• Soof -Realist- en ik zijn beide naar Magic Mike geweest. Hmm, heerlijk. Het leek ons dan ook een leuk idee voor een RPG.

Sinds de Xquisite Strip Club naar Miama verhuisd is, is het ontzettend gegroeid tot een grote, bekende en uiterst populaire Strip Club.
    Helaas wordt iedereen ouder, zo ook de vaste strippers van de club. Tijd voor vervanging.
    Dallas, de voormalige clubeigenaar, gaat met pensioen en er is maar één optie voor zijn vervanging: Mike Lane, beter bekend als Magic Mike.
    Met Mike Lane als clubeigenaar, een hoop nieuwe strippers, nieuwe mensen backstage én natuurlijk nieuwe acts, bloeit de Xquisite Strip Club weer helemaal op. Check it oud, ladies.

Beschikbare rollen:
    Strippers, allemaal mannelijk:
    - Charles Matthew Alvida (Charming Charlie) | Realist
    - Matthew Adam Green (Amazing Adam) | Bagoly
    - Devon Blake Garcia (Captain Blake) | Isuzu
    - Daniël Emilio MacGreggor (Dangerous Daniël) | WillNotLearn
    - Andrew Cole (Dr. Drew) | quin98
    - Chad Demitri Austin Nidions (Casanova) | Risus
    - Aiden Sylvester Michael Nidions (Mysterious Aiden) | Sirens
    -

Crew, zeven meisjes, drie jongens:
    - Mary-Lyn Alvida | Realist
    - Maxime Emma Nicole Walker (Manusje van alles) | Bagoly
    - Ruby Anastasia Tate (Bar) | Frey/Cocon
    - Erza Scarlet (serveerster) | Vasilios
    - Casey Florence Bennett (Muziek) | Lahey
    - Sky Fields (bar) | Jaimyhoi
    - Felicia Kiara Mancini (bar) | Depay
    - Jongen gereserveerd voor WillNotLearn
    -
    -

(Vaste) klanten, onbeperkt:
    - Rosali Caeli Romérez | Sirens
    -
    ...

Regels. LEZEN!
    > RPG Ervaring zou fijn zijn, maar is niet verplicht.
    > Geen kleine post. Minimaal 4 regels, doe je dat niet, kun je echt een waarschuwing verwachten. Wees niet bang, we zullen je niet zomaar uit de RPG gooien.
    > Sluit anderen niet buiten!
    > Alleen Soof - Realist - of ik maken nieuwe topics,voor vragen kun je ook bij haar en mij terecht.
    > Een hele lange tijd niet gepost, is eruit. Je personage zal te komen overlijden. Dit is natuurlijk niet het geval als jij je afwezigheid van te voren hebt aangegeven.
    > 16+ is toegestaan, tot in de verste en vieste hoekjes, betreffen deze dingen ook andere personages, dan moet je eerst overleggen met die persoon.
    > Geen perfecte personages!
    > Geen ruzie maken!
    > Speel niet voor andere personages.
    > Je personage mag familie zijn van een ander personage, maar overleg dit eerst met de speler van het andere personage.
    > Je mag maximaal twee personages hebben, het liefst wel van allebei de geslachten één, of in ieder geval niet twee strippers/twee crewleden etc.
    > Meedoen kan altijd! Aanmelden doe je natuurlijk in het rollentopic.

Most important thing: have fun. A lot of fun!

everything, in time

Marry

'Sorry, ik ben nogal gewelddadig,' Hij grijnsde breed en leek het eigenlijk helemaal niet als excuus te bedoelen. 'De dames houden nu eenmaal blijkbaar van gescheurde kleding, dan worden ze helemaal wild.' Ik schud lachend mijn hoofd en ga verder met naaien. 'Heb je al een ontwerp voor die nieuwe act?' Vraag ik hem en prik daardoor in mijn vinger. ik frons even en zuig kort op mijn vinger terwijl ik hem afwachtend aan kijk. 'Dan weet ik wat ik moet maken en kan ik je vertellen hoelang dat gaat duren.' Voeg ik er aan toe als ik mijn vinger uit mijn mond haal. Charmant Mary, Charmant...

