Hier kun je al je frustraties kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
Schrijf het dan hier lekker van je af...
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
Hoe leef je als normaal meisje van mijn leeftijd zonder vriendje? Ik weet het niet, ik ben al sinds m'n dertiende met tussenpozen van hooguit een maand bezet. Hoe leef ik m'n leven zelf? Hoe leef ik m'n leven zelf en hoe vergeet ik daarbij de jongen waarmee ik zo verschrikkelijk gelukkig was? Hoe doe je dat... ik weet het niet.
Ik wil niet boos op je zijn, maar het moet wel, het kán niet zo verder. Vriendschap is geven en nemen, en jij blijft maar nemen en ik blijf maar geven. Ik vind je echt superleuk, maar dit is even het beste voor ons allebei.
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
Ik blijf het elke keer weer ongemakkelijk vinden als ik gewoon met een hele goede vriend ergens ben en mensen denken dat we een stelletje zijn of anders zeggen; jullie passen goed bij elkaar. -.- Same shit, different day.
Gilmore schreef: Morgen talendag op school. Gelukkig is er iemand zo slim geweest om onze klas in twee te verdelen en zo ben ik bij de "beste" deel terechtgekomen. Ik hoop dat het wél goed gaat zijn in vergelijking met normale schooldagen. En het duurt tot 12 uur, dus c:
Ik neem mijn woorden terug. Het was klote.
“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”