• Piep daar.


    1) Emo = Muziekstijl
    Het is gewoon OVERGENOMEN naar een 'kledingstijl', het was origineel een muziekstijl.

    2) De eerste reactie van m'n vrienden: 'Nee, jij bent niet emo, want je snijdt je niet.'
    Dat is de reden niet, ik bén het gewoon niet. Waarom niet? het bestaat niet

    WTF!?

    De meeste die zeggen dat ze emo zijn, en ermee willen opvallen, zijn kindertjes van.. 10?
    Uhùù..

    Leer eerst de betekenis van het woord 'emo', en ga dan aandacht zoeken en mensen uitmaken die het niet zijn.

    Loop me nu maar vol te schelden dat het géén muziekstijl is, maar ik weet wel beter.
    (A)

    tis een muzziek stijl ^^

    Dôh tuurlijk ik ben eht met je eens, emo is muziekstijl dat heb ik al lang door x)[/trots] Maar komop de laatste tijd is alles emo? yeah right, mensen denk na emo is muziekstijl en dus eigenlijk géén kledingstijl en leef met dat en ga niet lopen zeiken dat je emo bent, want dan ben je muziek xD

    AMEN!!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dôh tuurlijk ik ben eht met je eens, emo is muziekstijl dat heb ik al lang door x)[/trots] Maar komop de laatste tijd is alles emo? yeah right, mensen denk na emo is muziekstijl en dus eigenlijk géén kledingstijl en leef met dat en ga niet lopen zeiken dat je emo bent, want dan ben je muziek xD

    AMEN!!

    Ja inderdaad xd


    Cómo no te voy a querer..

    Inderdaad :"D
    Emo is een muziekstijl n.n :'D Jammer genoeg zijn té weinig mensen dat met me eens u.u


    Mew <3

    Dôh tuurlijk ik ben eht met je eens, emo is muziekstijl dat heb ik al lang door x)[/trots] Maar komop de laatste tijd is alles emo? yeah right, mensen denk na emo is muziekstijl en dus eigenlijk géén kledingstijl en leef met dat en ga niet lopen zeiken dat je emo bent, want dan ben je muziek xD

    AMEN!!


    Idd!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Dôh tuurlijk ik ben eht met je eens, emo is muziekstijl dat heb ik al lang door x)[/trots] Maar komop de laatste tijd is alles emo? yeah right, mensen denk na emo is muziekstijl en dus eigenlijk géén kledingstijl en leef met dat en ga niet lopen zeiken dat je emo bent, want dan ben je muziek xD

    AMEN!!

    Naah, je kan toch ook punker zijn? Of metalhead. Dat is iemand die naar punk of metal luistert. Je kan dan denk ik wel emo zijn, alleen als je naar de muziek luistert :'] Sommigen snappen dat alleen niet :'] Die zeggen dat het om kleding gaat.


    Mew <3

    MEE EENS !!!

    Ik ben toch ook geen Hiphop of R&B.. X3
    & mijn vriendin is toch ook geen Hardcore x'3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Idd, het is een muziek stijl ! En je hebt heelmaal gelijk. Iedereen is emo en alles, en het zijn gwn wanne be gasten.. doe niet weten wat emo inhoud. Maar als ze worden gedist.. dan zullen ze er niet meer zo mee rond bazuinen dat ze emo zijn -_-" Want zo stoer is het echt niet. en je hoeft je niet te snijden op 'zogenaamd' emo te zijn ! Dat zegt iedereen zelfs me moeder en oowk 'mijn' vrienden.. en fucking dom.. en dan.. als ik me zou snijden [doe ik niet (a)] dan ben ik echt geen 'zogenaamde' emo -_-"


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    En owjahh,, ik vind dat emo totaal niet staat v0or emotionele mensen x3 want ik vind dat ieder mens op deze ingewikkelde,rare,gr0te,saaie,.. Ja ik h0u al op.., planeet even emotioneel kan zijn als ieder ander,, het is toch echt niet dat een mens veel emotioneler kan zijn dan een ander mens.. Sommige laten het alleen ook zien&anderen wat minder, maar dat is weer wat anders.. Zo denk ik erover..[A]


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Jup je hebt gelijk ^^

    Dan hebbe we gewoon allemaal een Scene Style ^^

    Emo = Muziek

    Helemaal gelijk ^^

    OMG
    eindelijk mensen die het snappen !
    ik kleed me al,, jah, sinds altijd zoals ik dat nu doe
    nooit ben ik uitgemaakt door emo en nu opeens, als je over straat loopt ben je om de 100 meter voor emo uitgescholden. jah,, ik luister emocore .. maar het is zo'n rage geworden! al de mense die zich emo noemen zijn fakers,,
    mijn mening xD


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Ik heb dat zo eens aan een paar vriendinnen van me gevraagt; "wat versta je onder emo?" en allemaal waren ze fout, alle soms dan waren er een paar dingen juist en that's it


    everything you imagined, and more...

    XD.

    Ik heb nooitbeweerd dat ik Emoben.XD 'kvindmijzelf;'
    SKAMO. [skater&emoXD]
    Uitspreken als; skáámo. [öheeldroogXD]


    Hey love.

    amen
    sommige mensen moeten een leven zoeken


    Why don't you break my heart

    XD.

    Ik heb nooitbeweerd dat ik Emoben.XD 'kvindmijzelf;'
    SKAMO. [skater&emoXD]
    Uitspreken als; skáámo. [öheeldroogXD]


    HAhahah, cool naam :Y)


    everything you imagined, and more...