• Het valt mij op dat er meer jongens zijn op het forum. En ik heb gezegd/geschreven dat ik totaal geen bezwaar heb tegen meer jongens op Quizlet maar ze moeten niet allemaal tegelijk komen, als het klopt dat er meer jongens op Quizlet zijn gekomen.

Dus ligt het aan mij of zijn er nu meer jongens op Quizlet?

Physics is awesome

Jetro schreef:
    Er zijn drie jongens zeer actief op het forum; Alwin, Mitchell en Jako. Ik zie niet dat dit de groep van 15869+ meiden inhaalt? Is me nog niet opgevallen dus, en eigenlijk zou het me niet veel uitmaken ook. Waarschijnlijk is dan voor hen ook leuker, hihi.

Hrbrf. Ik vind mensen niet automatisch leuk/stom omdat ze jongens/meisjes zijn D:

quidquid excusatio prandium pro

Dragneel schreef:
    (...)

Sorry, het moest gewoon.

Dankje, dat zegt alles wat ik te zeggen heb.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Mordin schreef:
    (...)

Hrbrf. Ik vind mensen niet automatisch leuk/stom omdat ze jongens/meisjes zijn D:

Haha, nee, daarom juist. (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Mordin schreef:
    (...)

Okay, dat eerste... Hm. Maar dat is erg omdat?

In ieder geval, ik heb er niks van gemerkt.

1. Ik hou niet van een invasie
    2. Ik kan niet zo goed met een invasie om gaan

Dus vandaar en ik wist het ook niet zeker, daarom vroeg ik het ook

Physics is awesome

CyberLord schreef:
    (...)
    Dankje, dat zegt alles wat ik te zeggen heb.

Nou ja, zeg. Het had toch gekund?

Physics is awesome

Niets van gemerkt, maar het zou niet verboden zijn als hier wat meer jongens zouden zijn, dat kan het forum alleen maar opfleuren :Y)

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

O god, they're taking over Quizlet:W

Ok nee, ik vind eigenlijk dat het nog erg goed meevalt.
    We zijn nog steeds in de meerderheid, geen zorgen en ik denk eigenlijk wel dat het nog wel zo even zal blijven.
    Hoewel het mannelijk schoon ook wel leuk is hoor(A)

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Azulchica schreef:
    (...)

x'DD. LOLOLOL.

No growth of the heart is ever a waste

Penelopy schreef:
    Niets van gemerkt, maar het zou niet verboden zijn als hier wat meer jongens zouden zijn, dat kan het forum alleen maar opfleuren :Y)

Ik ben er ook helemaal niet op tegen als er meer jongens op het forum komen.

Physics is awesome

Azulchica schreef:
    (...)

Ik ben er ook helemaal niet op tegen als er meer jongens op het forum komen.

Waarom dan de bezwaren? Je schrijft dat je het niet fijn vindt en dat je het ervaart als een invasie, en een invasie is vijandig binnendringen van je terrein door mensen die van plan zijn het over te nemen. Dat klinkt niet alsof je er niets op tegen hebt als er meer jongens komen.

En dan zeg je dat ze niet allemaal tegelijk moeten komen, maar dat gebeurt toch niet? Er zijn voor zover ik weet twee nieuwe jongens bij gekomen. Verder, als je dat al zo erg vindt, wat is er dan precies erg aan?

Er zijn inderdaad meer meisjes op quizlet omdat hier nou eenmaal meer verhalen voor meisjes zijn, waardoor jongens wegblijven en meer meisjes komen. Door de hoge hoeveelheid meisjes schrijven mensen ook sneller verhalen die meer gericht zijn op meisjes waardoor het een soort vicieuze cirkel is. Dat is niet erg ofzo, maar het is nou niet echt dat quizlet zelf specifiek gericht is op meisjes of zo.

Verder snap ik ook niet helemaal wat het geslacht van iemand te maken heeft met of iemand al dan niet een invasie uitvoert.

Mordin schreef:
    (...)

Waarom dan de bezwaren? Je schrijft dat je het niet fijn vindt en dat je het ervaart als een invasie, en een invasie is vijandig binnendringen van je terrein door mensen die van plan zijn het over te nemen. Dat klinkt niet alsof je er niets op tegen hebt als er meer jongens komen.

En dan zeg je dat ze niet allemaal tegelijk moeten komen, maar dat gebeurt toch niet? Er zijn voor zover ik weet twee nieuwe jongens bij gekomen. Verder, als je dat al zo erg vindt, wat is er dan precies erg aan?

Er zijn inderdaad meer meisjes op quizlet omdat hier nou eenmaal meer verhalen voor meisjes zijn, waardoor jongens wegblijven en meer meisjes komen. Door de hoge hoeveelheid meisjes schrijven mensen ook sneller verhalen die meer gericht zijn op meisjes waardoor het een soort vicieuze cirkel is. Dat is niet erg ofzo, maar het is nou niet echt dat quizlet zelf specifiek gericht is op meisjes of zo.

Verder snap ik ook niet helemaal wat het geslacht van iemand te maken heeft met of iemand al dan niet een invasie uitvoert.

Er zijn meer meisjes en daarom zou ik het waarschijnlijk als een invasie beschouwen als er meer jongens in een keer op het forum komen. Ik wil dus wel meer jongens op het forum maar niet in een keer allemaal.

Daarnaast is het voor mij moeilijk om een verhaal voor jongens te schrijven.

Physics is awesome

Azulchica schreef:
    (...)

