• Het valt mij op dat er meer jongens zijn op het forum. En ik heb gezegd/geschreven dat ik totaal geen bezwaar heb tegen meer jongens op Quizlet maar ze moeten niet allemaal tegelijk komen, als het klopt dat er meer jongens op Quizlet zijn gekomen.

    Dus ligt het aan mij of zijn er nu meer jongens op Quizlet?


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Dat vind ik persoonlijk niet fijn, dan voelt het als een invasie.



    Ik zocht al lang naar een topic om dit te kunnen plaatsen, danku. :x

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 19:02 ]


    everything, in time

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik ben populair? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor xd Ik weet dat ik bekend ben, maar dat is iets anders dan populair.


    je bent gewoon heel bekend en heel erg sterk aanwezig. je reageert meestal heel goed op het forum + we kennen nikki allemaal wel.
    beschouw het maar als een compliment


    Miep

    Bagoly schreef:
    (...)


    Ik zocht al lang naar een topic om dit te kunnen plaatsen, danku. :x

    Dank, deze GIF is te geniaal om nu niet mijn bestand in te gaan *save*

    :3

    Is me nog niet opgevallen, en eerlijk gezegt maakt het me ook vrij weinig uit.
    Jongen/meisje, het gaat mij gewoon om de gesprekken in topics en de verhalen ;p


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Kenickie schreef:
    (...)

    idd.
    Ze zijn gewoon allemaal zeer aanwezig. Vooral Takkie, maar die ken ik dan ook wat beter
    ik vind het wel gezellig hoor


    Ik weet dat er drie jongens zijn die heel actief op het forum zijn, nou eigenlijk vier er is een bij gekomen. En ik weet dat drie van de vier, heel erg aanwezig zijn.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Ik weet dat er drie jongens zijn die heel actief op het forum zijn, nou eigenlijk vier er is een bij gekomen. En ik weet dat drie van de vier, heel erg aanwezig zijn.


    k vind het keileuk.
    hoor je ook eens verhalen van de andere kant


    Miep

    Bagoly schreef:
    (...)


    Ik zocht al lang naar een topic om dit te kunnen plaatsen, danku. :x


    Eerlijk gezegd, heb ik het gevoel dat jij mij in de zeik neemt. Want het is geen bullshit ook al vind jij van wel.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd, heb ik het gevoel dat jij mij in de zeik neemt. Want het is geen bullshit ook al vind jij van wel.


    Ik neem niemand in de zeik, ik wilde die gif gewoon graag plaatsen en ik ben het niet eens met je punt. :'D
    Neemt het nu gewoon niet zo serieus, dan is alles prima. ;3


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    (...)

    Ik neem niemand in de zeik, ik wilde die gif gewoon graag plaatsen en ik ben het niet eens met je punt. :'D
    Neemt het nu gewoon niet zo serieus, dan is alles prima. ;3


    Ik neem het wel serieus en al zou ik het niet serieus nemen dan is het nog niet meteen prima voor mij. Jij bepaalt namelijk niet voor mij of iets prima is of niet voor mij.


    Physics is awesome

    Er zijn maar 3 jongens actief op het forum. Wat mij betreft is dat zelfs nog weinig ,gewoon om ook meningen van meerdere kanten te horen dan alleen meiden (niet dat dat erg is)


    Shoganai i ne~

    Tja, het valt op zich wel mee hoor. Het lijkt misschien veel omdat de drie jongens die echt actief zijn op het forum wel heel erg aanwezig zijn.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Azulchica schreef:
    (...)

    Ik beoordeel iemand helemaal niet op of het een meisje of een jongen is. Dat heb ik helemaal niet gezegd. Invasie was een verkeerd gekozen woord., Sorry, daarvoor.

    En ik beschuldig jongens nergens van, het enige wat ik wilde zeggen is dat het voor mij moeilijk zou zijn als er ineens massaal allemaal jongens op Quizlet komen omdat ik dat niet ben gewend.


    Wat is nou in godsnaam het punt dat je wilt maken? Want je klaagt, maar je klaagt niet. Het is een invasie, maar het is toch geen invasie. Er zijn opeens zoveel jongens, maar er zijn er maar 4.

    Je beweert steeds iets wat je verwerpelijk vindt, maar vervolgens als iemand je vraagt waarom je dat vind krabbel je snel terug en ontwijk je de vraag. En ik snap nu nog steeds niet wat het probleem is, behalve "ik ben het niet gewend". En als ik het probleem niet snap weet ik ook niet wat ik erop kan zeggen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Azulchica schreef:
    (...)

    Ik neem het wel serieus en al zou ik het niet serieus nemen dan is het nog niet meteen prima voor mij. Jij bepaalt namelijk niet voor mij of iets prima is of niet voor mij.


    Oké dan niet, ik ga hier niet moeilijk over doen hoor als jij je zo hard aangesproken voelt door een gif. Tenslotte zeg ik erbij dat je 't dus niet zo op moet vatten dus ik zie het hele punt niet.


    everything, in time

    Mordin schreef:
    (...)

    Wat is nou in godsnaam het punt dat je wilt maken? Want je klaagt, maar je klaagt niet. Het is een invasie, maar het is toch geen invasie. Er zijn opeens zoveel jongens, maar er zijn er maar 4.

    Je beweert steeds iets wat je verwerpelijk vindt, maar vervolgens als iemand je vraagt waarom je dat vind krabbel je snel terug en ontwijk je de vraag. En ik snap nu nog steeds niet wat het probleem is, behalve "ik ben het niet gewend". En als ik het probleem niet snap weet ik ook niet wat ik erop kan zeggen D:


    Het punt dat ik wilde maken is dat het voor mij leek alsof er meer jongens op het forum waren gekomen. En blijkbaar kwam dat omdat de nieuwe jongen op het forum een aantal topics had aangemaakt.


    Physics is awesome

    Is me nog nix van opgevallen
    Maar zou het niet erg vinden


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.