• Haha ik heb vandaag mijn haar geverfd, alleen het ging niet geheel foutloos. Ik had al eerder mijn haar geverfd en dat was Zwart, het was er al flink uit gegroeid en ik dacht dat ik nu wel Mahonie kon gaan doen. Nou faal, ik spoel het uit en föhn het, blijken sommige stukken donkerder te zijn dan de andere. Bovenop [waar mijn uitgroei zat] is het nu knalrood xD En naar beneden[waar het nog donker was] is het dus donkerrood-bruin. Het staat wel leuk, maar het is jammer genoeg niet helemaal zoals ik wilde.
    Ach volgende keer beter. :3

Iemand dit ook wel eens gehad?

Ich liebe dich 27.12.23

LlamaLover schreef:
    (...)

Noem ik Cat rood haha, van Victorious :P

Hm, ook wel een mooie kleur btw.

Ik heb deze nu;

Die heb ik ook eens gehad! ^^ Die is ook mooi.

En oh, zo! Ja, klopt, het is eigenlijk bijna precies die kleur x'D Ben er wel heel blij mee ^^
    Mrja, is een hel om mijn haar zelf te verven. Gezien ik heel veel haar heb, het krult en het ook nog (nat) tot aan mijn heupen komt x'D

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Creativity schreef:
    (...)

Ik heb een getinte huid dus ik wilde liever geen zwart doen, en aangezien ik heel erg bang was dat het ging mislukken wilde ik eerst lichter bruin proberen ipv rood (waar eigenlijk mijn eerste voorkeur naar uitging). Ik denk dat ik het toch nog een keer ga proberen maar dan met bleken en met een kleur die meer richting rood gaat ^^.
    Hoe heb jij het eigenlijk gedaan als het eerst zwart geverfd was?

Ik had al eerder mijn haar geverfd en dat was Zwart, het was er al flink uit gegroeid en ik dacht dat ik nu wel Mahonie kon gaan doen. [Heb ik even uit mijn tekst gehaald haha]

Ich liebe dich 27.12.23

Yoda schreef:
    (...)

Die heb ik ook eens gehad! ^^ Die is ook mooi.

En oh, zo! Ja, klopt, het is eigenlijk bijna precies die kleur x'D Ben er wel heel blij mee ^^
    Mrja, is een hel om mijn haar zelf te verven. Gezien ik heel veel haar heb, het krult en het ook nog (nat) tot aan mijn heupen komt x'D

Woow da's best lang haar, haha. Kom ik aankakken met tot iets onder mijn schouders haha. Het was eerst tot halverwege mijn rug maar dat werd ik zat.
    Ik denk dat ik na deze een tint lichter ga, maar eerst bleken denk ik. Ik wil feller rood namelijk. Óf paars, vind ik ook wel mooi.

Ich liebe dich 27.12.23

Bij mij pakte rood niet helemaal, dus ik verfde het weer donker bruin, waardoor er een rode glans over het donker bruine heen zat.

[ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 21:36 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Nou jullie wilde foto's. Het is echt kxt want geen enkele fototoestel, mobiel of whatever neemt goede foto's ervan whahaha;

Je ziet het nu ook niet, je ziet alleen dat bovenste gedeelte, maar de rest lijkt wel bruin hierzo, maar dat is het totaal niet : (

Hier is het helemaal niet zichtbaar, : (

Ich liebe dich 27.12.23