• Heeft iemand laatst leuke kleding gezien die je gewoon je winkels als H&M kunt kopen? Zoals jacks, shirtjes enz. Kan je die hier posten en zeggen van welke winkel die komt? Ik heb best wel nieuwe kleding nodig en niet al te duur als dat kan. (: En misschien ook leuke sierraden enzo? (: Ben toe aan iets nieuws. (krul)


    The sun will rise and we will try again.

    Avatar schreef:
    Verder nog kleding/sieraden? (:

    Dr Martens van Marktplaats, ik zou sws eens kijken op Marktplaats ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Dr Martens van Marktplaats, ik zou sws eens kijken op Marktplaats ;3


    Ik heb liever niet van marktplaats maar toch bedankt! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Avatar schreef:
    (...)

    Ik heb liever niet van marktplaats maar toch bedankt! (:

    Whut?! Ik heb gloednieuwe DM's gekocht voor 50 euro, dat is toch hemel? *O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Whut?! Ik heb gloednieuwe DM's gekocht voor 50 euro, dat is toch hemel? *O*


    Hahaha, dat wel! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Bershka en Pull and Bear, echt, hemels.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Uppsala schreef:
    (...)

    Kijk op op de site van H&M en dat vind je het makkelijk uit, joh! Maar goed, dat jasje is mijn droom blazer (en ik heb nog geen blazer) dus ik moet en zal die blazer hebben!

    Ik baal nogal, omdat die toetsen net waren toen ik ziek was en ik 2 dagen had van ze om te leren terwijl ik 6 dagen dik ziek ben geweest en niet alle stof op magister stond - en de regel is dat ALLES erop moet staan - waardoor ik nu een onvoldoende heb, en die stof ik gezegd in de week dat ik ziek was. ''Het is héél vaak gezegd, Myke'' Ja fuck op, toen ik ziek was zeker? --'


    haha ik hóu van blazers. je kunt ze bij alles aan. haha
    ik heb een beetje een verslaving. ik heb er 5. x')


    Miep

    Ik heb bij de Sting een hele leuke blazer gekocht laatst

    Die was niet zo duur

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 19:10 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kenickie schreef:
    (...)

    haha ik hóu van blazers. je kunt ze bij alles aan. haha
    ik heb een beetje een verslaving. ik heb er 5. x')

    Ik heb er volgens mij wel 8 ofzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Licorn schreef:
    (...)
    Ik heb er volgens mij wel 8 ofzo


    hahah :9~


    Miep

    Licorn schreef:
    Ik heb bij de Sting een hele leuke blazer gekocht laatst


    Die was niet zo duur

    Had je niet beter een maatje groter kunnen kopen? Just saying, het ziet er namelijk naar uit of die knoopjes elk moment gaan springen


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vind het echt jammer dat ze skinny's maken van die legerbroeken. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sieraden koop ik echt heel graag bij www.sieradenkistje.nl (en ik heb een lichte sieradentic). Superleuk spul, niet te duur en ook echt fantastische service! Alles wordt binnen twee dagen geleverd, behalve als het anders aangegeven staat op de site. c: Ik kreeg een keer een kapotte ketting binnen, heb toen contact met de eigenaresse opgenomen en kreeg de volgende dag al een nieuwe ketting binnen.

    En voor kleding.. hmm, Pull&Bear, Zara, River Island en de markt. Echt heel veel van mijn kleren komen van de markt, en dat zie je er niet aan af! (krul)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 19:19 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Selah schreef:
    (...)
    Had je niet beter een maatje groter kunnen kopen? Just saying, het ziet er namelijk naar uit of die knoopjes elk moment gaan springen

    weet je dat dat echt een hele lullige opmerking is?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Selah schreef:
    (...)
    Had je niet beter een maatje groter kunnen kopen? Just saying, het ziet er namelijk naar uit of die knoopjes elk moment gaan springen


    Me likes! (:


    The sun will rise and we will try again.