• Soof -Realist- en ik zijn beide naar Magic Mike geweest. Hmm, heerlijk. Het leek ons dan ook een leuk idee voor een RPG.

Sinds de Xquisite Strip Club naar Miama verhuisd is, is het ontzettend gegroeid tot een grote, bekende en uiterst populaire Strip Club.
    Helaas wordt iedereen ouder, zo ook de vaste strippers van de club. Tijd voor vervanging.
    Dallas, de voormalige clubeigenaar, gaat met pensioen en er is maar één optie voor zijn vervanging: Mike Lane, beter bekend als Magic Mike.
    Met Mike Lane als clubeigenaar, een hoop nieuwe strippers, nieuwe mensen backstage én natuurlijk nieuwe acts, bloeit de Xquisite Strip Club weer helemaal op. Check it oud, ladies.

Beschikbare rollen:
    Strippers, allemaal mannelijk:
    - Charles Matthew Alvida (Charming Charlie) | Realist
    - Matthew Adam Green (Amazing Adam) | Bagoly
    - Devon Blake Garcia (Captain Blake) | Isuzu
    - Daniël Emilio MacGreggor (Dangerous Daniël) | WillNotLearn
    - Andrew Cole (Dr. Drew) | quin98
    - Chad Demitri Austin Nidions (Casanova) | Risus
    - Aiden Sylvester Michael Nidions (Mysterious Aiden) | Sirens
    -

Crew, zeven meisjes, drie jongens:
    - Mary-Lyn Alvida | Realist
    - Maxime Emma Nicole Walker (Manusje van alles) | Bagoly
    - Ruby Anastasia Tate (Bar) | Frey/Cocon
    - Erza Scarlet (serveerster) | Vasilios
    - Casey Florence Bennett (Muziek) | Lahey
    - Sky Fields (bar) | Jaimyhoi
    - Felicia Kiara Mancini (bar) | Depay
    - Jongen gereserveerd voor WillNotLearn
    -
    -

(Vaste) klanten, onbeperkt:
    - Rosali Caeli Romérez | Sirens
    -
    ...

Regels. LEZEN!
    > RPG Ervaring zou fijn zijn, maar is niet verplicht.
    > Geen kleine post. Minimaal 4 regels, doe je dat niet, kun je echt een waarschuwing verwachten. Wees niet bang, we zullen je niet zomaar uit de RPG gooien.
    > Sluit anderen niet buiten!
    > Alleen Soof - Realist - of ik maken nieuwe topics,voor vragen kun je ook bij haar en mij terecht.
    > Een hele lange tijd niet gepost, is eruit. Je personage zal te komen overlijden. Dit is natuurlijk niet het geval als jij je afwezigheid van te voren hebt aangegeven.
    > 16+ is toegestaan, tot in de verste en vieste hoekjes, betreffen deze dingen ook andere personages, dan moet je eerst overleggen met die persoon.
    > Geen perfecte personages!
    > Geen ruzie maken!
    > Speel niet voor andere personages.
    > Je personage mag familie zijn van een ander personage, maar overleg dit eerst met de speler van het andere personage.
    > Je mag maximaal twee personages hebben, het liefst wel van allebei de geslachten één, of in ieder geval niet twee strippers/twee crewleden etc.
    > Meedoen kan altijd! Aanmelden doe je natuurlijk in het rollentopic.

Most important thing: have fun. A lot of fun!

everything, in time

[Oeh oeh, mag ik meedoen? Ik kan alleen niet zulke lange reacties als jullie schrijven maar probeer het natuurlijk wel :3]

[ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 19:37 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Verteller POV – Ruby Tate and Devon Garcia
    ‘Oh, en Ruby?’ sprak Devon met een vermakelijke ondertoon in zijn stem, terwijl hij zich al om wilde draaien en weglopen, maar kwam vervolgens weer terug. Alsof hij iets vergeten was Ruby te melden, dus keek zij hem nieuwsgierig aan. Toen hij terug was gekomen, legde hij zijn grote hand op haar rode haarlokken met een kwajongensachtige blik in zijn donkere poelen. ‘Ik weet dat Matthew weg was geglipt net, zo subtiel deed hij het niet.’ Melde hij haar grinnikend, waarbij hij zijn hoofd even schudde, als teken dat hij het wel grappig vond. Ruby kreeg echter vrijwel direct een betrapte blik op haar gezicht, welke Devon niet uitmaakte. ‘Ik zou maar snel naar binnen gaan, voordat –’
    De deur werd op dat moment open gezwaaid, waardoor Devon zijn hand naast zich liet zakken en omkeek wie het was. ‘Ruby!’ Hij bevroor echter in zijn handelingen en Ruby keek om haar grote halfbroer heen naar de degene die er verantwoordelijk voor was, al hoefde ze het niet echt te raden of zien, ze wist al aan de stem te horen wie de vrouw zou zijn. Maxime. Als je het over de duvel hebt, dacht zij, maar zei het niet hardop, want misschien zou Maxime het horen en het leek niet echt het perfecte moment ervoor. Dus hield ze zich maar wijselijk stil, terwijl ze haar bleke hand wel opstak naar haar. Zij staat echter voor een moment stil als zij Devon ziet staan, hij kijkt emotieloos terug, al weet Ruby zeker dat er iets in hem omgaat. Het kan gewoonweg niet dat hij zich ook zo emotieloos voelt, anders had hij er zich niets van aangetrokken en doodsimpel door gegaan met flirten. Maxime schraapt even haar keel en loopt dan richting Ruby, ze had door dat de jongedame Devon negeerde. Zo goed mogelijk dan, want ook zij zou het niet vol kunnen houden Devon te negeren, net zoals haar halfbroer niet altijd Maxime kon blijven negeren.
    ‘Matthew vertelde me dat je hier bent en ik wilde je vragen of je misschien tijd had om de drankvoorraad te controleren. Er staat achter nog wel wat, maar ik weet niet of dat genoeg is en anders moet ik Mike dus nieuwe laten bestellen.’ Ah shit, daar hebben we het al! Misschien moest Ruby maar niet zoveel van de voorraad drinken elke keer, op een gegeven moment zou Maxime erachter komen en dan was zij dood. Letterlijk misschien nog wel, maar zin om haar baan te verliezen had zij echter niet, dus hield Ruby zich aan de afspraak. ‘Sure, ik zal wel even mijn tijd goedmaken en de drankvoorraad controleren,’ sprak zij duidelijk en instemmend, waarop Devon haar een gealarmeerde blik stuurde, ten teken dat zij hem niet alleen mocht laten met Maxime. Ruby gaf hem enkel een schouderklopje en een kus op zijn wang, waarbij ze de woorden “Good luck” in zijn oor fluisterde, onhoorbaar voor Maxime. Devon voelde letterlijk de moed in zijn schoenen zinken, niet echt iets wat je van een kapitein zoals hem zou verwachten. Hierna liep de roodharige jongedame al weg met zwierige pasjes, waarna het dichtslaan van de deur aangaf dat ze alleen waren en Ruby weg was.
    Een vreselijke ongemakkelijke stilte kwam hen tegemoet, waarop Devon zijn handen koppig in zijn broekzakken stak en de andere kant omdraaide, zodat hij haar niet kon zien. Anders had hij namelijk het gevoel om haar aan te raken, te omhelzen en zijn lippen weer op de hare te drukken. Nee, nee, nee! Hij bande de gedachten gelijk uit zijn hoofd, het was niet de bedoeling direct zwak te worden bij haar aanblik, want anders zou ze vast denken dat hij het niet meende, dat het hem geen pijn had gedaan. Hij zuchtte diep en lichtelijk ongelukkig, zijn ogen waren dicht terwijl hij dit deed, maar voor een enkele seconde had hij dan ook niet door dat Maxime er nog stond. ‘Je moet naar de kleedkamer.’ De stripper met de donkere haren schrok op uit zijn gedachten, al liet hij dit niet zien, hij deed enkel kalm zijn ogen terug open en keek haar afstandelijk aan. Ze ging hem nu serieus nog echt de les lezen ook van wat hij moest doen? Hij gromde iets, echter voordat hij ook maar iets kon zeggen, begon ze al verder te praten. ‘Mary wil je maten opnemen, als je daar zin in hebt natuurlijk,’ voegt ze er snel aan toe, alsof ze al weet dat Devon het niet op prijs stel dat ze het zo aan hem meld.
    Het is stil, ongelooflijk stil en omdat Devon niets tegen haar wilt zeggen, blijft hij ook zwijgzaam. Hij heeft haar niets te zeggen, ten minste dat wil hij zichzelf laten geloven, en zij heeft hem blijkbaar ook niets te zeggen. Geen excuses of zelfs smoesjes over waarom ze het zei, niets. Hij wil al weglopen, nog met de handen in zijn zakken, maar terwijl hij aanstalten doet, wordt de stilte weer onderbroken door Maxime. ‘Devon, dit is compleet belachelijk!’ zegt ze iets harder dan haar normale stem, waarbij ze hem abrupt recht aankijkt. Een beetje geschokt kijkt hij terug, nee, het is eerder verbaasd, verbaasd over het feit dat het er nu uitkomt, maar desalniettemin keek hij nog altijd terug. Hij ging zelfs recht staan voor haar, zijn handen uit zijn broekzakken en over elkaar geslagen, terwijl Devon zich naar haar toe draaide – zonder zijn blik met die van haar te verbreken.
    ‘Hoe oud zijn wij? We gedragen ons als een stel kleine kinderen. Wil je me echt gaan ontlopen hier op het werk? Ik weet dat ik je gekwetst heb, oké? En dat spijt me.’ Er ontsnapt een traan en even keek hij er naar, gehypnotiseerd, maar hij hield zich in de traan niet weg te halen. Hoe graag hij dit ook wilde, haar weer in zijn armen nemen, hij deed het niet. Zijn arrogante ego en boosheid waren nu eenmaal groter dan hij gewild had, zelfs nu Maxime zichzelf blijkbaar wel kwam verontschuldigen. Ze had in elk geval de eerste stap gezet, nu moest hij nog ophouden om een baby te zijn. Hij wist dat het lang zou duren, heel lang en hij wist niet zeker of Maxime dit wel vol kon houden. De traan heeft ze ondertussen al ruw weggeveegd, waardoor hij haar prachtige ogen vol emoties weer inblikt. ‘Ik had die woorden niet mogen zeggen, maar wees realistisch. Het ene moment wijs je mij af en zeg je dat het een spel moet blijven en het volgende moment lig je halfnaakt onder me. Heb je enig idee hoe vreselijk verwarrend dat is?’ Het ene moment klinkt de toon in haar stem boos, dan treurig en is er een snik in te horen, maar toch gaat ze door. Devon heeft nog steeds niets gezegd, hij weet niet wat hij kwijt wilt aan haar of hoe hij hiermee om moet gaan. Misschien was het toch beter als het een spelletje was gebleven. Wat moest hij haar anders zeggen: oh sorry, Maxime, je was eerst een spelletje, maar op een gegeven moment werd je belangrijk voor me. Dat maakt niet uit toch, zand erover en vergeten? Pfft, who are you kidding Devon.
    ‘Ik wil echt toegeven dat ik fout zat, het doet mij ook pijn om te zien hoeveel ik je gekwetst heb, maar ik heb ook geen enkel idee hoe ik dat goed kan maken. Tja, mijn woorden terugnemen, maar daar heb je niets aan, want ik heb ze nog altijd uitgesproken en op het moment dat ik ze zei, meende ik alles, dus ik zou liegen als ik ze nu terug zou nemen.’ Je bent ziek dat je zo misbruikt durft te maken van mijn gevoelens… ging er door zijn gedachten heen, waardoor hij ruw een hand door zijn warrige, zwarte haar haalde en zijn blik afwendde. ‘Ik heb je niets te melden Maxime,’ zei hij zonder enige emotie in zijn stem, maar liet zijn donkere poelen in een keer abrupt in die van haar dringen. ‘Alleen dat het misschien beter is als we elkaar inderdaad een tijdje vermijden. Anders zal jij het schip niet laten zinken, maar ik wel.’ Hij draaide zich al om, om haar zo achter te laten en weg te lopen, maar hoewel zijn rug al richting haar gedraaid was, kon hij het niet laten er nog wat achteraan te zeggen. ‘Weet je, ik had er even over na gedacht…’ Er klonk een diepe zucht van zijn kant. ‘Je hebt gelijk, alles wat je zei: ik ben een player, ik maak misbruik van vrouwen en vooral ook geen verdere gevoelens op het vlak van de liefde. Ik zal de eeuwige Captain Blake blijven.’ Hij knarsetandde iets erna, waarbij hij zijn hoofd iets richting haar gekanteld was, maar vervolgens stug al aanstalten maakte om weg te gaan en Maxime zo achter te laten.

[ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 19:48 ]

Mary

Ik ben al even aan het werk als ik een maar al te bekende stem hoor. ‘Een goedemiddag, schone jonkvrouwe,’ Matthew slaat zijn arm om mijn schouders waardoor ik ee fractie van een seconde verstijf. Hij laat em echter weer los en gaat tegen over me tegen een tafel leunen. ‘Al vroeg aan het werk, zie ik. Ik kom hier voor het opmeten van mijn spieren.’ Grijnst hij en laat zijn spieren zien. Alsof die nog niet genoeg zichtbaar waren maar goed.. ‘En natuurlijk om te vragen of je nog goed hebt geslapen nadat ik je gisteren thuis heb gebracht.’ Ik glimlach liefjes naar hem en haal een hand door mijn blonde haren. Ik was net bezit een nogal strak shirt te naaien aangezien ze hem met geweld uit getrokken leken te hebben. Ik stop echter en sta op om een meet lint te pakken. 'Goed dan meet ik je eerst wel op. Ik begin bij zijn armen en schouders. Dan door mijn zijn buik, middel en taille. Dan het rottigste, zijn benen. Ik zit op mijn hurken voor hem en meet zijn kuiten, boven been en tenslotte met tegezin zijn lies... Het was zo ongemakkelijk dat ik het maar snel gedaan wil hebben. ik schijf alles keurig op een notitieblok en ga weer zitten.

Matthew Adam Green
    Na mijn woorden glimlacht Mary enkel liefjes.
    ‘Goed, dan meet ik je maten op,’ zegt ze en ze legt het shirt dat, ik geloof Daniël, kapot heeft getrokken. Wat ze zegt is echter helemaal geen antwoord op mijn vraag. Ik spreid mijn armen en benen om haar te helpen bij het meten en grijns breed als ze op haar knieën zakt. Er gaan nu zoveel rake opmerkingen door mijn hoofd, maar -
    ‘Je zakt al op je knieën voor me, gaan we niet een beetje snel?’ Ik kan me blijkbaar toch niet inhouden. Mary staat weer op en schrijft alle gegevens keurig in haar boekje.
    ‘Wat zijn we afstandelijk vandaag,’ zeg ik en pruil mijn lip kort. ‘Ik heb je toch zeker niets misdaan. Gisteravond was het nog heel gezellig!’ Ik begrijp haar gedrag niet helemaal, maar misschien wil ze zich ook gewoon bewijzen op het werk aangezien het haar eerste dag is.

