• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 21:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnsde, terwijl ik in de buurt kwam.
    "Hmm, misschien zou ik ze kunnen laten stoppen." zei ik grinnikend tegen Alex en deed alsof ik er serieus over nadacht.

    {Ik smelt hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *verliefde zucht*}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Nee' zeg ik pruilend tegen Axton. 'Niet helpen.'
    Iris blijft doorkietelen en Alex lachen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik loop naar Jake toe en blijf voor hem staan. 'Hm, ik blijf er toch wel zo over denken. En daar hoef ik niet nuchter voor te zijn,' zeg ik dan. En prik met mijn vinger in Jake's wang en lach dan weer. 'Als ik niet verschenen was, zou jij ook niets voor mij gevoeld hebben. Simpel zat. Zou je ook geen zelfmoord willen plegen. Zelfde geldt voor Nick. Hij voelde zich gewoon rot ofzo, nadat ik weg was, en wilde anderen pijn doen dus sloot zich erbij aan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben je met je liefde aan het praten Fem? :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar serieus aan. 'Les jij hebt licht in mijn leven gebracht, het ging niet lang meer geduurt hebben dat ik eronderdoor zou gegaan zijn en het toch gedaan hebben.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ja, Jake, dat zou best kunnen. Maar ik ben ook degene die ervoor gezorgd heeft dat dat licht gedoofd werd, toch?' Zeg ik dan. En ik kijk hem aan. De alcohol begint uit te werken. Ik loop heel even naar de badkamer en drink nog wat en loop dan terug naar Jake en kijk hem weer aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Oh, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
    Als je kon lezen wat hij schrijft, *zucht*
    Ik heb mezelf nooit speciaal gevonden, maar bij hem...

    ow shit, moet slapen! bye!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Slaap lekker Fem ^.^ en is het nou al officieel? :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja maar dat is anders Les, elke relatie loopt na een tijdje kapot. Er overleven er maar weinig.' Ik zucht en ga liggen om naar het plafond te kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [SLAAPLEKKER :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hmpf, lang niet alle hoor. Ik denk namelijk ook wel dat Alexi en Axton bij elkaar blijven,' zeg ik dan. Jake is gaan liggen en ik por even in zijn zij met mijn voet. Hij heeft geen shirt aan. 'En sommige relatie's kunnen ook weer gemaakt worden.' En ik haal simpel mijn schouders op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja jij en Nick zijn daar het levend bewijs van.' zeg ik en kijk naar het plafond.

    [moet slapen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen. 'Hmm.. Dat valt wel mee. We hebben in een dag al twee keer ruzie gemaakt... Wacht. 3 keer,' zeg ik dan lachend. 'En ik denk dat wij, jij en ik daar ook wel een bewijs van zijn,' zeg ik dan. We hebben het al heel vaak goed gemaakt. 'Ach ja. We zien vanzelf wel wat het leven brengt hè?' Zeg ik dan weer lachend. En ik ga naast Jake liggen en kijk dan ook naar het plafond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Slaaaap lekker ook ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    Ik lach een beetje met haar mee. 'Ach, we zijn uiteindelijk nu toch bij deze winkeltjes uitgekomen,' zeg ik haar. Ineens tikt Rachelle me aan en spreekt tegen me. Ik kijk haar aan maar zie haar mond niet bewegen. Fack. Ze praat tegen mijn gedachten. Ze zegt dat het die vrouw weer is en ik kijk in de richting ervan. De oude vrouw krijgt ons in de gaten en wanneer de andere zich omdraait schrikt Rachelle. What the hell is hier aan de hand? De laatste vrouw komt naar ons toe en geeft Rachelle gewoon een knuffel. Ze moet haar dus kennen, en wanneer ze dichtbij genoeg is merk ik dat ze een demon is. En ze heeft ook door dat ik een engel ben. Ik zie de vijandigheid in haar ogen. Ik voel de blik van de andere vrouw op me branden en ik kijk haar heel even aan. Ja, ze kijkt me strak aan. Ugh. Kan ze niet een andere kant op kijken ofzo. Dan spreekt de vrouw over een spanning. Dan begint die vrouw weer te spreken in het Oud-Grieks en ik kan het verstaan. Ik zie hoe de vrouw die Rachelle zo hartelijk begroette verstijfd als de oude vrouw spreekt over het kind van hemel en hel. Maar. Nee. Hoe kan die vrouw dat weten? Dat is onmogelijk. Ze nemen ons dit kwalijk. En dan draait de vrouw zich abrupt om en ik denk dat het iets van een oma is van Rachelle. Ze pakt Rachelle stevig bij haar pols en daardoor valt Rachelle. Ze roept Hoe kon je?! Maar Rachelle antwoord niet, ze huilt. Ik kniel gelijk bij haar neer en sla een arm om haar heen. 'Kunt u haar soms los laten?' Vraag ik dan. 'En dan wil ik graag geen hatelijke blikken meer van die ander. Niemand weet het verhaal, zelfs wij niet echt. En jullie, alle demonen, gaan zomaar ervan uit dat het slecht is wat wij doen.' Oke. Wat wij gedaan hebben is slecht. Een kind wat niet op de wereld hoort. 'Laat Rachelle los en dan leggen we het gewoon rustig uit.' Ik blijf gewoon al die tijd kalm. Want als ik boos word lost dat niets op. En daar heeft Rachelle ook geen ruk aan. Ik sus zachtjes Rachelle, dat ze niet hoeft te huilen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.