Maxime Walker
    De woorden klinken bijna wanhopig, zo voelen ze ook. Alsof het terugnemen van mijn woorden mijn laatste idee is, anders zou ik echt niet meer weer weten wat ik zou moeten zeggen of doen om het goed te maken, hoe graag ik dat ook wil.
    Devon zucht naar mijn woorden en weer blijkbaar precies wat hij terug wil zeggen. Het is alsof hij er niet eens over na hoeft te denken.
    ‘Ik kan het niet vergeten, maar…’ Zijn hand beweegt zich opnieuw richting mijn gezicht. Deze keer geen schokkende beweging en ook heb ik niet het reflex om mijn ogen dicht te knijpen. In plaats daarvan blijf ik staan. Ik ben er helemaal zeker van dat ik nu veilig ben. Hij legt zijn vingers onder mijn kin en dwingt me zo om hem aan te kijken, iets waar ik nu geen problemen meer heb. Ik kan er weer helemaal van genieten. De blik zijn ogen is een stuk zachter dan eerder deze dag. Ook kijken ze weer liefdevol, een uitdrukking die ik enorm heb gemist in zijn ogen. Het siert hem.
    ‘Ik kan je wel vergeven,’ beëindigt hij zijn zin met een kleine glimlach. Een zucht van opluchting verlaat mijn mond, gevolgd door een glimlach. Dat waren precies de woorden waar ik zo naar verlangde om te horen. Dat hij het niet zomaar zal vergeten valt prima te begrijpen. Het hele gebeuren zal mij ook lang bij blijven, vooral de kille, afstandelijke houding die Devon over zich had. Dat is zeker iets wat me bij zal blijven en ik hoop van harte dat het ook een herinnering zal blijven en dat de geschiedenis zich dus niet herhaald.
    Nog altijd houdt Devon zijn vingers onder mijn kin. Al zou hij zijn vingers daar niet houden, dan nog zou ik hem aan willen kijken. Omdat ik echter geniet van deze aanraking, zeg ik niets.
    ‘Het spijt me dat ik je zo pijn wilde doen, zodat je kon voelen hoe ik me voelde. Het was alleen de verkeerde manier en ik zou het je niet aan moeten doen.’ De blik in zijn ogen verandert naar pijnlijk. Ik wil mijn mond opentrekken, protesteren, zeggen dat het mijn verdiende loon is, maar ik krijg de kans niet. Hij praat al verder.
    ‘De schuld ligt bij ons beide: ik had gewoonweg duidelijk moeten zijn en jij…’ Hij slikt hoorbaar en laat zijn hand nu zacht strelend over mijn wangen gaan. Als versteend kijk ik hem nog altijd aan. Een steen met kippenvel, wel te verstaan. De kippenvel natuurlijk vanwege zijn zachte aanraking en versteend omdat mijn lichaam te druk is met zich concentreren op de woorden die uit zijn mond komen.
    ‘ Je had die woorden eigenlijk niet moeten zeggen, maar het komt goed…’ Langzaam komt hij dichterbij en ik vergeet spontaan adem te halen. Doe het, is het enige wat ik denk. Alsjeblieft, kus me.
    ‘Het komt goed,’ sust hij me opnieuw voor zijn lippen eindelijk zacht de mijne raak. Direct en zonder enige aarzeling kus ik hem, waarbij ik mijn ene hand in zijn nek leg en mijn andere op zijn wang. Dit is echt het moment waarop ik heb gewacht. Zijn warme, zachte lippen zijn perfect. Dit hele moment is perfect. Er is zoveel last van mijn schouders gevallen, dat dit moment onbeschrijfbaar is.
    Helaas moet ik hem na een tijdje wel loslaten.
    ‘Ik moet echt aan het werk,’ verontschuldig ik me zachtjes. Ik wil niet terugkomen op zijn woorden van net, bang dat ik alles weer verpest en er is geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat risico te nemen.
    ‘Maar ik beloof je dat ik je na de show op kom zoeken,’ ik lach en plaats nog snel een kusje op zijn lippen. Mijn handen glijden via zijn bovenarmen af naar zijn handen. Één van zijn handen pak ik vast. Ik grijns nog even om te laten weten dat alles weer goed zit en loop dan van hem weg zonder zijn hand los te laten. Pas op het moment dat ik bijna gedwongen word zijn hand los te laten, draai ik me nog om.
    ‘Één vraagje nog, Devon. Wat zijn wij eigenlijk?’ Terwijl ik deze vraag stel kijk ik hem recht in de ogen aan. Vrienden? Een stel? Collega’s?
    ‘Je had het net kort over duidelijkheid, maar die is er nu nog steeds niet,’ leg ik mijn vraag verder uit en kijk hem afwachtend aan, terwijl ik met mijn duim over de rug van zijn hand wrijf.

