• ... is er nu ook een One Direction fanfic die zal worden gepubliceerd als echt boek. (Bron.)
    Het is weliswaar dit keer geen erotisch getint verhaal en natuurlijk zijn de namen weer veranderd, maar het origineel is geschreven door een zestienjarig meisje op internet en ging over One Direction. Het lijkt erop dat uitgevers langzamerhand de wereld van de fanfiction ontdekken.

    Nou heb ik absoluut niets tegen fanfic, maar persoonlijk heb ik hier toch zo mijn twijfels bij. Ik vraag me af wat jullie ervan vinden. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb echt zin om zo'n 'I don't want to live on this planet anymore'-plaatje hier te zetten maar ik hou me in.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik verwacht er niet al teveel van. Ik vind de kwaliteit van fanfiction over het algemeen minder.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik twijfel een beetje of dit een succes gaat worden. Dat meisje kan best mooi kunnen schrijven maar er zijn zoveel fanfics dat ik ze liever gratis online lees dan als boek ga kopen. Dan had Fifty shades of grey toch iets uniekers, waardoor het meer kans op succes heeft.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Ik twijfel een beetje of dit een succes gaat worden. Dat meisje kan best mooi kunnen schrijven maar er zijn zoveel fanfics dat ik ze liever gratis online lees dan als boek ga kopen. Dan had Fifty shades of grey toch iets uniekers, waardoor het meer kans op succes heeft.


    Ja, inderdaad. Ze geeft zelf ook gewoon toe dat het een typisch boy-meets-girl verhaal is, dus om eerlijk te zijn heb ik geen idee waarom je daar geld voor zou gaan betalen. Als je toch al fanfic leest, heb je op internet tenminste ook de juiste namen. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Frodo schreef:
    Ik heb echt zin om zo'n 'I don't want to live on this planet anymore'-plaatje hier te zetten maar ik hou me in.


    Don't find love. Let love find you.

    Ik heb werkelijk een hekel aan fanfics, vooral omdat de personages vaak helemaal OOC zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ...


    quidquid excusatio prandium pro

    Dus kortom, als ik alle namen in mijn fanfictie even verander en het in het Engels vertaal, kan ik ook een wereldberoemde schrijfster worden op mijn dertiende? Pfft. Als ik fanfictie wil lezen kruip ik wel achter mijn computer; als ik een boek koop wil ik origineels zien, punt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Dus kortom, als ik alle namen in mijn fanfictie even verander en het in het Engels vertaal, kan ik ook een wereldberoemde schrijfster worden op mijn dertiende? Pfft. Als ik fanfictie wil lezen kruip ik wel achter mijn computer; als ik een boek koop wil ik origineels zien, punt.


    Fanfiction kán best origineel zijn. Ik heb geen idee hoe dat zit bij dit verhaal, maar het kan. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Fanfiction kán best origineel zijn. Ik heb geen idee hoe dat zit bij dit verhaal, maar het kan. (:

    Dat is natuurlijk waar, maar ik bedoelde te zeggen dat ik liever iets lees dat compleet zelf bedacht is, in plaats van gebaseerd op iets dat al bestaat (als dat logisch klinkt, wat het waarschijnlijk niet doet).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ach, je hoeft het niet te lezen, denk ik dan. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife



    Dan moet ze wel heel mooi kunnen schrijven als iemand een boek wil maken van een bromance (cat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nou ja, zeg. Waar blijft de tijd dat boeken gemaakt werden, om andere mensen weg te nemen uit de dagelijkse sleur?


    The odds are néver in our favor.

    Ik bedoel, als je echt een heel heel heel heel erg goed verhaal hebt, waarom niet? Maar dan wel inderdaad de namen veranderen.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.


    Shoganai i ne~