• ... is er nu ook een One Direction fanfic die zal worden gepubliceerd als echt boek. (Bron.)
    Het is weliswaar dit keer geen erotisch getint verhaal en natuurlijk zijn de namen weer veranderd, maar het origineel is geschreven door een zestienjarig meisje op internet en ging over One Direction. Het lijkt erop dat uitgevers langzamerhand de wereld van de fanfiction ontdekken.

    Nou heb ik absoluut niets tegen fanfic, maar persoonlijk heb ik hier toch zo mijn twijfels bij. Ik vraag me af wat jullie ervan vinden. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    fifty shades of grey heeft niets meer te maken met twilight, als je de boeken hebt gelezen is het ook wel duidelijk dat ze iets meer veranderd hebben dan alleen de namen, gelukkig (het blijft een fucking beroerde serie, maar what the hell, alle boeken die de laatste tijd bestsellers worden genoemd hebben echt een niveau dat mijn nichtje van 7 nog uit haar mouw zou kunnen schudden), maar goed... men moet toch iets... maar als je uitgegeven wil worden dan moet je inderdaad een Engels verhaal gaan schrijven, feit blijft dat je in Amerika veel sneller uitgegeven wordt dan hier.

    Matsuyama schreef:


    "Today was a very busy week for us." - Niall Horan.