Er zijn meer meisjes en daarom zou ik het waarschijnlijk als een invasie beschouwen als er meer jongens in een keer op het forum komen. Ik wil dus wel meer jongens op het forum maar niet in een keer allemaal.

Daarnaast is het voor mij moeilijk om een verhaal voor jongens te schrijven.

Je hoeft toch ook geen verhalen voor jongens te schrijven?

Ik snap het gedoe met invasies nog steeds niet, maar het is nou eenmaal iets waar je weinig aan kunt doen. Er zullen vaker nieuwe mensen komen op Quizlet, en aangezien ongeveer 50% van de wereldbevolking van het mannelijke geslacht is zal een deel van hen dan ook jongens zijn.
    In ieder geval, ik snap niet echt wat er erg aan zou zijn. Voor zover ik weet ben ik ook gewoon een normaal mens en doe ik niemand kwaad, en ik geloof dat dat ook voor de andere jongens geld. Ik ben soms vervelend, Cyberlord heeft zijn technische dingetjes en Jacco is vast apart op zijn eigen manier en die andere nieuwe waarvan ik de naam vergeten ben maakt een boel nieuwe topics aan, maar... Ik zie niet echt in hoe dat jou beinvloed, kan beinvloeden of hoe wij nadelig tegenover anderen en specifiek jou zijn. Ik zie ook niet in hoe wij vervelender zijn dan de onruststokers van het verleden, waarvan de grootste 3 (Jill, Hale en Gaby) toch echt alle 3 vrouwelijk waren.

Dus Idunno, ik vind het gewoon een beetje jammer als iemand bij voorbaat zegt dat mijn aanwezigheid niet op prijs word gesteld, enkel en alleen omdat ik een jongen ben. En misschien geld het dan niet specifiek voor mij (of misschien niet eens voor mij, aangezien je vooral iets hebt tegen nieuwe jongens) maar ik vind het ook voor hen jammer dat zij gelijk worden veroordeeld voor hun geslacht en niet beoordeeld worden omwille van wie zij zijn.

Komt nog bij dat Cyberlord zich hard inzet om quizlet te debuggen en allemaal mooie templates aanmaak, en ik probeer bemiddelaar te worden. Wij beiden zijn dus bezig te proberen de community die quizlet is te verbeteren met onze vaardigheden. Jacco en de andere jongen zijn hier nog relatief kort, en ook jacco probeert bemiddelaar te worden.

Dus er kan geargumenteerd worden dat van de actieve jongens (ik hoop dat ik niemand vergeet) 75% zich inzet om Quizlet een betere plaats te maken, een percentage waar de meisjes niet aan kunnen komen (nu speel ik natuurlijk vals doordat onze groep bijzonder klein is, maar okay) dus het is ook niet echt zo dat jongens wat dat betreft een slecht antecedent hebben geschept hier op quizlet.

[ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 23:10 ]

-voelt zich kinda vereerd-
    En hier heb je dus dé reden waarom ik jou als bemiddelaar kies. (Je posts met argumenten dan, niet dat ik me vereerd voel, hahaha.)

[ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 23:17 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Azulchica schreef:
    (...)

invasie
    de invasie zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [ɪnˈvazi] Verbuigingen: invasie|s (meerv.) 1) vijandelijke inval (1) in een land Voorbeeld: `de invasie in Normandië in 1944` 2) massale komst (van zaken of personen) Voorbeeld: &nb...

invasie
    indringing strooptocht

Invasie
    Gewapende inval.

invasie
    het binnendringen van ziektekiemen (bacteriën, virussen) of het binnendringen van kwaadaardige tumorcellen

Invasie
    Let op: Spelling van 1858 vijandelijke inval, strooptogt

INVASIE
    1) Intocht 2) Indringing 3) Indringing (van ziektekiemen) 4) Inval 5) Massale intocht 6) Onverwachte aanval 7) Onverhoedse aanval 8) Onverwachte inval 9) Plotselinge inval 10) Plotselinge massale intocht 11) Plotselinge grote stroom toeristen 12) Plotselinge grote menigte 13) Raid 14) Vijandelijke i...

invasie
    het in een jaar of in enkele opeenvolgende jaren verschijnen van grote aantallen vogels van een soort welke in het desbetreffende gebied overigens zelden of in veel geringere getale verschijnen;b.v.in NL de Kramsvogel

Invasie
    [boek] - Invasie (oorspronkelijke Engelse titel: Invasion) is een boek geschreven door de Amerikaanse schrijver Robin Cook. De televisiefilm Invasion (1997) met Luke Perry and Kim Cattrall was gebaseerd op dit boek ==Verhaal== Op een avond in een amerikaans stadje begeven al...

Invasie
    Een invasie (Latijn: invadere = binnendringen) is een militaire actie die bestaat uit het binnengaan van een leger van een gebied dat valt onder een ander land, over het algemeen met als doel het veroveren van het land of het regime te verdrijven. Een invasie kan de oorzaak van een oorlog zijn, het...

invasie
    het binnendringen van ziektekiemen, van kwaadaardige tumorcellen en dergelijke; sieve groei, syn. infiltrerende groei; sieve ontsteking, ontsteking die zich voortzet in omgevend weefsel; sief onderzoek, zie onderzoek.

als ik zo de definities bekijk, vind ik dat je een beetje hard bent voor onze jongens hoor (cat)

[ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 23:23 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

nee hoor, het zijn maar 3: Mitchell, Alwin en Jacco. Ze zijn nu eenmaal populairs waardoor het lijkt dat er veel jongens op het forum zit.

-