• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 19:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik weet dat je sterk genoeg bent om het te kunnen,' zeg ik zachtjes. En ik bijt op mijn lip en kijk naar Jake. 'En anders wil ik ook bellen. Maar ik ken haar ouders niet... Maar ik wil het ook wel voor je doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Ik heb het al tegen mijn moeder gezecht.. En praten met een leraar over dingen is nou niet echt iets wat mij zo.. Fijn lijkt.}


    [Je hebt geen enkele leraar die je echt aardig vindt? Of die je vertrouwd?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Het is goed maar wil je wel... hier blijven?' vraag ik zachtjes en zoek in mijn contacten naar het nummer van mijn tante.
    Ik hou de gsm tegen mijn oor en mompel 'Pak op...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik, 'ik blijf wel bij je tijdens het gesprek,' antwoord ik dan. En Jake belt dn mompelt pak op. Ik wacht gespannen af en houd Jake ook in de gaten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Hi Jake' zegt mijn tante als ze oppakt. 'Hoe gaat het daar?' ik slik zachtjes. 'Ik moet je wat vertellen over Kate.' zeg ik en het is even stil. 'Is ze alweer geschorst?' zucht mijn tante en ik zucht. 'Was het maar waar, Kate...' Ik adem diep adem 'IsgedooddoordemonenjagersvandaaginNewYork.' ratel ik in één stuk door. Het is stil en plots staat mijn tante en nonkel voor me. Tranen staan in hun ogen en mijn tante omhelst me even. 'Ze ligt in mijn kamer.' zeg ik met verstikte stem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde, wat meteen werd opgevolgd door een grom. Haar tempo liet ongeduldigheid in me ontstaan. Ik kon niet zeggen dat het echt te traag was, maar het bouwde de spanning op zo'n manier op, dat het leek of ik ging ontploffen. Mijn hand trilde, terwijl ik het deken nog steviger vastgreep en mijn rug kromde van genot.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik luister hoe Jake het gesprek voert en dan verschijnen er ineens twee personen. Ik neem aan zijn tante en oom. 'Ik kan jullie er wel heen brengen,' zeg ik zacht. Ze hadden mij nog niet opgemerkt. Waarschijnlijk weten ze niet eens wie ik ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik vraag me af wat er gaat gebeuren als ik zou stoppen. Even uitproberen. Ik glimlach ondeugend en kijk hem aan als ik opsta en pesterig begin te dansen.
    Zoals je in een club zou dansen maar dan zonder kleren of zo. Gewoon sensueel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Mijn tante kijkt even verbaast naar Leslie en veegt haar tranen weg. 'Ariana.' zegt ze en glimlacht vriendelijk maar haar lip trilt iets. Ook logisch ze zijn hun enige dochter kwijt. Mijn nonkel zegt niets en knikt beleefd. Niet omdat hij niet wil praten met haar maar omdat hij anders breekt waarschijnlijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Je hebt geen enkele leraar die je echt aardig vindt? Of die je vertrouwd?]


    {Nee niet echt, ik hou er totaal niet van zulke dingen te zeggen tegen een leraar.. Of sowieso iemand}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ach, mijn stuk was lekker langer :P

    En inderdaad, ik heb precies hetzelfde! Want ik neem aan dat je op je mobiel typt?

    Ik wist eerst dat wanneer ik 1- 1 1/2 zin typte dat het als 3-4 zinnen verscheen op mijn mobiel etc xD

    Maar nu heb ik geen idee meer xd]


    Echt verrot hahaha.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Ze glimlacht vriendelijk, houdt zich sterk. Ik zie namelijk aan haar lip dat ze het moeilijk heeft. 'Leslie,' stel ik me dan voor. 'Het is deze kant op.' En ik loop voor ze uit en houdt de deuren voor ze open. We komen in Jake's slaapkamer. Jake heeft haar er echt mooi bijgelegd. Ik bijt op mijn lip om mezelf sterk te houden. Niet huilen Les. Maar voor mij is het ook moeilijk om mijn tranen in te houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Nee niet echt, ik hou er totaal niet van zulke dingen te zeggen tegen een leraar.. Of sowieso iemand}


    [Je vertelt het ook tegen ons. Maar je moet het natuurlijk zelf weten. Maar als het je kan helpen? Denk er gewoon over na. Alsjeblieft?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    En plots was het genot weg. Ik opende verwonderd mijn open en keek naar Alexi. Haar dansen wond me nog meer op en ik moest gewoon verlost worden van die spanning, van het bijna klaarkomen.
    "Alexi." mompelde ik hees. Het was half een kreun, half een smeekbede. Ik smeekte werkelijk om me te verlossen. Om me te laten genieten, om de golven van genot eindelijk mijn hele lichaam te laten overspoelen tot ik klaarkwam. En het ergste was nog dat ik me er zelfs niet voor kon schamen. Het kon me niet schelen wat ik moest doen om het te krijgen, ik wou het gewoon.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ariana
    Ik zie mijn dochter zo mooi maar zo kwetsbaar liggen en ren naar haar toe terwijl tranen over mijn wangen rollen.
    Ze hebben mijn dochter van me afgepakt! Mijn kleine meisje!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'