• Over dat hele gedoe van Harry en Zayn met die minderjarige meisjes. Ik ben een nieuwsgierig persoon en ik zou graag dat telefoongesprek horen, heeft iemand misschien een link hiervan of is het al van het internet gesmeten? Sorry dat hier al een topic over zou zijn! Mij lijkt het haast onwaarschijnlijk dat een beroemd iemand zijn gsmnummer aan fans geven, dan heeft iedereen op 1 2 3 hun nummer, maar bon(cat)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 19:18 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Hmm. Dat is Zayn niet aan te telefoon :') Zo klinkt z'n stem niet. & Dat andere filmpje was ook niet echt, dat was al eerder bekend gemaakt. Maar hey, whatever moeten hun weten haha.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 18:47 ]


    To infinity and beyond •

    Ik zou het niet raar vinden als ze het doen. Niet eens om Harry zijn sex reputatie. Ik denk eerlijk gezegd dat ze het allemaal wel doen, en dat Louis ook wel vreemd is gegaan van Eleanor. Van Liam weet ik het niet zeker, maar schijn bedriegt. Van Niall weet ik wel zeker dat hij ook niet zo braaf is.
    Fame doet rare dingen, en als je jongen vol hormonen (ik vergelijk ze even met mijn vrienden van 18-20) dan wil je alleen maar seks. Dan doen ze er maar beetje stoer over van "ik neuk die chick daar, en zo en blah blah blah" (niet mijn woorden.) Dus waarom zouden zij zo anders zijn dan mijn seksistische vrienden? Het zijn ook maar jongens die 1000000 meisjes aan hun voetjes geworpen krijgt.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik hoop dat dit nep is, en dat is waarschijnlijk ook zo ? :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Airbender schreef:
    Ik zou het niet raar vinden als ze het doen. Niet eens om Harry zijn sex reputatie. Ik denk eerlijk gezegd dat ze het allemaal wel doen, en dat Louis ook wel vreemd is gegaan van Eleanor. Van Liam weet ik het niet zeker, maar schijn bedriegt. Van Niall weet ik wel zeker dat hij ook niet zo braaf is.
    Fame doet rare dingen, en als je jongen vol hormonen (ik vergelijk ze even met mijn vrienden van 18-20) dan wil je alleen maar seks. Dan doen ze er maar beetje stoer over van "ik neuk die chick daar, en zo en blah blah blah" (niet mijn woorden.) Dus waarom zouden zij zo anders zijn dan mijn seksistische vrienden? Het zijn ook maar jongens die 1000000 meisjes aan hun voetjes geworpen krijgt.


    This. Het is gewoon naïef om te denken dat die jongens al 2 jaar braafjes niks anders doen dan met hun eigen pieletje te spelen.


    Be careful when a naked person offers you a shirt.

    Airbender schreef:
    Ik zou het niet raar vinden als ze het doen. Niet eens om Harry zijn sex reputatie. Ik denk eerlijk gezegd dat ze het allemaal wel doen, en dat Louis ook wel vreemd is gegaan van Eleanor. Van Liam weet ik het niet zeker, maar schijn bedriegt. Van Niall weet ik wel zeker dat hij ook niet zo braaf is.
    Fame doet rare dingen, en als je jongen vol hormonen (ik vergelijk ze even met mijn vrienden van 18-20) dan wil je alleen maar seks. Dan doen ze er maar beetje stoer over van "ik neuk die chick daar, en zo en blah blah blah" (niet mijn woorden.) Dus waarom zouden zij zo anders zijn dan mijn seksistische vrienden? Het zijn ook maar jongens die 1000000 meisjes aan hun voetjes geworpen krijgt.


    ik zou het ook niet raar vinden, ze zijn jongens van rond de 20 en buiten de camera hebben ze stuk voor stuk heus wel een leven waar wij eigenlijk niks mee te maken hebben.


    -

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik hoop dat dit nep is, en dat is waarschijnlijk ook zo ? :'D


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Azulchica schreef:
    Dat klinkt zeer onwaarschijnlijk. Waarom zou Zayn minder jarige meisjes uitnodigen terwijl hij een vriendin heeft?!

    Geloof me, er zijn genoeg mensen op de wereld die dit doen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Als dit waar is ga ik lachen. Serieus, wat een pedo :'D


    26 - 02 - '16

    Aragog schreef:
    (...)
    Geloof me, er zijn genoeg mensen op de wereld die dit doen.


    Daar heb je gelijk in, ik hoop alleen dat Zayn niet zo is.


    Physics is awesome

    Ah, ik heb het telefoongesprek gehoord! Zoek eens op Sugarscape, daar staat 'ie volgens mij..
    Laat maar lol je had hem al , kwam ik net achter
    Maar ik geloof het persoonlijk niet, de stem klonk helemaal niet als Zayn :'D

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 0:16 ]