Azulchica schreef:
(...)
1. Ik hou niet van een invasie
2. Ik kan niet zo goed met een invasie om gaan
Dus vandaar en ik wist het ook niet zeker, daarom vroeg ik het ook
invasie
de invasie zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [ɪnˈvazi] Verbuigingen: invasie|s (meerv.) 1) vijandelijke inval (1) in een land Voorbeeld: `de invasie in Normandië in 1944` 2) massale komst (van zaken of personen) Voorbeeld: &nb...
invasie
indringing strooptocht
Invasie
Gewapende inval.
invasie
het binnendringen van ziektekiemen (bacteriën, virussen) of het binnendringen van kwaadaardige tumorcellen
Invasie
Let op: Spelling van 1858 vijandelijke inval, strooptogt
INVASIE
1) Intocht 2) Indringing 3) Indringing (van ziektekiemen) 4) Inval 5) Massale intocht 6) Onverwachte aanval 7) Onverhoedse aanval
Onverwachte inval 9) Plotselinge inval 10) Plotselinge massale intocht 11) Plotselinge grote stroom toeristen 12) Plotselinge grote menigte 13) Raid 14) Vijandelijke i...
invasie
het in een jaar of in enkele opeenvolgende jaren verschijnen van grote aantallen vogels van een soort welke in het desbetreffende gebied overigens zelden of in veel geringere getale verschijnen;b.v.in NL de Kramsvogel
Invasie
[boek] - Invasie (oorspronkelijke Engelse titel: Invasion) is een boek geschreven door de Amerikaanse schrijver Robin Cook. De televisiefilm Invasion (1997) met Luke Perry and Kim Cattrall was gebaseerd op dit boek ==Verhaal== Op een avond in een amerikaans stadje begeven al...
Invasie
Een invasie (Latijn: invadere = binnendringen) is een militaire actie die bestaat uit het binnengaan van een leger van een gebied dat valt onder een ander land, over het algemeen met als doel het veroveren van het land of het regime te verdrijven. Een invasie kan de oorzaak van een oorlog zijn, het...
invasie
het binnendringen van ziektekiemen, van kwaadaardige tumorcellen en dergelijke; sieve groei, syn. infiltrerende groei; sieve ontsteking, ontsteking die zich voortzet in omgevend weefsel; sief onderzoek, zie onderzoek.
als ik zo de definities bekijk, vind ik dat je een beetje hard bent voor onze jongens hoor
[ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 23:23 ]
I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.