• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik haat mezelf nog steeds. >>
    WAAROM moest mijn eerste cijfer in het hele jaar een 1 zijn. Is dit een teken? ;__;

    Het is schattig dat je zo beschermend en jaloers bent op dit moment. Maar de omstandigheden waaronder zijn iets minder. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nu al twijfels... Dit is niet goed. :/


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wees niet zo'n klein kind.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Duits pw is mooi verpest. Kut klas.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb dorst, maar ben te lui drinken te halen (cat)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 13:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Over 1 uurtje heb ik vakantie! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Nou zometeen weer naar mijn oude kut stage om handtekening te vragen. Ik heb eeeeeeeeeecht geen zin om dat kutwijf weer te zien hoor. Ze gaat toch weer nep doen en zeggen dat het zo sneu voor mij is. DONDER OP.


    -

    Blergh...


    Your make-up is terrible

    Notitie aan mezelf:

    Jezelf laten testen op alle mogelijke dingen waardoor je zo scheef als de tering denkt. Oh, en iets tegen zwart-wit denken en idioot zijn is ook wel handig. En als we dan ook al bezig zijn, ga naar de psychiater. Je denkt niet normaal, doet niet normaal en bent niet normaal. Fix it.

    Jammer dat er geen update's bestaan voor mensen of dat je het menselijke framework met direct-access kunt aanpassen. Zou veel dingen oploassen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ohh god, ik ben zo blij. Dit is zó anders dan vorig jaar. Ik kan gewoon eindelijk mezelf worden. Ik kom iedere dag gewoon met een glimlach op mijn gezicht thuis. Ik wist niet dat dit zo'n goede keuze zou zijn ^.^


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Dim idioot As New Human("Mitchell" )
    Dim zwartwit As New MentalProblem(blackandwhitethinking)
    Dim idiootgedrag As New MentalProblem(idiot)
    Dim oplossing As New Psychiatrist()

    Function FixMe() As Function
          oplossing()
          zwartwit.enabeld = false
          idiootgedrag = false
    End Function

    Private Sub Human_Load(ByVal eventSender As System.Object, ByVal eventArgs As System.EventArgs) Handles MyBase.Load
          Dim needfix As New Check(idioot)
          If needfix = true Then
                FixMe()
          Endif
    End Sub

    Kijk, problem solved. Helaas werkt dat niet zo makkelijk bij mensen.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 13:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik haat nagesynchroniseerde tv reclames -,-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanavond weer met liefje! En morgen feestje, PARTYHARD!
    Ik ga zoveel drinken dat ze me naar huis mogen slepen. Slechte indruk voor mijn schoonouders though.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    CyberLord schreef:
    (...)
    Kijk, problem solved. Helaas werkt dat niet zo makkelijk bij mensen.


    Lol, zou fijn zijn. ;p Is dat nou programmeren? Want zoiets doet mijn vriend ook.


    You are beautiful, you are love.