• HOI,,
    Ik heb tips nodig voor mijn kamer het is nou een troep.
    Hoe ruim jij je kamer leuk op?
    Okal is het niet leuk maar toch, wie heeft er tips voor mij?
    :$(lol)

    Muziek aan en gaan met die banaan. :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Muziek 'an, keihard meeblèren, oude aantekeningen vinden en bekijken, lachen, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Scuttle schreef:
    Muziek aan en gaan met die banaan. :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Jetro schreef:
    Muziek 'an, keihard meeblèren, oude aantekeningen vinden en bekijken, lachen, hahaha.

    Zoiets ja :'D Al duurt het dan wel lang voor die opgeruimd is x'D bij mij toch


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dank jullie wel (lol)

    Scuttle schreef:
    Muziek aan en gaan met die banaan. :Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Een grote vuilniszak pakken en van alles weggooien wat ik door de jaren heb bewaard haha. Dan heb ik ineens meer ruimte om de rest van mijn troep neer te leggen.


    Your make-up is terrible

    Meestal duurt dat wel even voordat ik mijn kamer opruim, haha. Mijn moeder ruimt dan op.
    Maar als ik het moet doen, zoals het vaker staat. Muziek aan en heel snel opruimen ;p

    Muziek!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Gewoon, gaan met die banaan. Of in mijn geval; iemand uitnodigen waarvan ik absoluut niet wil dat die al die troep ziet en dan snel alles opruimen voor diegene er is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the



    Eén voordeel van kamer opruimen is dus: dat je oude dingen tegenkomt en uren in een oud dagboekje kan zitten lezen. ^^

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 15:31 ]


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:



    Hehehehehe, dit. (nerd)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Al het onnodige in de lade onder mijn bed stoppen. Klaar. Of zo goed als, meestal al mijn schoolspullen nog ergens netjes stoppen en de rest een beetje netjes en terug in de laatjes stoppen waar het vandaan komt :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind