• ja ik las een verhaal van een meisje dat albino is en het moeilijk heeft, daar heb ik een gedicht over gemaakt.

    wil iemand mij vertellen of het een beetje goed is?
    het is donker:
    http://www.quizlet.nl/poems/17215/het-is-donker/

    deze gaat daar ook over maar dat meisje is eenzamer:
    leven in de duisternis
    http://www.quizlet.nl/poems/17214/leven-in-de-duisternis/

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 19:56 ]


    <3

    Op zich wel mooi, maar misschien hoofdletters?


    Tijd voor koffie.

    Hmm, ik zou sowieso even een bèta vragen. En ik weet niet of ze wilt nakijken,, maar Yoda is ontzettend goed in dichten.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 19:28 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Even klikbaar gemaakt c:

    Ik vind het op zich wel goed maar het is nogal vaag en zoals Tsubaki al zei, wat hoofdletters en misschien wat interpunctie zou geen kwaad kunnen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Je laat een zin vaak terug komen. Dat is ook poëzie, maar ik zie dat in meer gedichten van jou. Pronbeer te rijmen en ritmes aan te houden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een zin altijd laten terugkomen in je gedicht kan een soort van 'rode draad' geven wat erg mooi kan zijn, maar door de een of andere (waarschijnlijk persoonlijke) reden stoort het me net heel erg bij jou gedicht.
    Als je niet had verteld dat het over een albino meisje ging had ik het er ook niet uitgehaald, maar misschien was dat net de bedoeling dat kan ook natuurlijk.


    The soul needs autumn.

    Ik vind het redelijk inhoudloos, maar misschien is dat gedeeltelijk omdat poëzie niet zo mijn ding is.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 19:43 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    even over hoofdletters..
    dat hoort niet in gedichten!
    daar hoor je officieel geen hoofdletters in te gebruiken, ik weet dat veel dat tegenwoordig wel doen maar zonder is dus ook goed


    <3

    ik herken het albino meisje niet, maar misschien was dat ook het idee.


    -

    bondjuk schreef:
    even over hoofdletters..
    dat hoort niet in gedichten!
    daar hoor je officieel geen hoofdletters in te gebruiken, ik weet dat veel dat tegenwoordig wel doen maar zonder is dus ook goed


    Hmm, ik weet niet waar je dat vandaal haalt - ik denk dat het een keuze s eigenlijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    @Mockingjayz die 2e is ook beter


    <3