?’ vroeg ik droogjes, maar vooral speels, waarna ik mijn lippen trots op die van haar drukte.
[ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 23:54 ]
Quiet the mind, and the soul will speak.