[ De post voor Mary komt morgen, promised. Ben nu echt te moe. D: ]

everything, in time

Devon Blake Garcia
    De lichte, fijne huid van Maxime die ik onder mijn vingertoppen voelde, lieten tintelingen door heel mijn lichaam gaan. Het was werkelijk een rare gedachte om zo over de vrouw te denken die eigenlijk mijn baas was. Dan was Mike, haar neef, er nog en die bezat deze tent in feite. Ik zou zo dood zijn als ik maar één misstapje deed. Al bij al waren de gevoelens die ik voor deze jonge vrouw had echt, besefte ik. Ze waren echt en vooral fijn, aangezien deze telkens tintelingen en een zweverig gevoel door mijn hele lichaam joegen, tot in de puntjes.
    Ik was opgelucht dat er dit keer geen schokkende beweging was gekomen, eerder leek ze wel ietwat bang voor me te zijn. Hoewel ik helemaal niet gewild had dat ik zo intimiderend voor haar was. Zou dat mee spelen in het feit wat ze gisteren gezegd had? Ik had nog wel zo gedacht dat ik had laten zien dat ik er voor haar zou zijn, wanneer zij mij nodig had. Niet dus. Goed, Devon, haal nu maar geen oude koeien uit de sloot. Je weet dat je met het gevoel zal blijven zitten als je er alleen nog maar meer over gaat denken.
    Mijn vingers lagen nu onder haar kin, waarmee ik haar dwong mij aan te kijken. Een lichte kleur ogen keek terug in die van mij, waardoor er een euforisch gevoel door mij heen ging. Ze had nog altijd die mooie kleur ogen, maar dan vroeg ik mezelf direct erna weer af: waarom moest ik zo raar doen? Tuurlijk had zij die kleur nog, het was niet alsof ze abrupt (na gisteren) een geheel andere kleur kreeg. Hopelijk niet zeg, ik hield te veel van deze kleur! Nu al, al kende ik haar al een hele tijd. Misschien kwam het verliefde gevoel op haar wel met mate telkens erbij, en dat ik het daarom nu pas herken. Klaarblijkelijk hielpen de spelletjes daarbij, dat moest wel. Je kunt echt niet flirten zonder er zelfs iets bij te gaan voelen, tenminste niet voor zo’n lange tijd.
    Er lag een glimlachje op haar mooie, volle – en vooral aanlokkelijke – lippen toen ik was begonnen met praten. In mijn blik had er nog de gehele tijd een liefdevolle blik gelegen, om mijn mond speelde een vaag grijnsje, welke ik heel raar vond aan voelen. Zeker toen ik haar versteende lijf opmerkte, wel eentje met kippenvel trouwens. Was er iets gebeurd waar ik geen weet van had? Een klein zuchtje kwam er tussen mijn lippen vandaan rollen, terwijl ik dichter naar haar toe boog. Het enige wat ik nu nog wilde was om haar lippen te raken, haar te kussen en alle andere verdere zorgen te vergeten. Het moment waarop ik dan ook daadwerkelijk haar beminnelijke, fijne lippen voelde, zorgde voor een grote bom die zich in mijn buik ontplofte, welke een kriebelig en vooral levenslustig gevoel verspreidde. Mijn hand trilde zelfs lichtjes wanneer ik richting haar nek streelde en hier mijn hand ter ruste legde. Het gevoel om haar zachte huid aan te raken was ronduit adembenemend.
    Direct en zonder enige aarzeling kuste zij mij terug, alsof we het al honderden keren hadden gedaan en dit vanzelfsprekend was. Haar ene hand voelde ik in mijn nek, terwijl haar andere op mijn wang lag. Het was grappig dat ik mijn ene hand ook in haar nek had gelegd, verstopt onder haar lichte bos haren, welke zacht op mijn hand kietelden. Mijn andere hand lag lichtjes op haar zij, waarbij mijn duim strelende bewegingen maakte. Alles voelde zo goed nu, perfect bijna. Het was om te dromen en toch… toch voelde ik me ergens heel onzeker, al kon ik mijn vinger er niet precies op leggen. Dit moment verknalde ik echter niet door me eraan toe te geven en hierdoor los te laten, want ik miste de aanrakingen gewoonweg te veel van haar. Toen ze echter het contact van onze lippen verbrak na een tijdje, was ik dan ook teleurgesteld en lichtelijk gedesoriënteerd, omdat ik me eraan had over gegeven. Voor mij was het veel te snel voorbij gegaan, waardoor ik haar het liefst weer terug had willen trekken, maar dit niet deed. Ik moest wel net blijven, misschien wilde zij het wel niet. Dan moest ik haar niet dwingen.
