• Het valt mij op dat er meer jongens zijn op het forum. En ik heb gezegd/geschreven dat ik totaal geen bezwaar heb tegen meer jongens op Quizlet maar ze moeten niet allemaal tegelijk komen, als het klopt dat er meer jongens op Quizlet zijn gekomen.

    Dus ligt het aan mij of zijn er nu meer jongens op Quizlet?


    Physics is awesome

    Ondertussen zit ik hier natuurlijk in mijn handen te wrijven met een glimlach op mijn gezicht en denk ik natuurlijk "Dit was allemaal mijn plan.".

    inb4dezepostserieusgenomenwordt

    I'd like more guys on here.
    Met allemaal meisjes is het eerder geneigd dat een discussie al snel een ruzie wordt, geloof me, ik heb in een klas gezeten met jongens (dat waren er ook maar 4-dit 2 jaar) en in een klas met alleen meisjes (dat waren er 24 op elkaar-dit 4 jaar) en die jongens maakte echt het verschil.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mockingjayz schreef:
    nee hoor, het zijn maar 3: Mitchell, Alwin en Jacco. Ze zijn nu eenmaal populairs waardoor het lijkt dat er veel jongens op het forum zit.


    4!

    Heb hem eindelijk gevonden: Lillojohn. Heeft in de 6 dagen dat ie nu geregistreerd is 7 topics gemaakt, een story begonnen en gevraagd of ie de enige jongen was want hij was er nog niet 1 tegen gekomen.
    Hoop dat ie actief blijft op het forum, kan nooit kwaad ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    Mockingjayz schreef:
    nee hoor, het zijn maar 3: Mitchell, Alwin en Jacco. Ze zijn nu eenmaal populairs waardoor het lijkt dat er veel jongens op het forum zit.

    Ik ben populair? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor xd Ik weet dat ik bekend ben, maar dat is iets anders dan populair.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mordin schreef:
    (...)

    4!

    Heb hem eindelijk gevonden: Lillojohn. Heeft in de 6 dagen dat ie nu geregistreerd is 7 topics gemaakt, een story begonnen en gevraagd of ie de enige jongen was want hij was er nog niet 1 tegen gekomen.
    Hoop dat ie actief blijft op het forum, kan nooit kwaad ^^

    I agree with that.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    -voelt zich kinda vereerd-
    En hier heb je dus dé reden waarom ik jou als bemiddelaar kies. (Je posts met argumenten dan, niet dat ik me vereerd voel, hahaha.)


    Bedankt ^^ Het is fijn dat te horen. Ik ben nogal pissed off door persoonlijke omstandigheden, en dan zoek ik altijd iets om me af te leiden. En ik merk dat ik niet meer wild uithaal naar iedereen die in de buurt komt, maar dat ik gewoon heel gefocused een probleem zoek en het echt probeer op te lossen, en ook al lukt dat misschien niet ik ben toch heel beheerst. Is een verschil met vroeger. Ik voel me oud nu D:



    Hrm, het is raar om terug te denken aan hoe ik vroeger was en hoe ik nu was.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Bedankt ^^ Het is fijn dat te horen. Ik ben nogal pissed off door persoonlijke omstandigheden, en dan zoek ik altijd iets om me af te leiden. En ik merk dat ik niet meer wild uithaal naar iedereen die in de buurt komt, maar dat ik gewoon heel gefocused een probleem zoek en het echt probeer op te lossen, en ook al lukt dat misschien niet ik ben toch heel beheerst. Is een verschil met vroeger. Ik voel me oud nu D:
    [IMAGE]
    Hrm, het is raar om terug te denken aan hoe ik vroeger was en hoe ik nu was.

    -moest het twee keer overlezen voordat ik het snapte-
    Denk het niet eerlijk gezegd. Ik denk zo vaak aan hoe ik vroeger was en nu ben. Werelden van verschil xd

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 23:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    -moest het twee keer overlezen voordat ik het snapte-
    Denk het niet eerlijk gezegd. Ik denk zo vaak aan hoe ik vroeger was en nu ben. Werelden van verschil xd


    Mwarhar, ik denk ook niet dat iemand die snapt behalve ik. Komt met ouderdom, je praat tegen jezelf.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Mwarhar, ik denk ook niet dat iemand die snapt behalve ik. Komt met ouderdom, je praat tegen jezelf.

