• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Fuuu- ik moet een muis halen! Mijn vinger begint gewoon zeer te doen door die stomme "Laptopmuis". (no_chears)

    Hoe leef je als normaal meisje van mijn leeftijd zonder vriendje? Ik weet het niet, ik ben al sinds m'n dertiende met tussenpozen van hooguit een maand bezet. Hoe leef ik m'n leven zelf? Hoe leef ik m'n leven zelf en hoe vergeet ik daarbij de jongen waarmee ik zo verschrikkelijk gelukkig was? Hoe doe je dat... ik weet het niet.


    Life is hard and then we die

    Ik wil niet boos op je zijn, maar het moet wel, het kán niet zo verder. Vriendschap is geven en nemen, en jij blijft maar nemen en ik blijf maar geven. Ik vind je echt superleuk, maar dit is even het beste voor ons allebei.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Eigenlijk is dat best lame.

    Ene probleem opgelost, komt er een andere die me niet lukt D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh thank god. Ik had dit eerlijk gezegd helemaal niet zien aankomen, maar ik ben zó ongelooflijk blij dat je het wilt uitpraten. Zó blij.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Uuugh, ik haat het.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Soms vraag ik me af waar mijn nieuwste (buitenlandse) followers vandaan komen :3 Vandaag zijn er al zo'n tientallen followers binnengestroomd.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 20:53 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Zo blij dat je me opmerkte aan het station. Ik mis je. <3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Morgen mis. Fuuuuuuuuuuuuuuuck. Maar we hebben wel 2 uur geen les.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik weet even niet wat ik met jou aan moet hoor ;3 Ik snap namelijk niet helemaal wat hier mee bedoeld wordt.:W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hahahaha. Hoe kan het ook anders... ik maak vijanden en ik maak ook vrienden. Tja. Je houdt van me of je haat me. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I LOVE YOU!
    Zo, begrijp je het nu eindelijk?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik blijf het elke keer weer ongemakkelijk vinden als ik gewoon met een hele goede vriend ergens ben en mensen denken dat we een stelletje zijn of anders zeggen; jullie passen goed bij elkaar. -.- Same shit, different day.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Gilmore schreef:
    Morgen talendag op school. Gelukkig is er iemand zo slim geweest om onze klas in twee te verdelen en zo ben ik bij de "beste" deel terechtgekomen. Ik hoop dat het wél goed gaat zijn in vergelijking met normale schooldagen. En het duurt tot 12 uur, dus c:

    Ik neem mijn woorden terug. Het was klote.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”