    ‘Ik moet echt aan het werk,’ verontschuldigt zij zich zachtjes. Ik had geen tijd om te pruilen, zeker niet omdat ik nog wat verdoofd was van de kus. ‘Maar ik beloof je dat ik je na de show op kom zoeken,’ Ze lachte en plaatste nog een snel kusje op mijn lippen, voordat ik überhaupt wat had kunnen zeggen – of protesteren in mijn geval. Haar handen glijden via mijn bovenarmen af naar mijn handen. Één van mijn handen pakte zij vast, waar ik zacht grijnzend liefdevol in kneep. ‘Dat is je geraden,’ grijnsde ik halfjes, waarop ik kort charmant knipoogde. Maxime grijnsde nog om zo te laten weten dat het weer goed zat, waarna ze van me weg liep zonder mijn hand los te laten. Sowieso als ze mijn hand los zou laten, zou ik dat niet willen en zelf de greep erom verstevigen, zodat ik haar aanraking nog kon voelen. Hoewel ik haar erg graag terug wilde trekken, deed ik het niet, misschien kwam dat wel als aanhankelijk over. En dat wilde ik niet, zeker niet omdat Maxime wel voor zichzelf kon zorgen en ze mij anders een freak zou vinden. Na gisteren had ik daar echt geen zin in, dus hield ik me in. Alweer.
    Pas op het moment dat ze bijna gedwongen word mijn hand los te laten, draait ze zich om. In de tijd dat ze weg liep had geen van ons een woord gezegd, waren we zwijgzaam gebleven en ergens vergrootte het dat het effect dat ik nu wel daadwerkelijk in daden ging handelen. ‘Één vraagje nog, Devon. Wat zijn wij eigenlijk?’ Bij deze vraag keek zij mij recht in de ogen aan, en ik keek rechtstreeks terug, zonder mijn blik af te wenden. Ergens in mijn blik speelde voor enkele seconde hetzelfde gevoel van onzekerheid, maar deze werd echter al snel naar de achtergrond geplaatst, waarbij een trots gevoel plaats nam. ‘Je had het net kort over duidelijkheid, maar die is er nu nog steeds niet,’ legt ze haar vraag verder uit en keek me afwachtend aan, terwijl ze met haar duim over de rug van mijn hand wreef. Het duurde enkele ellenlange secondes voordat ik ook daadwerkelijk mijn mond open deed om haar antwoord op de vraag te geven, echter was het niet zoals je gewoonlijk verwacht. Want mensen verwachten eerder woorden dan daden, toch? In elk geval handelde ik nu sterk naar mijn gevoel, dus trok ik hard – maar wel zo dat ze geen pijn aan haar hand of arm kreeg – Maxime naar mij toe. Met een kleine onverwachte blik in haar ogen draaide ze zich naar mij toe, waarna ik haar weer tegen me aan trok, zoals eerder. Daarbij sloot ik mijn armen, ietwat gierig maar zeker lief bedoeld, om haar lichaam heen en drukte haar wat dichter tegen mijn borstkas aan. Mijn hand maakte strelende bewegingen over haar rug, terwijl ik kort zo bleef staan. Hierna echter, drukte ik mijn lippen weer op die van haar, om vervolgens ook kusjes op haar wang en in haar nek te drukken. ‘Ga niet bij me weg,’ fluisterde ik zachtjes, terwijl ik haar even aankeek om haar blik te peilen. ‘Ik wil alleen jou.’ Sprak ik ademloos, ‘Zelfs Shelly zal ik wegsturen, zeker haar.’ Om mijn woorden kracht bij te zetten, drukte ik haar weer tegen me aan.