    Not true, dat doe ik al jaaaaren (cat) Dat krijg je als je tegen amper iemand kunt praten, uiteindelijk begin je een gesprek met jezelf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mordin schreef:
    (...)

    Je hoeft toch ook geen verhalen voor jongens te schrijven?

    Ik snap het gedoe met invasies nog steeds niet, maar het is nou eenmaal iets waar je weinig aan kunt doen. Er zullen vaker nieuwe mensen komen op Quizlet, en aangezien ongeveer 50% van de wereldbevolking van het mannelijke geslacht is zal een deel van hen dan ook jongens zijn.
    In ieder geval, ik snap niet echt wat er erg aan zou zijn. Voor zover ik weet ben ik ook gewoon een normaal mens en doe ik niemand kwaad, en ik geloof dat dat ook voor de andere jongens geld. Ik ben soms vervelend, Cyberlord heeft zijn technische dingetjes en Jacco is vast apart op zijn eigen manier en die andere nieuwe waarvan ik de naam vergeten ben maakt een boel nieuwe topics aan, maar... Ik zie niet echt in hoe dat jou beinvloed, kan beinvloeden of hoe wij nadelig tegenover anderen en specifiek jou zijn. Ik zie ook niet in hoe wij vervelender zijn dan de onruststokers van het verleden, waarvan de grootste 3 (Jill, Hale en Gaby) toch echt alle 3 vrouwelijk waren.

    Dus Idunno, ik vind het gewoon een beetje jammer als iemand bij voorbaat zegt dat mijn aanwezigheid niet op prijs word gesteld, enkel en alleen omdat ik een jongen ben. En misschien geld het dan niet specifiek voor mij (of misschien niet eens voor mij, aangezien je vooral iets hebt tegen nieuwe jongens) maar ik vind het ook voor hen jammer dat zij gelijk worden veroordeeld voor hun geslacht en niet beoordeeld worden omwille van wie zij zijn.


    Komt nog bij dat Cyberlord zich hard inzet om quizlet te debuggen en allemaal mooie templates aanmaak, en ik probeer bemiddelaar te worden. Wij beiden zijn dus bezig te proberen de community die quizlet is te verbeteren met onze vaardigheden. Jacco en de andere jongen zijn hier nog relatief kort, en ook jacco probeert bemiddelaar te worden.

    Dus er kan geargumenteerd worden dat van de actieve jongens (ik hoop dat ik niemand vergeet) 75% zich inzet om Quizlet een betere plaats te maken, een percentage waar de meisjes niet aan kunnen komen (nu speel ik natuurlijk vals doordat onze groep bijzonder klein is, maar okay) dus het is ook niet echt zo dat jongens wat dat betreft een slecht antecedent hebben geschept hier op quizlet.


    Ik beoordeel iemand helemaal niet op of het een meisje of een jongen is. Dat heb ik helemaal niet gezegd. Invasie was een verkeerd gekozen woord., Sorry, daarvoor.

    En ik beschuldig jongens nergens van, het enige wat ik wilde zeggen is dat het voor mij moeilijk zou zijn als er ineens massaal allemaal jongens op Quizlet komen omdat ik dat niet ben gewend.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Dat vind ik persoonlijk niet fijn, dan voelt het als een invasie.