Maxime Walker
    Heel even lijkt het net alsof Ruby betrapt kijkt als ik haar vraag om de drankvoorraad te controleren. Waarschijnlijk omdat ze te laat is, dat is wat ik denk dan. Je hebt geluk meid, deze keer kom je er zonder kleerscheuren vanaf.
    ‘Sure, ik zal mijn tijd wel even goedmaken en de drankvoorraad controleren,’ spreekt ze duidelijk en instemmend. Ik zie Devon een blik op haar werpen, maar durf niet te kijken wat voor blik. Hij is lucht. Puur lucht, Maxime. Ik bedank Ruby nog en volg haar passen tot ze door de deur verdwijnt. Daar is hij dan, de stilte. Eigenlijk zou dat met twee hoofdletters moeten. De Stilte, ik zie het al helemaal voor me, alsof het een echt begrip is.
    Devon steekt zijn handen in broekzak en draait zich van me weg. Duidelijker kan het niet; hij heeft echt een schijthekel aan me gekregen. Helemaal terecht, bijna helemaal dan. Het feit dat ik hem naar de kleedkamer stuurde vond hij blijkbaar niet zo leuk en als ik zijn gegrom hoor, ben ik blij dat ik er aan toegevoegd heb dat dit alleen maar hoeft als hij er zin heeft. Hij antwoordt er dan ook niet op. Het is net alsof hij maar een paar woorden per dag mag praten en deze absoluut niet aan mij wil verspillen. Het is goed Devon, ik ken mijn plaats, doe nu alsjeblieft weer normaal tegen me. Als jij niets tegen mij zegt, zal ik ook niets tegen jou zeggen. Al weet ik zelf ook wel dat ik dat absoluut niet lang ga volhouden. Mijn woorden staan te dringen om eruit te mogen.
    Ik hoop nog altijd dat hij iets gaat zeggen, maar hij draait zich al weg om van me weg te lopen. Dat is dan ook precies het moment waarop het voor mijn woorden gelukt is om eruit te komen. Wanneer ik zeg dat dit compleet belachelijk is, staat Devon stil. Mooi, ik heb in ieder geval zijn aandacht. Om heel eerlijk te zijn geniet ik even van de verbaasde blik in zijn ogen, het is tenminste wat anders dan die kille blik van hem.
    Devon draait zich met zijn hele lichaam om en haalt zijn handen uit zijn broekzak, om vervolgens zijn armen over elkaar te slaan. Hierdoor krijgt hij gelijk weer die intimiderende houding die ervoor zorgt dat ik terug wil krabbelen en wegkruipen in mijn bed. Toch zet ik door. Het verbaast me nog dat Devon me mijn zegje laat doen. Aan de andere kant zou ik juist wensen dat hij iets zou zeggen. Dan praat hij tenminste tegen me.
    Op het einde zwakt mijn stem iets af, mijn ogen blijven nog altijd in de zijne kijken en die donkere poelen maken me op dit moment een beetje onzeker. Het is genoeg, ik weet dat ik nu mijn mond moet houden. Het is Devons beurt, mocht hij de behoefte hebben ook nog iets toe te voegen aan deze eenzijdige conversatie.
    Hij haalt ruw een hand door zijn zwarte haren, waar ik gelijk medelijden mee krijg. Ik wil zijn haar koesteren, er doorheen gaan met mijn vingers. Niet met die ruwheid van Devon. Hij wendt zijn blik af en begint met praten.
    ‘Ik heb je niets te melden, Maxime,’ zegt hij zonder enige emotie in zijn stem. In een keer laat hij zijn donkere poelen in mijn ogen dringen, waardoor mijn adem opnieuw even in mijn keel stokt.
    What doesn’t kill you, makes you stronger, zeggen ze. Op dit moment voelt het meer als what doesn’t kill you, makes you wish it did. Dat lijkt een stuk handiger dan hier in het blikveld van Devon te moeten staan, terwijl hij me met beschuldigende ogen aankijkt.
    ‘Alleen dat het misschien beter is als we elkaar inderdaad een tijdje vermijden. Anders zal jij het schip niet laten zinken, maar ik wel.’ Verdomme. Het lijkt wel alsof hij ervan geniet om mij zo te laten lijden. Dan mag hij er nu mee ophouden, want het is echt niet leuk meer.
    Hij heeft zich al van me weggedraaid als hij opnieuw begint met praten.
    ‘Weet je, ik had er even over nagedacht…’ Er klinkt een diepe zucht van zijn kant. Je hebt gelijk, alles wat je zei: ik ben een player, ik maak misbruik van vrouwen en vooral ook geen verdere gevoelens op het vlak van de liefde. Ik zal de eeuwige Captain Blake blijven.’ Zeg dat nou niet! Elk woord dat hij spreekt is als een mes dat alsmaar opnieuw in mijn hart wordt gestoken. Dat klinkt ontzettend overdreven, maar het is precies wat een gebroken hart met je doet.
    Devon maakt aanstalten om weg te gaan en ik ben eerst van plan hem te laten gaan, maar dan zou hij er weer veel te gemakkelijk vanaf komen.
    ‘Devon,’ is het enige wat mijn mond heel zachtjes, bijna onhoorbaar verlaat. Ik irriteer me aan het snikje in mijn stem en bijt hard op mijn lip om mezelf te straffen en tegelijkertijd ook onder controle te krijgen. Daarbij knijp ik ook mijn ogen dicht, haal even diep adem door mijn neus en open mijn ogen dan weer. Ik trek een klein sprintje en zorg ervoor dat ik voor Devon kom te staan.
    ‘Wil je nu eens alsjeblieft dat ego van je op zij zetten? Alles. Je mannelijkheid, je ego, je hele Captain Blake act en vertel me nu eens wat Devon denkt.’ Mijn stem klinkt iets zekerder als zojuist. ‘Je bent tot nu toe alleen maar met Captain Blake uitspraken gekomen en jij en ik weten allebei dat er veel meer achter zit. Zo ben jij niet, dit is alleen zoals je over wil komen omdat praten over je gevoelens niet mannelijk is. Stel je toch niet zo aan, man, die fase zijn wij allang voorbij!’ Mannen die emoties tonen zijn in mijn ogen veel stoerder, maar misschien is Devon gewoon niet opgevoed op die manier. Ik weet bijna niets over zijn opvoeding en ben dan ook niet in staat daarover te oordelen.
    ‘Toe Devon,’ smeek ik hem er bijna direct achteraan en laat mijn armen levenloos langs mijn lichaam hangen, ik weet niet meer wat ik met hen aanmoet.
    ‘Ik smeek je. Huil, schreeuw, scheld zoveel je wilt, je mag me zelfs slaan als dat ook maar enigszins oplucht, maar doe nu niet zo; ontwijk me niet.’ Opnieuw glijdt er een traan over mijn wang. Eerst wil ik hem wegvegen, maar dan bedenk ik me dat dat ene traantje niet veel uit zou maken. Ik had geen idee dat er al snel vele zouden volgen en heb nu geen zin meer om ze weg te vegen. Ze zijn niet belangrijk, Devon is het enige wat op dit moment belangrijk is. Ik wil hem niet ontwijken en ik wil ook niet dat hij mij ontwijkt. Hem knuffelen, kussen, liefhebben, hem uitkleden en teruggaan naar waar we gebleven waren, dat is wat ik wil.

[ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 20:54 ]

everything, in time

Mary

Ik kijk op als ik Matthew hoor zeuren over mijn afstandelijkheid. 'Waarom zou ik iets zeggen als ik niets weet te zeggen door jou opmerkingen' zeg ik schouder ophalend. 'Het was gister ook leuk. ' reageer ik er nog op. Maar wij beide wisten wat voor een soort jongen Matthew was. De standaard stripper, de player of the womenizer.. ik moest af stand van hem doen voor ik een crush of zelfs verliefd op hem werd. 'Hoezo? ' vraag ik na deze gedachtes.

Devon Blake Garcia – stripper Captain Blake
    ‘Devon,’ Abrupt bleef ik stil staan wanneer ik mijn naam hoorde, al was het niet echt omdat iemand mijn naam zei en ik gehoorzaam luisterde. Nee, het was meer het feit dat Maxime het met haar mooie toon zei, al was het wel zachtjes, bijna onhoorbaar. Het klonk zwak en dit was precies de reden dat ik was gestopt met lopen. Ergens wilde ik mezelf omdraaien om haar te knuffelen, omdat ik heus wel het snikje in haar stem had gehoord, hoe graag ze dit ook wilde verbergen. Misschien hoopte ik stiekem wel dat ik haar lippen weer mocht raken met de mijne, maar ik wist dat het niet datgene was wat ik nu wilde. Ik zou haar dan toch alleen wegduwen. Rust, dat is wat ik nu wou, en bedenktijd.
    Nog altijd stond ik met mijn rug naar haar toe, totdat ze opeens een klein sprintje trok en voor mij tot stilstand kwam te staan. Ze zorgde er nu alleen maar voor dat ik mijn hoofd weer weg wilde draaien van haar aanblik, wat ik dus ook deed, echter vroeg ik me af of ze zelf wel een idee had wat er in mij omging. Deels had ze vast en zeker een idee, alleen de rest wat erbij kwam kijken niet. Ze was in dat opzicht net zo verward als ik was om haar, niet wetende wat ik haar moest zeggen of handelen.
    ‘Wil je nu eens alsjeblieft dat ego van je opzij zetten? Alles. Je mannelijkheid, je ego, je hele Captain Blake act en vertel me nu eens wat Devon denkt.’ Haar stem klinkt iets zekerder dan daarnet. Verbaasd trok ik mijn wenkbrauw omhoog, terwijl ik weer naar haar terug keek. Meent ze dit nu serieus? Ze denkt echt dat het door mijn ego komt dat ik niet tegen haar wil praten? Gooit ze het nu daarop? Voordat ik het doorheb, sluit ik mijn ogen waarbij ik afkeurend mijn hoofd schud, om ze vervolgens weer te openen en in haar poelen te blikken. Ik zeg eigenlijk nog steeds niets, wacht af totdat ze weer begint te praten.
    ‘Je bent tot nu toe alleen maar met Captain Blake uitspraken gekomen en jij en ik weten allebei dat er veel meer achter zit. Zo ben jij niet, dit is alleen zoals je over wil komen omdat praten over je gevoelens niet mannelijk is. Stel je toch niet zo aan, man, die fase zijn wij allang voorbij!’ Het eerste gedeelte is waar, o zo waar, maar ik weiger om ook maar iets te laten merken aan dat feit. Aan het doodsimpele feit dat Maxime zelfs gelijk heeft over de uitspraken waarmee ik kom, gewoonweg omdat ik niet weet wat ik moet zeggen of doen. Het doet me pijn, oké? Wil je dat horen? Eigenlijk had ik dat willen zeggen tegen haar, maar het komt mijn strot niet uit, zelfs niet een klein beetje. Bij het tweede gedeelte grom ik gedeeltelijk, aangezien het nogal aanvallend op me overkomt, dus heb ik hier geen zin in en dus wil ik alweer weglopen. Hoewel ik naast haar weer tot stand kom en me richting haar draai, onze armen raakten elkaar lichtjes bij deze actie, waardoor er een rilling mijn lichaam heen ging.
    ‘Toe Devon,’ smeekt ze me er bijna direct achteraan, waarschijnlijk heeft ze door dat het geen goede opmerking was. Dit zorgt er echter wel voor dat ik mijn mond dichtdoe, die ik ondertussen open had gedaan om er commentaar op te geven. Toch wist ik dat ik het zo meteen, als zij uitgepraat was, zou zeggen. Levenloos laat Maxime haar armen naast zich hangen, waardoor ik er even naar kijk. Ik herinner me nog wel hoe zacht haar huid was, hoe warm en hoe graag ik het nu weer wil aanraken, maar ik moet me inhouden. ‘Ik smeek je. Huil, schreeuw, scheld zoveel je wilt, je mag me zelfs slaan als dat ook maar enigszins oplucht, maar doe nu niet zo; ontwijk me niet.’ Dat gaat juist niet. Snap ze dan niet dat ik het niet aankan?
    ‘Hoe weet jij wie ik ben?’ vraag ik haar dan, lichtelijk aangevallen maar duidelijk met een trieste ondertoon erin verworven. ‘Hoe weet jij wat ik heb meegemaakt, de dingen die ik zeg of doe niet met een bepaalde reden zijn? Snap je het dan niet? Zwakte Maxime…’ probeerde ik te verklaren, maar het kwam er nogal crappy uit. Mijn stem breekt op dit moment een beetje, waardoor ik een hoorbare brok in mijn keel doorslik om vervolgens weer verder te kunnen. ‘Zwakte is niet voor mij besteedt, dus ban ik het uit. Alle pijn en verdriet ban ik eruit,’ zeg ik haar, tandenknarsend terwijl ik een steeds strengere toon krijg. Streng op mezelf, niet op haar, om de doodsimpele reden dat het deels mislukt was. Deze woorden had ik eigenlijk helemaal niet willen zeggen, ze weet nu al meer dan ik los wilde laten. Niets. Onbewust hadden mijn donkere ogen, die zelfs nog donkerder leken te worden, zich in die van haar gedrongen. Zo had ik gemerkt dat er ondertussen een traan over haar wang gleed, en hoewel ik me wel bedacht had dat zij deze zelf weer ruw weg zou vegen, deed ze dat niet. Dus kon ik de zilveren traan volgen die over haar wang naar beneden dwaalt.
    Pijn deed het me, dat ze tranen om mij en de situatie liet, dat moest zij helemaal niet. Maxime zou een glimlach op haar gezicht moeten hebben in plaats van te huilen, ik wil haar dat helemaal niet aandoen. Zwakte, Devon, bestrafte ik me, zwakte! Toch was mijn hand al langzaam naar haar wang gegaan, en zowel mijn blik als mijn uitstraling was voor een klein moment zelfs ietwat verzacht. Mijn hand stopte ik vlak waar de traan zich bevond, terwijl mijn ogen daar nog op gefocust waren, maar zich vervolgens op haar lippen lieten dwalen en hier kort bleven hangen. Hierna keek ik snel naar haar mooie ogen en veegde zacht met mijn duim de traan van haar wang weg. I will take your tears away, as well as your pain. Voor een klein moment liet ik mijn hand over haar wang strelen, gewoon omdat ik de aanraking van haar huid gemist had, voordat ik abrupt de kille, afstandelijke houding weer kreeg en mijn hand naast me liet hangen. ‘Ik moet maar eens naar de kleedkamer.’ Vertelde ik haar, waarbij ik me alweer omdraaide en aanstalten deed weg te lopen. ‘Mary moet mijn maten opnemen.’ Ik mis je, Maxime. Alles van je.

