• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 19:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Je vertelt het ook tegen ons. Maar je moet het natuurlijk zelf weten. Maar als het je kan helpen? Denk er gewoon over na. Alsjeblieft?]


    {Dat is omdat het voor mij waarschijnlijk anders is, and I like you guys. Ik stuur je zo wel een pb met de reden}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik moet eeeeeten.

    MIJN LIEVELINGSETEN <3333]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Wat is je lievelingseten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik kijk hem ondeugend aan en glimlach verleidelijk. 'Wat is er Axton?' vraag ik en blijf door dansen. Blijkbaar wind dit hem op.
    Ik vraag me af hoe lang hij zich gaat kunnen inhouden. Hem kennende kan dat nog lang duren normaal maar nu? Hij lijkt zo geil als boter te zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik voel mijn spieren trillen van de ingehouden spanning. Mijn ogen volgden iedere beweging van haar lichaam en ik kreunde verlangend. Nog even en ik kwam klaar zonder dat ze een vinger naar me uitstak!
    God, hoe had ze me ooit zo gek kunnen krijgen?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach speels als ik zie hoe zijn ogen mijn bewegingen volgen. God nog een paal en ik was hier zowat aan het paaldansen. Nooit gedacht dat ik dit ooit zou durven. Ik draai langzaam een rondje en denk er even aan om toe te geven en weer bij hem te gaan maar besluit dan dat dit gewoon te leuk was en blijf door dansen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Alsjeblieft, Alexi." smeekte ik, maar de woorden kwamen bijna onhoorbaar over mijn lippen. Het was alsof smeken toch iets moeilijker ging dan ik had gedacht.
    Ik vond het ook nog net iets te gênant om mezelf hier te beginnen bevredigen. Ik beet hard op mijn lip, zo hard dat ik bloed proefde, maar stopte er niet mee. De pijn die het bracht, hielp me een beetje afleiden van het opdringerige verlangen in mijn onderbuik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik krijg toch wat medelijden met hem en kom traag, verleidelijk heupwiegend op hem af gelopen. Ik kus zachtjes zijn lippen, zijn hals, en daal af naar beneden. Dan sluiten mijn lippen zich weer om zijn lid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Ariana
    Ik zie mijn dochter zo mooi maar zo kwetsbaar liggen en ren naar haar toe terwijl tranen over mijn wangen rollen.
    Ze hebben mijn dochter van me afgepakt! Mijn kleine meisje!


    Leslie Day
    Ik kijk naar het hartverscheurende beeld dat zich voor me afspeelt. Een moeder die haar dochter dood ziet. Ik loop naar Jake en blijf zwijgend naast hem staan terwijl ik Ariana haar tijd geef. Dit zal zo lastig te verwerken zijn voor haar. En ik vind het dapper. Dat ze haar tranen laat gaan, ondanks dat ik als buitenstaander erbij ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn lievelingseten zijn vlindertjes met kaassaus en gebakken spekkie's :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik kreunde en ging op mijn ellebogen overeind zitten. Ik gooide mijn hoofd in mijn nek en sloot mijn ogen weer genietend. Het laken zat weer in mijn vuisten geklemd, terwijl mijn hoogtepunt snel dichterbij kwam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik kan hier niet zijn. Ik pak mijn trui en doe die aan. 'Ik ga wandelen.' zeg ik om hen wat tijd te hunnen, ik heb de mijne ook gekregen. Ik kijk vragend naar Leslie. 'Ga je mee?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Mijn lievelingseten zijn vlindertjes met kaassaus en gebakken spekkie's :3]


    {Nog nooit van gehoord en nog nooit gegeten.. Als je het eet kopen Mitshy en ik wel gewoon patat ofzo XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik begin nu veel sneller met mijn hoofd te bewegen en masseer zijn ballen met mijn ene hand. De andere streelt weer zijn bovenbeen.
    Ik vind het leuk om hem te plagen zoals daarnet maar nu is het even serieus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jullie moeten wel proeven :P]

    Leslie Day
    Jake vraagt of ik meega. 'Ja is goed,' antwoord ik zacht. En ik laat een trui verschijnen en trek die aan. Ik loop samen met Jake het appartement uit en zucht een keer. Dit is redelijk erg verschrikkelijk emotioneel. Maar ik houd me wel sterk. Ik hoef niet te huilen. Het is een beetje fris buiten, het wordt al later.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.