• Over dat hele gedoe van Harry en Zayn met die minderjarige meisjes. Ik ben een nieuwsgierig persoon en ik zou graag dat telefoongesprek horen, heeft iemand misschien een link hiervan of is het al van het internet gesmeten? Sorry dat hier al een topic over zou zijn! Mij lijkt het haast onwaarschijnlijk dat een beroemd iemand zijn gsmnummer aan fans geven, dan heeft iedereen op 1 2 3 hun nummer, maar bon(cat)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 19:18 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Azulchica schreef:
    Dat klinkt zeer onwaarschijnlijk. Waarom zou Zayn minder jarige meisjes uitnodigen terwijl hij een vriendin heeft?!


    Zayn is al vaker beschuldigt voor overspel ^^


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Azulchica schreef:
    Dat klinkt zeer onwaarschijnlijk. Waarom zou Zayn minder jarige meisjes uitnodigen terwijl hij een vriendin heeft?!

    Zijn relatie met Perrie is gewoon een mediastunt hoor. :Y)


    Be careful when a naked person offers you a shirt.

    Cupidity schreef:
    (...)

    Zayn is al vaker beschuldigt voor overspel ^^

    echt? maar de vorige keer was hij gewoon dronken, toch?
    Maar dat zou laag zijn.


    -

    Cupidity schreef:
    (...)

    Zayn is al vaker beschuldigt voor van overspel ^^


    Dat lijkt mij niks voor Zayn maar ik ken hem natuurlijk niet. Het lijkt mij alleen onwaarschijnlijk.


    Physics is awesome

    Camisado schreef:
    (...)
    Zijn relatie met Perrie is gewoon een mediastunt hoor. :Y)


    Ja inderdaad, zo denk ik er ook over.. Haha


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Mockingjayz schreef:
    (...)
    echt? maar de vorige keer was hij gewoon dronken, toch?
    Maar dat zou laag zijn.


    Dronken of niet, bedriegen is en blijft bedriegen. En als je zat bent, kan je je heus nog wel herinneren of je een vriendin hebt of niet(krul)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Cupidity schreef:
    (...)

    Ja inderdaad, zo denk ik er ook over.. Haha

    I mean.. Er komen een paar foto's van hun online, zoenend en samen op een step (duidelijk geposeerd dus), met zéér hoge kwaliteit, en dan worden ze nooit meer samen gespot?
    Mijn conclusie is dat ze dit gewoon doen om Little Mix bekender te maken.


    Be careful when a naked person offers you a shirt.

    Camisado schreef:
    (...)
    I mean.. Er komen een paar foto's van hun online, zoenend en samen op een step (duidelijk geposeerd dus), met zéér hoge kwaliteit, en dan worden ze nooit meer samen gespot?
    Mijn conclusie is dat ze dit gewoon doen om Little Mix bekender te maken.



    Ik ken haar zelfs niet ^^


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik denk dat het fake is.(nerd)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 20:24 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Cupidity schreef:
    (...)

    Dronken of niet, bedriegen is en blijft bedriegen. En als je zat bent, kan je je heus nog wel herinneren of je een vriendin hebt of niet(krul)


    Dat ben ik met je eens. Dronken of niet, bedriegen blijft bedriegen. Maar ik denk dat alcohol je ook heel veel losser maakt waardoor je sneller dingen doet die je normaal niet doet.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Dat ben ik met je eens. Dronken of niet, bedriegen blijft bedriegen. Maar ik denk dat alcohol je ook heel veel losser maakt waardoor je sneller dingen doet die je normaal niet doet.


    Mijn vriendje moet nooit met zo'n excuus afkomen.. Of ik hak zijn ballen eraf, alhoewel ik zou zijn ballen er sowieso afhakken als hij mij zou bedriegen(krul)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 20:06 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Hm... Ik geloof het niet helemaal. Die jongens kunnen niet zomaar random meisjes hebben uitgenodigt. Ik denk dat die meisjes het hebben gefaked, dat lijkt me veel logischer.

    Cupidity schreef:
    (...)

    Mijn vriendje moet nooit met zo'n excuus afkomen.. Of ik hak zijn ballen eraf, alhoewel ik zou zijn ballen er sowieso afhakken als hij mij zou bedriegen(krul)


    Als ik ooit een vriendje krijg, vind ik ook dat hij niet mag vreemd gaan. Maar dan zou ik eerder de relatie gewoon verbreken dan zijn ballen er af hakken. Dan word ik misschien wel op gepakt voor mishandeling en dat gun ik hem niet, dat ik dan door hem in de gevangenis kom.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Als ik ooit een vriendje krijg, vind ik ook dat hij niet mag vreemd gaan. Maar dan zou ik eerder de relatie gewoon verbreken dan zijn ballen er af hakken. Dan word ik misschien wel op gepakt voor mishandeling en dat gun ik hem niet, dat ik dan door hem in de gevangenis kom.


    Ach, hij kent mijn papa.. Hij zal wel mooi zijn mondje houden dan, hahaha(cool)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Lilia schreef:
    Hm... Ik geloof het niet helemaal. Die jongens kunnen niet zomaar random meisjes hebben uitgenodigt. Ik denk dat die meisjes het hebben gefaked, dat lijkt me veel logischer.


    Zo denk ik er ook over, maar ja ze hebben nu wel een slechte reputatie. Alhoewel Harry al wel de reputatie van een player heeft dus ja


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."