Matthew Adam Green
    ’Waarom zou ik iets zeggen als ik niets weet door jouw opmerkingen?’ Goed punt, ze is veel slimmer dan ik dacht. Niet dat ik haar dom had geschat, ik zou niet eens durven!
    ‘Het was gister ook leuk, hoezo?’ De onduidelijkheid is vreselijk. Wát vond ze leuk, de avond zelf? De ontmoeting? De rit terug naar huis? De kus? Als ze zo doorgaat raak ik nog onzeker en onzekerheid past niet bij de. Het geplaag van Ruby was een stuk makkelijker om mee om te gaan.
    ‘Eh.. Gewoon,’ zeg ik en voel me net een klein kind met dit antwoord. ‘Gisteren vertelde je me nog heel veel over jezelf, zoals het kattenverhaal bijvoorbeeld en nu ben je zo zakelijk. Je kunt werk en privé prima combineren en zelfs al kan dat niet, jij en ik zijn ook collega’s en die kunnen samen ook gewoon gezellig praten.’ Mary zou zelfs kunnen praten wanneer ze haar werk doet, ik natuurlijk niet, dat zou ontzettend raar zijn op het podium.

Maxime Walker
    Toen ik zijn naam zei, hoopte ik dat hij het niet zou horen. Blijkbaar heeft hij het wel gehoord, want hij staat stil. Dat maakt het voor mij wel makkelijker om voor hem te gaan staan, al doet het me pijn dat hij direct zijn hoofd wegdraait. Is het dan werkelijk zo verschrikkelijk voor hem om mij aan te kijken? Hem steeds zien doet mij ook niet goed, maar mijn blik wordt simpelweg automatisch naar hem toegetrokken als hij in de buurt is. Devon schijnt daar echter helemaal geen moeite mee te hebben, iets waar ik op dit moment jaloers op ben. Ik zou hem er bijna om bewonderen, ware het niet dat het me nu ontzettend frustreerde dat hij me niet aankijkt. Zo zullen we nooit fatsoenlijk kunnen communiceren.
    Mijn eerste woorden schijnt hij niet bepaald te waarderen, dat is niet moeilijk van zijn gezicht af te lezen wanneer hij zijn wenkbrauw omhoog trekt. Dat geeft hem gelijk weer die arrogante uitstraling, maar ergens vind ik het zo ontzettend schattig. Wat ik absoluut niet schattig vind, is hoe hij zijn ogen sluit en afkeurend zijn hoofd schudt. Ik hou er niet van als mijn woorden of ik gekeurd worden, al helemaal niet op dit moment. Ik spreek tenminste vanuit mijn gevoel, dat kan hij niet zeggen.
    Desondanks laat hij me, nadat hij zijn blik weer in de mijne heeft geboord, uitpraten. Ook die woorden bevallen hem niet, want hij gromt enkel. Inmiddels voel ik me daar niet meer geïntimideerd door, het blijft toch bij grommen, hoe graag ik ook wil dat er meer uitkomt. Wel weet ik dat zijn grom een teken is dat ik mijn toon hoognodig moet veranderen. Misschien moet ik het inderdaad eens over een andere boeg gooien.
    Devon wil al weglopen. Typisch, zeer typisch weer, dat vluchtgedrag. Als hij naast me staat, raakt zijn arm licht de mijne. Toch is het genoeg voor mij om een rilling door mijn lichaam te voelen en mijn hart vergeet even hoe het moet kloppen. Hij draait zich weer naar me toe en kijkt me deze keer wel aan. Hij had zijn mond al geopend om iets te zeggen, maar sluit deze als ik zijn naam smekend uitspreek. Ik wil eigenlijk enorm graag weten wat hij van plan was te zeggen, maar dit lijkt me niet het juiste moment om te lachen, me te verontschuldigen en te vragen wat hij van plan was te zeggen, zoals je dat normaal in een conversatie doet. Dus praat ik door.
    ‘Hoe weet jij wie ik ben?’ vraagt hij me na mijn laatste woorden. Ik kan aan zijn toon horen dat hij zich lichtelijk aangevallen voelt, toch is er duidelijk een trieste ondertoon in verworven. Zelf ben ik verbaasd door deze woorden en ik slik, zowel nieuwsgierig en bang naar wat er komen gaat.
    ‘Hoe weet jij wat ik heb meegemaakt, de dingen die ik zeg of doe niet met een bepaalde reden zijn? Snap je het dan niet? Zwakte Maxime…’ Daar heeft hij een punt. Ik weet een aantal dingen van hem, gewoon vanwege de gesprekken die we hebben gehad tijdens feestjes of gewoon op het werk, maar verder weet ik niets van hem. Ik ken zijn verleden, zijn verhaal niet.
    Devons stem breekt een beetje en hij slikt hoorbaar een brok in zijn keel weg. Ergens voel ik me, hoe raar het ook klinkt, opgelucht. Hij toont emotie, praat tegen me. Hij zet me even goed op mijn plek, dat wel, maar hij praat.
    ‘Zwakte is niet voor mij besteedt, dus ban ik het uit. Alle pijn en verdriet ban ik eruit,’ praat hij verder en zijn toon klinkt weer strenger als eerst. Ik wil hem zeggen dat hij allesbehalve zwak is, dat hij enorm sterk is en zijn pijn en verdriet er juist niet uit moet bannen, maar gewoon de vrije loop moet laten gaan. Toch doe ik het niet. Bang dat hij niet alleen zichzelf, maar ook mij zwak zal vinden.
    Dit is het moment waarop de traan ontsnapt. Zwakte, Maxime. Zou hij mij nu ook zwak vinden?Ik zou de traan niet eens kunnen wegvegen, zelfs al zou ik het willen. Zijn donkere ogen houden mijn blik nog altijd vast. Ik schrik dan ook als zijn hand in mijn blikveld verschijnt en deins een klein beetje achteruit. Uit reflex knijp ik ook mijn ogen dicht, die ik direct weer open als ik zijn zachte aanraking op mijn wang voel. Hij veegt de traan weg en blijft even over mijn wang strelen. Ik doe niets, geniet enkel van de aanrakingen die ik zo gemist had. Helaas duurt het niet lang, want de aanraking wordt abrupt onderbroken en Devon laat zijn hand weer langs zijn lichaam hangen. Ik wil zijn hand weer pakken en hem terug op mijn wang plaatsen, maar durf het niet als ik zie hoe de kille, afstandelijke houding weer over hem heen is gekomen.
    ‘Ik moet maar weer eens naar de kleedkamer, Mary moet mijn maten opnemen.’ Hij heeft zich al omgedraaid en hoe graag ik hem ook zou willen tegenhouden, ik laat hem gaan. Ik heb hem al eerder tegengehouden en toen heb ik wel degelijk wat emoties losgekregen, ik moet niet meteen te veel van hem verwachten. Devon heeft gelijk; ik weet bijna niets van hem en dus ook niet hoe hij omgaat met dit soort situaties. Het enige wat ik kan doen is afwachten, hoe moeilijk dat ook is.
    Ik kijk Devon na terwijl hij wegloopt, intussen de rest van mijn tranen zelf wegvegend. Het voelt alsof ik zijn aanraking tegelijkertijd ook wegveeg en dat doet pijn, ik wilde het zo graag koesteren. Daarnaast doet het me denken aan hoe ik de aanraking van zijn lippen had weggeveegd tijdens… Tja, aan het begin van deze hele situatie eigenlijk.
    Zodra Devon de deur achter zich sluit, draai ik uit pure frustratie een rondje, terwijl mijn handen door mijn haren gaan. Ik moet het kwijt, mijn verdriet, mijn frustratie, de pijn, alles! Ik kijk om me heen en neem genoegen met de auto achter me. Het is Ruby’s auto, geloof ik, het kan me even allemaal niets schelen en ik schop hard, maar kort, gillend tegen het wiel. Dat doet zeer, maar het werkt wel, mijn aandacht gaat nu naar mijn voet en niet langer meer naar Devon. Het is geen blijvende pijn en zal wel wegtrekken, maar ik wil genieten van de rust die ik voel nu ik niet aan Devon hoef te denken. Helaas wacht er werk op me en dus loop ik, licht hinkend, terug de club in, op zoek naar de andere strippers die hun maten ook nog moeten laten opnemen.