Maxime Walker
    Zoals ik al verwacht schrikt het Devon niet af dat ik recht in zijn ogen kijk. Integendeel, hij kijkt recht terug. Heel even keek hij met onzekerheid. Dezelfde onzekerheid als die ik op dit moment voel. Deze blik verandert echter al snel in iets anders, iets wat ik niet zo snel thuis kan brengen, maar misschien komt dat ook omdat mijn hoofd nu te vol zit met vragen, ideeën en spanning. Spanning dat ik nu eindelijk de duidelijkheid zou krijgen waar ik al zo lang op wacht.
    Niet lang nadat ik mijn vraag verder heb uitgelegd opent Devon zijn mond al. Daar komt het, eindelijk! Nu zal ik de woorden horen die alle onzekerheid wegnemen. Ik ben dan ook zo gefixeerd op zijn mond en zijn gezicht, dat ik heel even schrik als hij me naar zich toe trekt. Het is vreselijk onverwacht en zonder er ook maar iets voor te hoeven doen, sta ik alweer in Devons armen. Deze keer ben ik allesbehalve bang. Ik vind het heerlijk hier te zijn, vertrouwd en veilig. Hij ruikt zo lekker en ik weet vrijwel zeker dat het niet alleen zijn shampoo of aftershave is, maar ook zijn eigen lichaamsgeur. Ik sluit mijn ogen en glimlach gelukkig en laat hem mij dichter tegen zich aandrukken.
    ‘Ga niet bij me weg,’ fluistert hij zachtjes, de woorden waarop ik mijn ogen open en recht in de zijne kijk. Dat is het beste gevoel: naar Devon kijken en zien dat hij al mijn kant op kijkt.
    ‘Ik wil alleen jou,’ sprak hij verder. ‘Zelfs Shelly zal ik wegsturen, zeker haar.’ Om zijn woorden kracht bij te zetten, drukte hij me weer tegen zich aan.
    Ik weet niet wat ik moet zeggen en ik weet net zo min wat ik moet doen. Ik wil niets doen, ik wil in Devons armen en tegen zijn borst aan blijven staan, maar ik wil wel iets zeggen. De woorden lijken echter verdwenen te zijn en ik kan de juiste niet vinden.
    Begrijpt hij dan niet dat ik ook helemaal niet meer weg wil? Nooit meer. Ik wil nu niet eens meer werken, ik wil gewoon hier in zijn armen blijven staan.
    ‘Ik wil ook alleen jou,’ antwoord ik dan zachtjes. Ik neem zijn gezicht tussen mijn handen en plaats een klein, zacht en teder kusje op zijn lippen. Genoeg geklef nu, hier ben ik eigenlijk helemaal niet goed in. Mijn huidige gezichtsuitdrukking verandert dan ook al snel in een gezicht met pretoogjes en een grijnsje.
    ‘Laten we weggaan. Jij kunt je ziek melden en ik hoef niet eens een verantwoording af te leggen bij iemand, behalve Mike, maar hij is er vanavond niet.’ Onbewust bijt ik even op mijn onderlip. ‘Toe Devon, laten we iets leukers gaan doen dan werken.’
    Het klopt, ik wil inderdaad iets leukers gaan doen. Aan de andere kant wil ik ook niet dat Devon zich nog voor andere meisjes uitkleed en met hen danst. O ja, ik ben heel jaloers als het daarop aankomt, nu ik weet dat hij mij net zo graag wil als ik hem.
    Intussen heb ik zijn gezicht al losgelaten en laat ik mijn handen nu over zijn borst glijden. ‘Ik weet wel wat leukere dingen om te doen,’ grijns ik en bijt onbewust even op mijn lip. Bovendien hebben we nog wat in te halen, maar ik wil hem niet direct die kant op duwen. Dadelijk gaan we weer te snel en loopt het net zoals de vorige keer. Aan de andere kant kan ik me gewoon niet inhouden, het is Devon for God’s sake!

