• Zou iemand mij misschien kunnen helpen met het maken van een nieuw profiel? (: Ben toe aan een nieuwe maar kan niks leuk/orgineels verzinnen. Tips? Je kan ook gewoon een PB sturen :)


    "Live life for the moment because everything else is uncertain" - Louis Tomlinson

    pak de zinnen uit hun liedjes, pak een plaatje van hen.
    Pak één plaatje en plaats die helemaal onderaan. Daar boven plaats je geweoon een stukje tekst en voila (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    pak de zinnen uit hun liedjes, pak een plaatje van hen.
    Pak één plaatje en plaats die helemaal onderaan. Daar boven plaats je geweoon een stukje tekst en voila (:


    The odds are néver in our favor.

    Memoria schreef:
    pak de zinnen uit hun liedjes, pak een plaatje van hen.
    Pak één plaatje en plaats die helemaal onderaan. Daar boven plaats je geweoon een stukje tekst en voila (:


    Bedoel je hetzelfde liedje of zinnen uit verschillende liedjes? Ik snap 'm niet helemaal ;$


    "Live life for the moment because everything else is uncertain" - Louis Tomlinson

    Zinnen uit verschillende liedjes die jij leuk vind of bij jou vind passen. Misschien een youtube filmpje met je lievelings nummer van 1D?


    Physics is awesome

    GottaLove1D schreef:
    (...)

    Bedoel je hetzelfde liedje of zinnen uit verschillende liedjes? Ik snap 'm niet helemaal ;$


    Wat dacht je van de zinnen die je zelf het mooist vind?
    Kijk bij andere mensen voor inspiratie.


    Amor Omnia Vincit || I Can't Change

    Wilde net zeggen, kijk een beetje op profielen voor inspiratie ;)
    Mijne draait weliswaar volledig om de Hongerspelen, maar ik heb bij alle soorten fangirls gekeken, sommige hebben ontzettend gave profielen

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 19:48 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Gewoon een gif, met een tekstje erop. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sheerios schreef:
    Gewoon een gif, met een tekstje erop. *O*


    •*• Lululu •*•