[ Maxime's post is precies 1111 woorden lang en toen zei mijn licht autistische hoofd: STOP. Dit is een leuk getal! :c ]

everything, in time

Mary

‘Gisteren vertelde je me nog heel veel over jezelf, zoals het kattenverhaal bijvoorbeeld en nu ben je zo zakelijk. Je kunt werk en privé prima combineren en zelfs al kan dat niet, jij en ik zijn ook collega’s en die kunnen samen ook gewoon gezellig praten.’ Ik glimlach naar Matthew. 'Nou ik heb gisteren veel over mezelf verteld dus ik dacht dat jij nu iets over jezelf vertellen.' Zeg ik en sta op om het shirt op de stapel met gemaakte kleren te leggen. 'Dus vertel' Ik pak een broek uit de mand en begin die te naaien. 'Hoe krijgt iemand het voor elkaar om zo'n broek zo erg te scheuren?' Lach ik en laat het gat zien. Dan leg ik mijn naai werkje maar weer weg en kijk Matthew geintereseerd aan. 'Vertel.'

Matthew Adam Green
    Ze glimlacht, waar ik blij om ben. Ik was eigenlijk bang dat ik haar weer op de teentjes had getrapt.
    'Nou, ik heb gisteren veel over mezelf verteld, dus ik dacht dat jij nu iets over jezelf zou vertellen,' zegt ze en staat op om het shirt op de stapel met gemaakte kleren te leggen.
    'Dus vertel,' ze pakt een nieuw kledingstuk en begint ook dat te maken. Hard werken dus en dat terwijl ik de kleren toch wel weer stuk maak.
    'Hoe krijgt iemand het voor elkaar om zo'n broek zo erg te scheuren?' ze lacht en laat het gat zien. Haar lach is echt heerlijk, ik moet er zelf ook spontaan van lachen. Ze legt het naaiwerkje weer weg en kijkt me geïnteresseerd aan. 'Vertel.'
    Ik denk kort na.
    'Allereerst denk ik dat het Devon was die die broek scheurde, hij heeft namelijk het meest kracht van ons allemaal en voor zo'n groot gat moet je toch aardig hard trekken,' grinnik ik. 'Maar ik denk niet dat dat is wat je bedoelt. Eh, ik heb eigenlijk niet zo'n interessant leven. Ik woon op mezelf, heb geen huisdieren, hou wel van dieren en ik heb een grote hekel aan koken. Dat duurt me allemaal veel te lang! De magnetron is dan ook wel mijn beste vriend.' Ik probeer nog eens na te denken, maar kom tot de conclusie dat ik niet zulke leuke verhalen heb zoals zij die had. Ik ben enig kind, dus avonturen met een broer of zus heb ik nooit gehad.

everything, in time

Mary

''Maar ik denk niet dat dat is wat je bedoelt. Eh, ik heb eigenlijk niet zo'n interessant leven. Ik woon op mezelf, heb geen huisdieren, hou wel van dieren en ik heb een grote hekel aan koken. Dat duurt me allemaal veel te lang! De magnetron is dan ook wel mijn beste vriend. " Ik schud mijn hoofd met een lachend maar afkeurend gezicht. 'Dat klinkt niet heel gezond meneer.' Zeg ik en naai even verder. 'Ik kook bij Charlie altijd, omdat hij na zijn werk nooit tijd heeft.' Zeg ik en kijk omhoog naar Matthew. 'Ik heb trouwens een vraag.' Zeg ik en haal een hand door mijn haar. 'Waarom heet je amazing adem?' vraag ik en kijk hem weer aan.

Matthew Adam Green
    Na mijn kleine verhaal over mezelf, schudt ze lachend haar hoofd. Toch kijkt ze ook afkeurend.
    'Dat klinkt niet heel gezond meneer,' zegt ze. Daarom kijkt ze dus zo afkeurend naar me. Sowieso dat ik gewoon een hekel heb aan koken, maar ik heb er ook geen tijd meer voor na mijn werk, dat zou ze toch moeten begrijpen?
    'Ik kook bij Charlie altijd, omdat hij na zijn werk nooit tijd heeft,' zegt ze dan en kijkt terug omhoog naar mij. Precies! Ze snapt het dus wel.
    'Ik heb trouwens een vraag. Waarom heet je Amazing Adam?' Ik volg de handeling van haar hand door haar haren en kom dan terug bij haar ogen. Ik hou er niet zo van als mensen me vragen stellen over mijn strippersleven. Het is niet zo dat ik me ervoor schaam, maar het is ook zeker niet iets wat ik van de daken wil schreeuwen.
    'Aanprijzen. Het draait allemaal om jezelf aanprijzen, dus kwam ik op het idee om er een bijvoeglijk naamwoord voor te zetten. En tja, met Matthew kun je niet veel. Bovendien was ik bang dat mensen al snel zouden denken dat ik dan te veel op Mike wilde lijken, aangezien hij ook al een dubbele M had,' leg ik dan zuchtend uit. 'Het is echt niet zo dat ik mezelf helemaal amazing vind hoor.'
    Het is zo raar, bij Mary in de buurt voel ik me anders dan bij Ruby. Ik vind mezelf inderdaad niet helemaal amazing, maar zo bescheiden als ik nu doe alsof ik ben, ben ik ook totaal niet. Bij Ruby zou ik eerder opscheppen over hoe goed ik wel niet ben en hier sta ik mezelf lichtelijk de grond in te praten.
    'Maar goed, ander onderwerp,' zeg ik en kijk haar weer grijnzend aan. 'Je mag ook best eens voor mij komen koken!'

[ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 18:07 ]

everything, in time

Mary

'Aanprijzen. Het draait allemaal om jezelf aanprijzen, dus kwam ik op het idee om er een bijvoeglijk naamwoord voor te zetten. En tja, met Matthew kun je niet veel. Bovendien was ik bang dat mensen al snel zouden denken dat ik dan te veel op Mike wilde lijken, aangezien hij ook al een dubbele M had,' Ik knik begrijpend. 'Best slim.' Glimlach ik. 'Maar goed, ander onderwerp,' zegt hij en grijnst. 'Je mag ook best eens voor mij komen koken!' Ik schiet in de lach. 'Prima, je kunt af en toe best met mij en Charlie mee eten. jullie zijn vrienden dus dat vind hij vast niet erg.' Zeg ik nuchter. 'Maar dat betekend wel dat jullie afwassen.' Grijns ik en ga verder met naaien. 'Zijn er nog kleren van jou die ik nodig moet maken?' Vraag ik.

Devon Blake Garcia
    Maxime was geschrokken toen ik mijn hand richting haar wang liet gaan, ze deinsde zelfs iets achteruit. Hierdoor bleef mijn hand ook voor enkele seconden voor haar gezicht hangen, zeker toen ik haar dichtgeknepen ogen zag. Was ze bang voor me? Het leek er namelijk wel op, anders zou ze haar ogen niet dichtknijpen en gewoonweg op haar plekje blijven staan. Had ik zo’n intimiderende uitstraling dat ik Maxime er zelfs mee af schrok? Een pijnscheut ging er door mijn lichaam heen, maar ik zette mezelf ertoe om toch de traan zacht weg te vegen. De zachte streling die ik vervolgens over haar wang liet gaan, kon ik niet laten, omdat ik haar delicate huidje gemist had. Ik had nog wel meer gemist, al liet ik dat maar niet aan haar merken, dan zou ze me zeker wegduwen.
    Ondertussen had Maxime haar ogen gelukkig wel weer open gedaan, omdat ik anders simpelweg niet zou weten wat ik moest doen. Het deed me nog steeds pijn dat het eruit zag alsof ze bang van me was, het was wel heel duidelijk. Hierna liet ik mijn hand al snel zakken en vertelde haar dat ik maar eens naar de kleedkamer moest gaan, voor Mary. Hoewel ik dat natuurlijk niet direct ging doen, het voelde nu alsof ik alleen al door de aanblik van Maxime me zwak voelde en bijna ging huilen. Ik heb me al omgedraaid om aanstalten te maken en weg te lopen, waarbij zij dit keer geen moeite deed me tegen te houden. Volgens mij had ik haar duidelijk gemaakt dat ze geduld moest hebben, niet echt op een lieflijke manier, maar ze wist het nu in elk geval. Ik kon ook nog altijd tegen haar uitflippen, maar dat zou ik nooit tegen haar kunnen doen… Alleen al het idee dat ik haar daarmee de afgrond in help doet me pijn. Dit deed me al pijn, maar voor mij was dit nog mild.
    Op het moment dat ik de deur achter mij sluit, die mij iets te luid in de oren klinkt wanneer dit gebeurd, laat ik me tegen de muur van de gang leunen. Diep zuchtend haal ik een hand door mijn donkere koolzwarte haar heen en sla dan, in alle woede en verdriet die ik inmiddels heb opgebouwd, hard tegen de muur aan met mijn vuisten. De pijn dringt er als een soort stroomschok doorheen, echter laat ik me hierdoor niet leiden, want als ik me zou laten leiden door alle pijn die ik gehad of nog ga krijgen, komt het niet goed. Wel schoten er enkele tranen uit mijn ogen, welke ik daarna vrijwel gelijk ruw wegveegde. Zwakte is niet toegestaan, sprak ik mezelf streng toe. Zwakte is niet voor mij bedoeld.
    Wanneer er opeens een kort gegil van buiten klinkt, kijk ik direct in de richting van de deur waar ik net door was gekomen. Het was Maxime die gilde, maar hoewel ik het liefst naar haar toe zou gaan, vond ik het nog steeds geen goed idee. Mijn hand, die nog steeds in een vuist gebald was en waar de knokkels van licht beschaafd waren, liet ik alweer zakken. Zou ze zichzelf ook af reageren op iets, of iemand? Kort grinnikte ik, ik kon de gedachte gewoonweg niet laten om de schattige Maxime te zien die iemand uitdaagde. Hoewel ze ook erg verleidelijk kon zijn, heel, heel erg – Helaas worden mijn gedachten onderbroken door de deur die alweer open slaat, dus druk ik mezelf snel tegen de muur aan, zodat ze mij niet direct zou zien. Onbewust waren er toch weer enkele tranen over mijn wangen gelopen, maar precies om deze reden kon ik het ook niet meer hebben en wreef hardhandig in mijn ogen, waarna ik wachtte totdat ze voorbij kwam lopen.
    En voordat ik het wel en breed doorhad, trok ik haar aan haar slanke pols naar me toe, zodat ze recht tegen me aan kwam vallen. Het was me voor een kort moment opgevallen dat ze licht hinkte, maar mijn emoties hadden de overhand genomen en dus dacht ik er verder ook niet meer over na. Toen ze tegen mijn gespierde borstkas aan kwam, sloeg ik direct mijn armen om haar heen en dacht hierbij niet na dat haar lichte lokken misschien belangrijk voor haar waren. Je wist maar nooit, vrouwen en hun haar. Zacht streelde ik erover, terwijl ik mijn ogen sloot en kort van de omhelzing genoot. Ik had het zo gemist, maar misschien zou ik hier later wel spijt van krijgen, dat ik toch enige zwakte had laten zien. ‘Het doet me meer pijn om je zo verdrietig te zien.’ Fluisterde ik, zo zacht dat het bijna onhoorbaar werd. Mijn ademhaling ging abrupt iets sneller en heser wanneer ik haar dichter tegen me aan drukte, terwijl ik mijn gezicht in haar nek en zo haar lekker geurende haarlokken verborg. ‘Neem niet alles te serieus op wat ik tegen je zei of misschien nog ga zeggen,’ waarschuwde ik haar, met mijn ogen dicht geknepen. God, wat had ik de aanraking om haar lichaam gemist.

Matthew Adam Green
    'Best slim,' geeft Mary toe nadat ze begrijpend heeft geknikt. Natuurlijk is het best slim, strippers zijn niet per definitie stom. Integendeel, ik heb netjes mijn VWO - diploma. Ik had enkel geen idee wat ik wilde gaan studeren en toen kwam ik hier terecht. Blij toe, dit is net een grote familie! Al zie ik Ruby niet als familie, dat zou raar zijn als je bedenkt dat zij en ik.. Nee, gewoon nee.
    Ze schiet in de lach als ik zeg dat ze ook eens voor mij mag koken.
    'Prima, je kunt af en toe best met Charlie en mij mee-eten. Jullie zijn vrienden, dus dat vindt hij vast niet erg. Maar dat betekent wel dat jullie afwassen,' grijnst ze en gaat verder met naaien.
    Ugh, afwassen. Dat is nog erger dan koken. De halve etensresten liggen nog op de borden, misschien zelfs nog wel saus op de rand. O, vreselijk! Maar hé, alles om niet te hoeven koken.
    'Hmm, klinkt goed! Zelfs al zou Charlie het erg vinden, dan heeft hij maar pech. Een gratis maaltijd sla ik natuurlijk niet af,' lach ik en loop naar de mand met gesleurde kleding als Mary vraagt of er nog iets van mij genaaid moet worden. Behendig vis ik er twee shirtjes en één broek uit, die ik met een onschuldig gezicht omhoog houdt.
    'Sorry, ik ben nogal gewelddadig,' beken ik breed grijnzend. 'De dames houden nu eenmaal blijkbaar van gescheurde kleding, dan worden ze helemaal wild.' Misschien maar beter ook, anders had jij geen werk hier, denk ik er achteraan. Toch zeg ik dit maar niet hardop.

