• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 19:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ze kan Nick niet verlaten maar zoent met Jake. Maak dan een keus, dan heb ik liever een rechte breuk dan zo. Dat geneest sneller namelijk (cat)}

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 16:44 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [IK KAN VERDOMME NIET KIEZEN DAT IS HET PROBLEEM.

    Ik wil namelijk niet dat jij heartbroken wordt Ellie ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {:C..

    Ik heb trouwens echt het idee dat niemand in mijn klas me mag, ze hebben opmerkingen over hoe ik op een stoel zit, en nog meer andere domme dingen.. En ik word er gek van als ik het nog een jaar moet uithouden. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk op naar Jake en ik zie het glimlachje op zijn lippen. Dit heeft hem echt geholpen. En mij ook. Behalve op het gebied van verwarring. Het leek zo simpel toen Jake het uitmaakte. Nick en niemand anders. Hij vraagt of hij me nog eens mag kussen. Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip.
    Ik kan het niet maken tegenover Nick. Ik voel me verscheurd in twee partijen. Ik ga anders denken, als ik nu weiger zal Jake er kapot van zijn. 'Ja dat mag,' fluister ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik druk zachtjes mijn lippen weer op de hare en prevel 'dank je voor alles' tegen haar lippen aan. Ik voel me niet meer zo leeg, alles gaat zo snel, ik maak het uit met haar, Kate sterft, Les is met Nick, Ik en Les kussen. Ik haal mijn lippen van de hare en zucht dan. Ze doet dit vast alleen uit medelijden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake kust me en ik kus hem terug. Hij prevelt dank je voor alles tegen mijn lippen aan. Maar ik antwoord niet. En kus hem gewoon zachtjes terug. Dan haalt hij zijn lippen van die van mij af. Hij zucht en ik kijk hem aan. 'Wat is er?' Vraag ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik haal mijn schouders op. 'Je doet dit toch niet allemaal uit medelijden he?' vraag ik haar zachtjes en kijk weg, door het raam.
    Ik weet niet of ik de waarheid wel wil horen maar één ding weet ik zeker: Ik wil geen medelijden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dan zijn ze inderdaad stom Ellie (cat) ik vind het gewoon láág van ze dat ze zo doen. Het slaat namelijk nergens op! It's ridiculous. :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kreun eventjes en houd mijn ogen gesloten terwijl ik geniet van zijn handelingen. Ik laat me dan naar beneden zakken en lik zachtjes zijn stijve. Dan neem ik hem in mijn mond en begin het te pijpen. Mijn handen strelen zachtjes over zijn bovenbenen.

    Axton
    Ik begon te kreunen en sloot vol genot mijn ogen. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond, om de kreunen wat te dempen en greep met mijn andere hand het deken vast, als een soort steun. Golven genot spoelen door heel mijn lichaam en ik doe mijn best me te ontspannen. Heel mijn wezen keek uit naar het hoogtepunt, maar anderzijds wou ik niet dat dit ophield.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik zucht en kijk weer naar beneden. 'Ik probeer me zelf voor te houden dat ik het doe omdat ik medelijden heb. Maar in werkelijkheid.. Heb ik geen medelijden.' En ik bijt op mijn lip. Ik kus hem omdat ik dat wil, niet uit medelijden. Maar ik probeer mezelf voor de gek te houden. Want ik heb Nick. Nick en ik horen bij elkaar. Dat is de reden dat ik nu weer bij Nick ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Dan zijn ze inderdaad stom Ellie (cat) ik vind het gewoon láág van ze dat ze zo doen. Het slaat namelijk nergens op! It's ridiculous. :\]


    {Tsja, ik heb nu bijna in elke les stop ik mijn oordopjes in mijn oren om muziek te kunnen luisteren en de mensen te kunnen buitensluiten, (muziek luisteren mag niet in school maar het is niet moeilijk om het te verbergen onder mijn haar) En ik negeer gewoon iedereen alleen word ik er eerder gek van dat ik gewoon met niemand kan praten. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik druk plagerig kusjes op zijn lid en bepaal dan een tempo, niet te langzaam en zeker niet te snel. Eéntje dat verdraagzaam is voor mij en houdbaar.
    Ik kijk hem even aan om zijn reactie te pijlen en zie hem met gesloten ogen liggen waardoor ik vanzelf iets sneller ga.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Heeft het zin om er over te praten met een leraar? Of je ouders erover in te lichten?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik zachtjes, niet helemaal zeker of ze de waarheid vertelt en knijp dan zachtjes in haar hand.
    'Oke.' fluister ik dan en zucht. Ik pak de telefoon. 'Nu het ergste werk van dit alles. Het aan haar ouders zeggen.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Heeft het zin om er over te praten met een leraar? Of je ouders erover in te lichten?]


    {Ik heb het al tegen mijn moeder gezecht.. En praten met een leraar over dingen is nou niet echt iets wat mij zo.. Fijn lijkt.}


    Don't be like the rest of them, darling