• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zogenaamd jezelf willen veranderen en dan alsnog hetzelfde blijven reageren. Flikker maar een eind op dan. Ik geef het gewoon op.


    Your make-up is terrible

    Mihihih, ik heb aan zijn sixpack gevoeld. Mag ik even gillen? OH MY GOOOOOSSHHHHH ! <3_<3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Wel, sinds de nieuwe vormgeving wel minder op het forum, lijkt het. Ben ook drukker met huiswerk en toetsen, bwuah, stom.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als dit nou is wat verliefdheid zich noemt.. dan ben ik voor het eerst verliefd, denk ik. Of ik heb gewoon een stalkermind. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Vreselijk, arrogant, belachelijk rot mens! Flikker toch een eind op met je fucking regels! Jij geeft geen fuck om mijn mening? Dan geef ik ook geen fuck om jouw mening! Tyf toch op man!


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    Vreselijk, arrogant, belachelijk rot mens! Flikker toch een eind op met je fucking regels! Jij geeft geen fuck om mijn mening? Dan geef ik ook geen fuck om jouw mening! Tyf toch op man!


    =O

    Ik erger me dood aan je. Verdwijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sometimes I want to disappear and and see if anyone would miss me


    26 - 02 - '16

    Pfft, morgen dan maar hé?


    The odds are néver in our favor.

    Morgen mag ik weer fijn weg met de auto, yaaaaaaaaaaay. *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sometimes I wish I was a bird. So I could fly over certain people and shit on their head


    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    Nu al twijfels... Dit is niet goed. :/


    Precies mijn gedachten op dit moment


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik moet ze gewoon kunnen overtuigen! Het is maar 2 dagen en dan nog naar Disneyland Parijs! Eeeeeeeeeeeeen Femke en Ellen gaan mee!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alsjeblieft, leid mijn gedachten af. D:


    Your make-up is terrible

    YES. Morgen is mijn lievelingslerares surveillant bij de eerste toets. :-D So happy.


    stay safe because I like being alive at the same time as you