Maxime Walker
    Ik zwaai de deur open en wil in één ruk doorlopen. Gewoon strak voor me kijken en doorlopen. Ook wanneer ik Devon, hoe ongelukkig het ook zal zijn, zal tegenkomen zal ik door blijven lopen. Hij wil rust? Prima, rust kan hij krijgen. Sterker nog, hij – O!
    Mijn adem stokt als iemand me plotseling aan mijn pols trekt. Onhandig struikel ik door de plotselinge beweging over mijn eigen voeten en val tegen een zeer gespierde borstkas aan, recht in iemands armen.
    Hoewel ik zijn gezicht nog altijd niet gezien heb, weet ik dat het Devon is. Ik herken zijn heerlijke lichaamsgeur. Mijn ogen staan nog altijd wijd open, geschrokken van wat er gebeurd is, maar komen nu langzaam maar zeker tot rust als ik me realiseer dat hij me omhelst.
    Het lukt me om mijn armen, die geklemd zitten tussen zijn borstkas en mijn eigen lichaam, los te wringen en ze vervolgens om Devons middel te slaan. Hier heb ik zo naar verlangd! Normaal gesproken zou ik zeuren over het feit dat hij mijn haar ruïneert, maar daar heb ik nu geen zin in. Blij zijn met wat je hebt en op dit moment ben ik maar al te blij met Devon in mijn armen.
    Ik heb mijn ogen al gesloten en geniet van de manier waarop hij door mijn haar streelt. Het is zo vreselijk liefkozend, dat ik bijna zou gaan huilen. Gelukkig gaat dat niet eens meer, mijn tranen zijn helemaal op. Dat is maar beter ook, want ik weet nu hoe Devon over zwakte denkt en huilen lijkt me een groot teken van zwakte. Nee, voor nu is dit helemaal perfect. Ik durf er alleen niet te veel waarde aan te hechten, bang dat hij net als de vorige keer abrupt stopt en zijn kille houding weer aanneemt.
    ‘Het doet me meer pijn om je zo te zien,’ fluistert hij zo zachtjes, dat ik echt mijn oren moet spitsen om het te kunnen verstaan. Omdat ik zo tegen zijn lichaam aan sta gedrukt, voel ik hoe zijn ademhaling iets versnelt. De manier waarop hij zijn gezicht in mijn haarlokken verbergt kietelt, waardoor ik even zachtjes lach. Toch vind ik het niet erg dat hij het doet en laat hem met één arm los, zodat ik mijn hand kan gebruiken om door zijn donkere haren te strelen. Tegelijkertijd laat ik mijn hoofd op zijn borstkas laten, die nog altijd iets versneld op en neer gaat.
    ‘Neem niet alles te serieus op wat ik tegen je zei of misschien nog ga zeggen,’ waarschuwt hij me.
    ‘Zeg dan gewoon niets meer,’ fluister ik bijna net zo zacht terug als hij had gedaan. Het is net alsof we het prachtige moment verpesten als we te hard en te veel praten.
    Ik wil hem niet meer loslaten, ik wil alleen voor altijd zo blijven staan.
    ‘Het spijt me zo vreselijk erg, Devon,’ herhaal ik op dezelfde zachte toon. ‘Ik weet dat ik je heel veel pijn heb gedaan en dat misschien zelfs nog steeds doe, maar ik dacht niet helder. Dat is geen excuus voor wat ik gezegd heb, ik weet het maar..’ God, ik moet gewoon mijn mond houden.
    ‘Weet je? Vergeet wat ik eerder zei, ik neem alles terug. Alles.’ Oké, nu ga ik echt mijn mond houden. Wat heeft Devon eraan dat ik alles terugneem? Ik heb alle woorden nog steeds zelf uitgesproken en de pijn gaat niet mee met de woorden wanneer ik deze terugneem .Sta ik hier Devon te vertellen dat hij maar niets meer moet zeggen zodat hij dit niet kan verpesten, doe ik het zelf. Ik denk dat ik er talent voor heb.
    Ik knijp mijn ogen stijf dicht en sla mijn arm strakker om Devons middel heen. Begrijp alsjeblieft dat alles er anders uitkwam dan ik gehoopt had. Mijn borst gaat op en neer als ik diep in en uit adem. Op deze manier probeer ik mezelf tot rust te laten komen, in de hoop dat ik weer normaal zou kunnen denken. Dat is dus het effect wat Devon op mij heeft. Hij neemt niet alleen mijn adem steeds weg, maar ook mijn logica en denkvermogen. De stevigheid in mijn benen neemt hij ook mee, ik krijg – zoals ze het in bijna ieder liefdesverhaal beschrijven – blubberbenen en knikkende knieën van hem. Vandaar dat ik het ook zeer waardeer dat hij me nog vast heeft, ook al heb ik geen idee hoelang dat nog gaat duren. Voor nu voel ik me in ieder geval veilig en geborgen.

everything, in time

Devon Blake Garcia
    Sinds gisteren had ik pas gemerkt hoe erg ik naar haar aanrakingen verlangde, de zachte huid onder mijn vingertoppen miste en hoe mooi de sfeer was geweest. Hoe graag ik terug zou willen gaan naar dat eerdere moment, waar zij of ik nog anders had kunnen reageren. Nu was het al gebeurd, klaar en niet meer terug te draaien.
    Haar blik was me niet ontgaan, hoe haar ogen wijd open ging van schrik, maar hoe ze langzaam maar zeker tot rust kwam. Mijn armen zijn stevig om haar heen gedrapeerd, omdat ik anders het gevoel krijg dat ze zich losmaakt van mijn greep en helemaal klaar met mij is, dat ze niets meer van me moet weten. Ze maakt haar armen los, die geklemd zitten tussen mijn borstkas en haar eigen lichaam en voor dat kleine moment sloeg mijn hart harder, beschuldigend van de pijn. De pijn die echter in geruststelling oversloeg toen ze haar losgemaakte armen om mijn middel heen sloeg. Maxime haar ogen waren gesloten toen ik op haar charmante gezicht blikte, terwijl mijn hand nog steeds liefdevol door haar lichte haarlokken ging.
    Na mijn eerste zin, lachte ze even zachtjes, waardoor ik kort fronste. Dit ging echter snel voorbij, want de omhelzing en zijzelf deed mij gewoon meer dan de vragen waar ik allemaal mee rond liep. Mijn vragen en tobbende gedachten verdwenen als sneeuw voor de zon toen ik haar hand door mijn donkere haren voelde strelen. Het voelde zo goed dat abrupt mijn ademhaling sneller ging en ik even naar adem moest happen, waarbij ik mijn gezicht bij haar nek vandaan haalde. Zij liet tegelijkertijd haar hoofd op mijn borstkas, welke nog steeds versneld op en neer gaat. Hoewel ik graag nog even in deze omhelzing had willen blijven staan, ik wist dat het zo weer moest stoppen en ik terug moest veranderen naar de emotieloze Devon, die zich nergens wat van aantrok dus geen pijn liet zien.
    ‘Zeg dan gewoon niets meer,’ fluistert ze bijna net zo zacht terug als ik eerder had gedaan. Haar stem had een aanlokkelijke toon erin, waardoor ik al direct mijn mond hield, alleen al zodat ik haar stem beter kon horen. ‘Het spijt me zo vreselijk erg, Devon,’ herhaalt ze vervolgens op dezelfde zachte toon. ‘Ik weet dat ik je heel veel pijn heb gedaan en dat misschien zelfs nog steeds doe, maar ik dacht niet helder. Dat is geen excuus voor wat ik gezegd heb, ik weet het maar…’ Geduldig wacht ik af naar wat ze nog verder gaat zeggen. ‘Weet je? Vergeet wat ik eerder zei, ik neem alles terug. Alles.’ Ik zucht diep bij deze woorden en schud mijn hoofd. ‘Ik kan het niet meer vergeten, maar…’ Voor enkele seconden hield ik mijn mond, terwijl ik mijn hand wel richting haar gezicht bewoog en vervolgens mijn vingers onder haar kin deed, om deze vervolgens zacht naar boven te doen. Hierdoor zou ze me wel aan moeten kijken, hopelijk zou ze ook gelijk de liefdevolle, verzachte blik in mijn ogen zien.
    ‘Ik kan je wel vergeven.’ Zei ik haar, een klein glimlachje op mijn lippen. ‘Het spijt me dat ik je zo pijn wilde doen, zodat je kon voelen hoe ik me voelde. Het was alleen de verkeerde manier en ik zou het je niet aan moeten doen.’ Vertelde ik haar, een pijnlijke blik in mijn ogen. ‘De schuld ligt bij ons beide: ik had gewoonweg duidelijk moeten zijn en jij…’ Ik slikte hoorbaar wanneer ik haar in de ogen keek, waarbij ik mijn hand even zacht strelend over haar wang liet gaan. ‘Je had die woorden eigenlijk niet moeten zeggen, maar het komt goed…’ Mijn gezicht kwam dichter bij die van haar, totdat mijn lippen bijna die van haar raken. ‘Het komt goed…’ suste ik haar, waarna mijn lippen dit keer echt die van haar raakte, zacht.