• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 21:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hahaha, geloof me. Met mij samenwonen is ook geen pretje :Y) hoewel. Ik kan koken :3 ik zal wel eventjes reageren ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake en ik kijken beiden naar het plafond en ik moet uit het niets lachen. Ik draai me op mijn zij en kijk naar Jake. 'Weet je.. Het is best wel levenloos om naar het plafond te staren,' zeg ik lachend. En ik prik hem in zijn zij. Dan kijk ik weer naar boven. 'Is dat een spin?' Vraag ik dan wantrouwend. Ik zie wat Zwarts aan het plafond. Ik gil meisjesachtig en ren dan de kamer uit. Dan zie ik nick. 'Heeee Nickie,' zeg ik dan vrolijk.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 15:13 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Juist, ik kon zelfs ruiken dat ze dronken was. Gezellig, ik keek door de deuropening Jake staan, fijn blijkbaar kon ik niet eens weg. Al wouw ik niet weten waarom hij hier weer was. Ik had liever eerst naar mijn kamer gegaan om te kijken of ik nog ergens gewond was of iets dergelijks.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik lach vrolijk naar hem maar dan zie ik de blauwe plekken. 'Heb je au?' vraag ik dan aan hem. En ik ga even zacht met mijn hand langs de plekken. 'Het ziet er in iedergeval eeeerg pijnlijk uit.' en ik lach weer. Ik kijk even achter me en zie Jake liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Wat heb je gedaan?' Vroeg ik langs Leslie aan Jake, ik pak Leslie's hand vast aangezien het inderdaad niet fijn aanvoelt.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 15:28 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nick pakt mijn hand beet en ik glimlach naar hem. 'Jake heeft niets gedaan,' zeg ik dan simpel. 'hij wilde alleen niet dat ik nog verder zou drinken.. En hij dreigde jou te halen.' en ik lach weer. 'dus ik zei, waarvoor is dat nodig?' weer lach ik. En ik leun wat tegen Nick aan. Maar ik ga gelijk recht staan als ik me bedenk dat hij misschien pijn heeft als ik dat doe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Hmm.. mischien deed hij dat toch een iets goed, toch snape ik niet waarom hij hier weer was, hij was toch weg? Ik wouw haar van me af duwen toen ze tegen me aan begon te leunen maar gelukkig hielt ze daar al snel mee op


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [Hahaha, geloof me. Met mij samenwonen is ook geen pretje :Y) hoewel. Ik kan koken :3 ik zal wel eventjes reageren ^.^]


    {Mitshy kan ook koken :3 Weet jij ook heel toevallig hoe je een wasmachine aan de praat krijgt? XD Want dat weten we bijde niet. Laat mij voor je eigen belang ook maar niet koken}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik moet weer lachen. 'wacht heel even,' zeg ik dan tegen Nick. En ik loop mijn kamer weer in naar de badkamer. Ik drink weer wat uit de fles en loop dan terug. Ik lach vrolijk naar Nick en kom weer bij hem staan en leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan. 'Hm, wat is dit toch simpel,' zeg ik dan. Meer tegen mezelf dan tegen Jake of Nick.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Mitshy kan ook koken :3 Weet jij ook heel toevallig hoe je een wasmachine aan de praat krijgt? XD Want dat weten we bijde niet. Laat mij voor je eigen belang ook maar niet koken}


    [Ja dat weet ik -gayhand- en ook hoe je vlekken uit je kleren krijgt :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Niet grappig les' Andwoorde ik, gelukkig waten er geen bleuwe plekken op mijn schouder, al hoewel had ik het idee dat ze als ze haar hooft verplaatste dat nog wel eens pijn kon doen

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 15:37 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ja dat weet ik -gayhand- en ook hoe je vlekken uit je kleren krijgt :P]


    {Ik denk dat ik afhankelijk van jouw word voor het wassen van mijn kleren XD Anders kun je op een schuim lawine wachten aangezien ik er waarschijnlijk teveel wasspul in doe }


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik moet lachen als Nick zegt dat het niet grappig is. 'Je mag best wel wat meer lachen hoor Nick,' zeg ik dan. En ik prik met mijn vinger in zijn wang. Ik heb mijn hoofd alweer opgetild en kijk hem met een brede lach aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik had de neiging om weg te lopen maar vertrouwde Jake niet, en wilde weten wat die hier deed. Ik probeerde zoveel mogelijk niet op Leslie te letten.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 15:42 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {Waneer komt Lize weer online?}


    Don't be like the rest of them, darling