everything, in time

[How about Mary? ;c]

[ Nooooh, I forgot! Ik begin er direct aan dus die post komt sowieso morgen!
    Sorry cutiepie!<3 ]

everything, in time

[It's fine honey<3]

Matthew Adam Green
    Mary schudt lachend haar hoofd, alsof ze niet in mijn excuus zal trappen en gaat verder met naaien. Helaas, ze is ook veel te slim om hier in te trappen.
    ‘Heb je al een ontwerp voor die nieuwe act?’ Heb ik een nieuwe act? Dat had Mike, of Maxime, me wel even mogen vertellen. Verbaasd schud ik mijn hoofd en wil haar net antwoorden, als ze in haar vingers prikt. Ze fronst en zuigt op haar vinger, terwijl ze mij afwachtend aankijkt. Ik wil ook best op die vinger zuigen.
    Geschrokken schud ik mijn hoofd. Matthew, waar zijn je manieren!
    Mary haalt de duim weer uit haar mond en praat verder. ‘Dan weet ik wat ik moet maken en hoelang dat gaat duren.’
    Voor ik haar antwoord loop ik naar de kast, waar een rood kistje in staat. Uit het kistje haal ik een pleister en ruim vervolgens het kistje weer op.
    ‘Kom maar.’ Zacht pak ik haar hand vast en plak de pleister eroverheen voor ze ook maar enigszins kan protesteren. ‘Als je nog veel gaat naaien, zal ik maar een stuk voorzichtiger zijn,’ voeg ik er met een glimlach aan toe en ga op het puntje van haar tafel zitten.
    ‘Over dat ontwerp, ik had eigenlijk nog geen idee. Ik vind het wel een goede oefening voor jou om met een idee te komen.’ Ik heb werkelijk geen idee waar ik het over heb, maar ik kan prima doen alsof. Als zij nu met een ontwerp komt en het is bijvoorbeeld een brandweermannen kostuum, dan weet ik tenminste wat voor een act er van mij verwacht wordt. Altijd leuk, die communicatie hier.

