• Ik heb gehoord dat je tickets kunt winnen en dan in New York naar een One Direction concert gaan en ze kan ontmoeten :D

    Tof nieuws vanuit het One Direction kamp. De boys geven op 3 december 2012 een concert in Madison Square Garden in New York en wereldwijd worden er ‘Go1Den Tickets’ wegegeven.

    Zo'n ticket bestaat uit de reis naar Amerika, een VIP-behandeling tijdens de show en een speciale dag met One Direction waar jij bij kunt zijn samen met een vriend(in) en een ouder van 21 jaar of ouder.

    In elk land wordt één Go1Den Ticket weggegeven. Nu vragen we ons bij Q-music af of wij dat in Nederland zullen doen... Wat vind jij?

    Overtuig ons dat wij de Nederlandse Directioners naar New York moeten sturen. Zoek een bekende of herkenbare plaats op in jouw provincie (bijvoorbeeld de Dam in Amsterdam, de Martinitoren in Groningen of een plaatsnaambord van jouw stad/dorp) en maak een foto van jezelf samen met andere 1D-fans.

    Laat duidelijk zien dat je een Nederlandse One Direction fan bent én Q-music luistert! Mail jouw foto voor 1 november naar 1D@q-music.nl. Enne... zet er voor de zekerheid even bij in welke plaats je de foto hebt genomen.


    Let op: als je een foto instuurt, dan ga je ermee akkoord dat je foto wereldwijd gebruikt mag worden.


    LET OP: Dit is nog NIET de actie om de tickets te winnen. Ze gaan de tickets pas weggeven als wij ze met deze actie overtuigd hebben de tickets weg te geven.


    Sowieso dat ik mee ga doen :) Doen jullie ook mee? laten we zien dat we de beste fans zijn!

    Xx

    Xxx

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 15:16 ]


    Just because you're not perfect, doesn't mean you're not beautiful. -Zayn Malik.".

    Dus wat verwacht je van ons?


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    ik kan niet vliege D:


    quidquid excusatio prandium pro

    xPhaedra schreef:
    Dus wat verwacht je van ons?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    En wat kunnen we voor u doen? Toveren? (cat)


    -

    hier, leen mijn vliegend tapijt!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    1. Waar of bij wie kun je die tickets winnen?
    2. Hoe kun je die tickets winnen?
    3. Hoe kunnen wij je dan helpen?


    Physics is awesome

    Oh wauw, wat zijn we weer lekker sarcastisch -__- (@reactie's hierboven)
    Ik ga wel mee doen met een vriendin. Ik hoop namelijk echt dat genoeg mensen het doen en dat ze de 'echte' wedstrijd gaan doen. Ik vind het trouwens wel raar dat je een wedstrijd hebt voor een wedstrijd... But maybe it's just me.


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    ik vind het ook raar maar we moeten Nederland eerst plaatsen om mee te doen zeg maar .. en dan worden er nog tickets verloot :)

    Emblem3 schreef:
    Oh wauw, wat zijn we weer lekker sarcastisch -__- (@reactie's hierboven)
    Ik ga wel mee doen met een vriendin. Ik hoop namelijk echt dat genoeg mensen het doen en dat ze de 'echte' wedstrijd gaan doen. Ik vind het trouwens wel raar dat je een wedstrijd hebt voor een wedstrijd... But maybe it's just me.


    Just because you're not perfect, doesn't mean you're not beautiful. -Zayn Malik.".

    Ik wil wel meedoen maar ik weet nog niet waar en met wie ><
    Ik zat er eigenlijk aan te denken om er een soort Q/1D meeting van te maken en dan met zo veel mogelijk Directioners van Quizlet op de foto...ergens :d maar dat is misschien een beetje onmogelijk.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik wil wel meedoen...mr ja....wat wil je dan dat ik doe??
    oh btw....waar wil je het doen?


    Not everyone can buy superpowers

    Moonly schreef:
    hier, leen mijn vliegend tapijt!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik ga ook meedoen, iemand die in rondom / in Tilburg woont? Ik regel nog wel wat mensen :3

    Lol! Dit wist ik allang. Ik wist dit al precies de 1e dag dat het aangekondigt was

    Nibby schreef:
    Lol! Dit wist ik allang. Ik wist dit al precies de 1e dag dat het aangekondigt was


    Me too :3

    1Dlifex schreef:
    (...)

    Me too :3
    Toen liam die link stuurde of dat 1D FB account ben ik ELKE dag gaan checken