• Lijkt me een vrij duidelijke vraag. :Y)

    Waarom zijn mensen bang voor clowns? En zijn er hier op Quizlet nog mensen die bang zijn voor clowns?

    Zo ja, wat is jouw reden hiervoor? Of waardoor denk je dat het komt.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik vind ze eng Omdat hun gezicht vol Met schmink zit :s


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik hou van enge clowns <3 Behalve Pennywise, die is lame :/


    I live for the applause, you will die for it.

    Chiarabieber schreef:
    Ik vind ze eng Omdat hun gezicht vol Met schmink zit :s


    Als ik zo vrij mag zijn dit te vragen, waarom vind je dit eng dan?

    Sorry, ik vind het fascinerend waarom mensen bang zijn voor bepaalde dingen en waar die angsten/fobieën door ontstaan.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Eng. Heb ik al vanaf dat ik heel klein was, ik heb eigenlijk geen idee waarom.


    Alis volat propriis

    Semetal schreef:
    Ik hou van enge clowns <3 Behalve Pennywise, die is lame :/


    Same.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ben bang voor clowns. Bij mij ligt dat door het feit dat ze clowns vaak als angstwekkende persoon in thrillers/horrors gebruiken. Aangezien ik veel films van dat genre zie, zal ik mijn angst daar vandaan hebben, denk ik.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Omdat je door hun schmink niet kan zien wie ze werkelijk zijn, je vaak hoort over pedofielen/verkrachters die als clown werken, ze lachen eng en er zijn enge films over clowns.
    Clownfobie heet trouwens Coulrofobie. :]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 18:39 ]


    Alis volat propriis.

    Skeleton schreef:
    Omdat je door hun schmink niet kan zien wie ze werkelijk zijn, je vaak hoort over pedofielen/verkrachters die als clown werken, ze lachen eng en er zijn enge films over clowns.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Skeleton schreef:
    Omdat je door hun schmink niet kan zien wie ze werkelijk zijn, je vaak hoort over pedofielen/verkrachters die als clown werken, ze lachen eng en er zijn enge films over clowns.
    Clownfobie heet trouwens Coulrofobie. :]
    Tja, dat vind ik ook idd. Niet dat ik echt helemaal doodsbang ben, maar ik heb wel altijd zoiets van: laten we maar even hier weggaan als ik er een tegen kom.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb geen angst voor clowns.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Toen ik dit topic zag was wow dat vraag ik me ook af.
    Maar ik heb het dus niet wel een andere rare fobie nou ok niet fobie zoiets met spinnen ik ren niet gillend weg maar vind ze wel een beetje naar:
    Lieveheersbeestje.
    Als je het verhaal erachter wilt weten vraag het maar heb nu geen zin om het uit te leggen.


    Het komt wel goed schatje <3

    twiddict schreef:
    Eng. Heb ik al vanaf dat ik heel klein was, ik heb eigenlijk geen idee waarom.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik heb er geen schrik van, maar als klein kind wel. Ik moest er niets van hebben omdat ze meestal op je af lopen en je lastig vallen met hun 'wil-je-op-de-foto?' gedoe.

    Ik was vroeger nogal een verlegen en onzelfzeker kind, dus dan had je liever dat ze je met rust lieten. :'D


    Let the Night embrace you

    Ik vind ze eng, maar ik weet eigenlijk niet waarom. Ik denk omdat ze altijd blij zijn en ze altijd vol zitten met schmink? x;


    Destroy what destroys you.

    oh nee ik haat het als die bij je komen staan terwijl je ze wil negeren :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H