• .. iedereen die deze verandering mee maakt zal voor altijd "de oude generatie zijn", de generatie die "het oude template nog gekend hebben".
    Zelfs een tijdje terug nog hadden jullie het in een topic over het andere oude template. En over een jaar ofzo zullen wij zo zijn "ja, weet je nog het oude template?" Want iedereen die daarna komt, zal dit template gewoon als normaal gaan beschouwen -als in, alleen dit is bekend en niet de andere.

    Ik vind dit zo grappig, haha.
    Dus laten we dit moment even herdenken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is inderdaad zo! Dit is een groot moment. In mijn slaap zal ik proberen een minuutje stil te houden :3 (Als ik niet ga praten in mijn slaap)


    Tijd voor koffie.

    Daar had ik nog geen eens over na gedacht. Dan ga ik mezelf echt oud voelen, als dat gebeurt.


    Physics is awesome

    Wij zijn nog van de oude generatie xD

    Iedereen die morgen registreert en hier nog nooit eerder geweest is is van de nieuwe generatie! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Square schreef:
    Ja, klopt. We hebben een historisch moment in de geschiedenis van Q meegemaakt. (krul)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Damn, we sure have been through a lot on Quizlet. We're the older generation. (cat)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 22:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die goede oude tijd....xD


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Gancanagh schreef:
    Me in five years:
    "In mijn tijd, toen ik nog jong was zag die template er heel anders uit."


    Deep inside, I've never felt alive

    Gancanagh schreef:
    Me in five years:
    "In mijn tijd, toen ik nog jong was zag die template er heel anders uit."


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb de oude template voor de vorige ook meegemaakt. (cat) Op mijn oude account dan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Ik heb de oude template voor de vorige ook meegemaakt. (cat) Op mijn oude account dan.


    Dan ben jij van "de bejaarden generatie". o_____O


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hahahah


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Uchiha schreef:
    Lol ja.


    The odds are néver in our favor.

    Toen ik net op Q kwam had het nog een andere, maar toen was er bij de nieuwe niet dramatische veel veranderd.
    En nu is het weer verandert (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Toen ik op Q kwam was alles nog in blokjes aan de zijkanten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ow yeah! Wat zijn we ook een oudjes. ^^


    You are beautiful, you are love.