everything, in time

Devon Blake Garcia.
    Hoewel ik al verwacht had dat Maxime zich niet weg uit mijn armen zou wurmen, voelde het nog altijd goed toen ik haar nogmaals tegen mijn borstkas voelde. Elke keer weer voelde het opnieuw als een magisch brandend gevoel over mijn hele lichaam die me rillingen gaf. De bruine kleur van haar ogen die opeens leek te schijnen, benam mijn adem voor een kleine seconde. Hierna probeerde ik natuurlijk zo goed en wel mezelf bij elkaar te rapen en het zo te houden, zodat ik haar niet aan zou vallen met allemaal kusjes en liefkozende aanrakingen. God, het is zelfs zo verdomme verleidelijk als ik er alleen al aan denk!
    ‘Ik wil ook alleen jou,’ antwoord ze dan zachtjes, op wat ik eerder had gezegd. Ik was het zowaar vergeten door haar zoete aanblik. Oké, ik geef toe: haar blik, de aanrakingen en lieve stem lieten me soms wel meerdere dingen vergeten waar ik dan later weer op kom. Niet laten merken, Devon, zorg dat je, je zelf beheerste-ik blijft. Hierdoor gleed er dan ook een oude verleidelijke grijns op mijn lippen, waar ik mezelf in gedachten toch een schouderklopje voor geef. Je hebt het geflikt man, je hebt je kalme gestalte weer terug.
    Maxime neemt mijn gezicht tussen haar handen en plaats een klein, zacht en teder kusje op mijn lippen, welke vanzelfsprekend weer veel te kort duurde. Wilt ze me soms plagen, verleiden tot andere dingen? Weet ze dan niet hoeveel er te weeg gaat in mijn lichaam alleen al door dat ene kleine kusje? Vast niet, en ander speelt ze het wel verdomd goed met die schattige onschuld over haar heen. Het maakt het alleen nog maar dat ik haar erger wil dan tevoren. Haar gezichtsuitdrukking verandert en ik kijk toe hoe er pretoogjes en een grijnsje komen. Het laat me even charmant over mijn lippen likken, terwijl ik mijn blik nog altijd op haar gericht houd en mijn vingers over haar onderrug streel. Zou ze eigenlijk nog last hebben van haar rug? Hopelijk niet, ik ben nog steeds woedend op Shelly dat ze dat bij haar had gedaan. Ze is echt te ver gegaan en dat zou ik haar nog wel een keer laten merken.
    ‘Laten we weggaan. Jij kunt je ziek melden en ik hoef niet eens een verantwoording af te leggen bij iemand, behalve Mike, maar hij is er vanavond niet.’ Ik wil antwoorden, maar zucht bekoorlijk als ik zie hoe ze op haar onderlip bijt. Doe dat alsjeblieft niet Maxime, laat me hier alsjeblieft niet mijn zelfbeheersing verliezen. Ze doet het expres, Devon! Schreeuwt een stemmetje in mijn onderbewustzijn, maar ik duw het weg. Het mocht echter niet baten, want het begon weer te roepen: Ze wil dat je haar kust, aanraakt, streelt… dat je, je zelfbeheersing verliest! Hierop grom ik in mijn gedachten en het stemmetje houd direct stil. ‘Toe Devon, laten we iets leukers gaan doen dan werken.’ Haar stem klinkt abnormaal verleidelijk in mijn oren, waardoor ik deze stem liefkoos en even voor een seconde mijn ogen sluit om normaal na te kunnen denken. Het lukt echter niet, zelfs nu zie ik haar.
    Intussen heeft zij mijn gezicht al losgelaten en laat zij haar handen over mijn borst glijden. God, haar aanrakingen branden door mijn shirt heen, ik voel de warmte al op mijn huid. Ik slik luid om de lust zo een beetje weg te werken naar haar en richt mijn aandacht op het plafond, alsof daar heel wat te zien is. Ondertussen probeer ik mijn ademhaling onder controle te krijgen, nu pas merkte ik hoe zwaar en hees deze klonk. ‘Ik weet wel wat leukere dingen om te doen,’ grijnst ze en ik knijp mijn ogen terug dicht. Ik zag echter wel vlak voordat ik dit deed hoe ze weer op haar lip beet, het benam mijn hese adem weer kort.
    ‘Maxime…’ klinkt er dan net zo hees uit mijn mond, mijn ogen nog gesloten en dat blijft ook nog voor enkele tellen zo. ‘Don't tempt me.’ De woorden klonken laag uit mijn mond, op een verleidelijke manier waarvan je wel kon merken dat ze goed zat als dit haar plannetje was. ‘Het werk is belangrijk. Hoe denk je het te kunnen gaan doen? Het zorgt voor een patroon, Maxime, een patroon waarvan ze al zeker kunnen merken dat we er samen op uit zijn of dat er iets tussen ons is. Misschien denken ze dan wel dat je mij voorschuift.’ Ik zuchtte even diep, probeerde nog altijd mijn adem onder controle te houden.
    Het werkte niet, de aanraking van Maxime tegen me aan en de gedachte dat ze weer op haar lip beet, lieten mijn donkere ogen abrupt ondoorgrondelijk openschieten. Hierna duwde ik haar al ruw tegen de muur aan, en streelde mijn hand onder haar truitje over haar heup heen. ‘Fuck it, ik kan er niet meer tegen.’ Een donkere, ondeugende glinstering in mijn ogen, op mijn lippen speelde een half grijnsje, waarna ik kort op haar onderlip beet. ‘Je bespeelt het met vuur, Miss Walker, weet je zeker dat je in zee wil gaan met mij?’ Een gewaagd grijnsje, welke ik vaak had als ik optrad als Captain Blake, speelde om mijn mond nu. ‘Je antwoord maakt ook niet uit, je bent de mijne al.’ Ik grinnikte donker, maar bovenal aanlokkend en uitdagend. Hoewel ik mezelf liet geloven dat Maxime dit niet expres deed, kwam ik toch weer terug bij de gedachte dat ze juist precies wist waar ze mee bezig was en het erge was nog wel dat het lukte. Mijn jongeheer begon dan ook omhoog te priemen en voor een klein moment moest ik zelfs blozen, echter maskeerde ik haastig terug in Blake. Kom op, je bent een stripper man, je kunt Maxime heus wel aan!

[ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 23:08 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

[Hoe kan Charlie weer in contact komen met Ruby? ;3]

[Ik kan zo wel een post maken dat ze de drank voorraad moet checken, dat moet ik namelijk nog steeds beschrijven. Dat kreeg ze als taak van Maxime.]

[Is goed en hoe kan Charlie dan naar haar toe?]

[Ik laat Ruby wel klunzig zijn of zo, hahaha. In elk geval een geluid maken waardoor Charlie wel móet komen kijken of alles goed is. /gayhandje.]

[Okaaay -gayhand-]

Ruby Anastasia Tate, Nyssa.
    Maxime kan mij dan wel de taak hebben gegeven de drank voorraad te checken, volgens mij weet ze dondersgoed dat ik er soms een nip van neem. Goed, goed, het zijn meer dan gewoon nipjes, maar toch vind ik het aardig dat ze er niets over zei. Nu ten minste nog niet. Dat kon elk moment veranderen, I shouldn’t push my luck.
    Haastig liep ik door de gangen op naar de kamer waar de drank voorraad zich bevond, het geluid van snel getik kwam van mijn hakken af en verstomde door de gang. Wanneer ik er eenmaal was, gooide ik de deur open- en dicht en liep direct door naar de lijst waarmee ik het moest doen. Ik zuchtte diep toen ik een pen uit mijn tas viste om hiermee de namen op de lijst aan te strepen. Bier, dubbelstreep, cognac, streep, likeur, streep. Zo ging het even door totdat ik de lijst had gewerkt en diep zuchtte.
    Dat was me toch nog een hele boel, zeg! Volgens mij zuipt meer dan de helft bier, want gister was ik enkel bier aan het tappen. We hebben in elk geval nog genoeg voor de rest van de week, geen probleem. Ik zou het door moeten geven aan Maxime, eigenlijk, maar ze stond bij Devon en ik heb echt geen idee hoe het daar nu gaat. Sowieso zou ik ze niet moeten storen, straks krijg ik van hen alle twee op mijn dak en is het opeens mijn schuld. Dat wil ik niet riskeren en überhaupt is het een verstandig idee ze met rust te laten, dat was gister ook al besproken. Toen dacht Matthew mij van alles te kunnen maken met zijn eigenwijze woorden, maar dat moet hij eens beter bedenken wie hij voor zich heeft.
    “Ah!” riep ik abrupt verschrikt uit, toen ik glasgerinkel hoorde en zag nog net hoe een fles wijn op de grond kapot spatte. Fuck, fuck, fuck, dat gaat dus mooi van mijn budget af! Ik kon in elk geval nog een ander fles wijn opvangen voordat die op de grond viel. Ik zette deze terug, legde mijn tas bij de deur op een doos en keerde me vervolgens terug om het op te ruimen. Nadat ik dit had gedaan, pruilde ik met mijn rode lippen. “Soms kan ik echt een kluns zijn…” murmelde ik. “Maar goed dat niemand het gezien had…”