    Het zijn er maar 3 of 4? (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    invasie
    de invasie zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [ɪnˈvazi] Verbuigingen: invasie|s (meerv.) 1) vijandelijke inval (1) in een land Voorbeeld: `de invasie in Normandië in 1944` 2) massale komst (van zaken of personen) Voorbeeld: &nb...

    invasie
    indringing strooptocht

    Invasie
    Gewapende inval.

    invasie
    het binnendringen van ziektekiemen (bacteriën, virussen) of het binnendringen van kwaadaardige tumorcellen

    Invasie
    Let op: Spelling van 1858 vijandelijke inval, strooptogt

    INVASIE
    1) Intocht 2) Indringing 3) Indringing (van ziektekiemen) 4) Inval 5) Massale intocht 6) Onverwachte aanval 7) Onverhoedse aanval 8) Onverwachte inval 9) Plotselinge inval 10) Plotselinge massale intocht 11) Plotselinge grote stroom toeristen 12) Plotselinge grote menigte 13) Raid 14) Vijandelijke i...

    invasie
    het in een jaar of in enkele opeenvolgende jaren verschijnen van grote aantallen vogels van een soort welke in het desbetreffende gebied overigens zelden of in veel geringere getale verschijnen;b.v.in NL de Kramsvogel

    Invasie
    [boek] - Invasie (oorspronkelijke Engelse titel: Invasion) is een boek geschreven door de Amerikaanse schrijver Robin Cook. De televisiefilm Invasion (1997) met Luke Perry and Kim Cattrall was gebaseerd op dit boek ==Verhaal== Op een avond in een amerikaans stadje begeven al...

    Invasie
    Een invasie (Latijn: invadere = binnendringen) is een militaire actie die bestaat uit het binnengaan van een leger van een gebied dat valt onder een ander land, over het algemeen met als doel het veroveren van het land of het regime te verdrijven. Een invasie kan de oorzaak van een oorlog zijn, het...

    invasie
    het binnendringen van ziektekiemen, van kwaadaardige tumorcellen en dergelijke; sieve groei, syn. infiltrerende groei; sieve ontsteking, ontsteking die zich voortzet in omgevend weefsel; sief onderzoek, zie onderzoek.


    als ik zo de definities bekijk, vind ik dat je een beetje hard bent voor onze jongens hoor (cat)




    Oh, en, die jongens komen niet allemaal tegelijk hoor. Wat denk je, dat ze allemaal bij elkaar komen en plannen om Q over te nemen? Right.
    En ik weet waarom er zoveel meiden op Q zijn:
    JUSTIN BIEBER. ONE DIRECTION. TWILIGHT. TOKIO HOTEL.

    Dan hebben we nog anime en The Hunger Games, maar dat is eigenlijk voor zowel jongens als meiden.

    Dragneel schreef:
    (...)



    Oh, en, die jongens komen niet allemaal tegelijk hoor. Wat denk je, dat ze allemaal bij elkaar komen en plannen om Q over te nemen? Right.
    En ik weet waarom er zoveel meiden op Q zijn:
    JUSTIN BIEBER. ONE DIRECTION. TWILIGHT. TOKIO HOTEL.

    Dan hebben we nog anime en The Hunger Games, maar dat is eigenlijk voor zowel jongens als meiden.


    Ik denk helemaal niet dat ze allemaal bij elkaar komen en plannen om Q over te nemen. En ik weet ook waarom er zoveel meiden op Q zijn.

    Blijkbaar heb je mijn laatste reactie niet gelezen waarin ik ook sorry zeg omdat ik het woord invasie heb gebruikt.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Ik denk helemaal niet dat ze allemaal bij elkaar komen en plannen om Q over te nemen. En ik weet ook waarom er zoveel meiden op Q zijn.

    Blijkbaar heb je mijn laatste reactie niet gelezen waarin ik ook sorry zeg omdat ik het woord invasie heb gebruikt.

    Nee, ik had hem gelezen. Alleen nadat ik mijn reactie had geplaatst en ik ben helaas te lui om het te verwijderen maar heb wel genoeg energie om een nieuwe te maken....
    Ik snap het al een beetje beter. Beetje.

    Jetro schreef:
    Er zijn drie jongens zeer actief op het forum; Alwin, Mitchell en Jako. Ik zie niet dat dit de groep van 15869+ meiden inhaalt? Is me nog niet opgevallen dus, en eigenlijk zou het me niet veel uitmaken ook. Waarschijnlijk is dan voor hen ook leuker, hihi.


    idd.
    Ze zijn gewoon allemaal zeer aanwezig. Vooral Takkie, maar die ken ik dan ook wat beter
    ik vind het wel gezellig hoor


    Miep