• Over dat hele gedoe van Harry en Zayn met die minderjarige meisjes. Ik ben een nieuwsgierig persoon en ik zou graag dat telefoongesprek horen, heeft iemand misschien een link hiervan of is het al van het internet gesmeten? Sorry dat hier al een topic over zou zijn! Mij lijkt het haast onwaarschijnlijk dat een beroemd iemand zijn gsmnummer aan fans geven, dan heeft iedereen op 1 2 3 hun nummer, maar bon(cat)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 19:18 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    ja, bedriegen is nu eenmaal bedriegen idd.


    -

    Hier was al een topic over,
    maar dat waren volgens mij geen minderjarige meiden.
    En het was gebeurd voordat Zayn iets met Perrie had,
    dus toen hij nog vrijgezel was.
    Ik zal nog wel even kijken voor dat andere topic, als ik het kan vinden!

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 22:10 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Ik had wel iets gezien op youtube dat ze op een hotel met meisjes aan het afspreken waren maar dat was niet via telefoon geloof ik


    None but ourselves can free our minds.

    xPhaedra schreef:
    Hier was al een topic over,
    maar dat waren volgens mij geen minderjarige meiden.
    En het was gebeurd voordat Zayn iets met Perrie had,
    dus toen hij nog vrijgezel was.
    Ik zal nog wel even kijken voor dat andere topic, als ik het kan vinden!


    Oh dankje ^^


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    op tumblr heb ik het telefoon gesprek van twee meisjes en zaan gehoort, wacht ik zoek het wel op!

    Ik heb het in mijn likes gevonden, alleen als ik op de url druk van die persoon doet hij het niet, dus eerlijk gezegt ben ik nu de enige die het heeft en niet door kan sturen xd

    audio recording of Zayn Malik on the phone with two underage fans on their way to the hotel telling them how to get through security and get upstairs to his and Harry’s room.

    Girls: “Tell Harry he needs to wait”
    Zayn: “Harry, uh, if he wants booty, he has to wait.”

    Cupidity schreef:
    (...)

    Ja, de meisjes waren minderjarig. Waarschijnlijk waren ze 15-16 jaar? Maar de meisjes zouden zelf door de telefoon hebben gezegd ‘you’ll get some booty soon’:Y)

    Klopt, ik heb het gehoord, meteen heel ander beeld gekregen van hun en snap de betekenis achter 'Live While Were Young' nu wel. Wou hem ook aan Rayke laten zien, maar was hem kwijt. ):


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Minderjarig is 18- en volgens mij zijn die jongens allemaal rond de 18-20 toch? Niet zo raar dus als je het mij vraagt XD


    Life is hard and then we die

    Ik geloof het niet


    He like girls how eat carrots!


    Dit zou het Zayn zijn, maar ik weet niet hoor, volgens mij is het hem toch niet.

    Ik denk niet dat Zayn dat echt is...


    He like girls how eat carrots!

    Paynepower schreef:

    Dit zou het Zayn zijn, maar ik weet niet hoor, volgens mij is het hem toch niet.



    Jup dat is hem!

    Paynepower schreef:

    Dit zou het Zayn zijn, maar ik weet niet hoor, volgens mij is het hem toch niet.


    En waarom dan wel niet? (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dat is Zayn wel. Maar jezus, ik weet niet eens of ik wel zou durven gaan als ze dat vragen. Virgin for life.


    Food.

    Ik heb nog even gekeken voor dat topic, maar kan die echt nergens vinden:o
    Maar ik heb wel het originele filmpje gevonden.
    Zayn Malik video
    Er was helemaal niks aan de hand, dit was ver voor de tijd dat hij iets met Perrie had.
    Hij id dus niet vreemdgegaan en de meiden waren niet minderjarig volgens mij.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.