• [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 13:48 ]

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 9:15 ]

    heb nu geen tijd, kom morgen terug


    Dit is mijn signature

    Ik wil misschisn een meisje doen van BlackFox


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    *sorry voor de kritiek* maar ik vind Mya zo Mary-Sue.....
    En tegenstrijdig, eerst vermoord ze iedereen, en dan is ze opeens zo lief ofzo...
    Of heb ik dat verkeerd begrepen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    volledigenaam: Youta Shiro Si
    roepnaam: Shiro
    bijnaam: snake
    leeftijd: 23
    innerlijk: Shiro is van nature een stil type. Hij sloeg toen hij jong was een paar klassen over en verhuisde op zijn achtste van Zuid-Korea naar Japan samen met zijn ouders die vervolgens bijde spoorloos verdwenen waarna shiro werd geadopteert door een Japans koppel dat hem meeneemt naar Vietnam. In vietnam probeerde shiro voor mensen rechten te studeren maar rond uiteindelijk een studie architectuur af. nadat hij op zichzelf gaat wonen komt shiro in de aanraking met de mensenhandel en komt uiteindelijk in het zuiden van China terecht waar hij een verwachte bezoeker van een nachtclub word en van een oude man leert messenwerpen. shiro is erg slim maak maakt daar niet vaak gebruik van.
    wapen en functie: shiro past zijn talent voor scherpe objecten toe en heeft een eindeloze voorraad werpmesjes tussen zijn kleren verstopt. Zijn functie in de groep is niet echt duidelijk maar komt het dichtste bij spion.
    uiterlijk: shiro's ouders kwamen bijde uit egypte maar shiro zelf komt oorsprongkelijk van Zuid-Korea. hij heeft een lichtbruine huidskleur en zwart haar waar hij zelf best trots op is.
    extra: shiro heeft een goed gevoel voor humor en houd ervan de verschillende talen die hij kent door elkaar te gooien waardoor de andere leden van de groep soms moeite hebben hem te begrijpen
    foto kon ik niet vinden

    zo ongeveer? :Y)


    Dit is mijn signature



    Volledige naam; Sya Yi Suzuki
    Roepnaam; Sya
    Bijnaam; Sy
    Leeftijd; 18 jaar
    Innerlijk; Sya is een erg bijzonder meisje. Ze heeft vele verschillende kanten. Ze heeft bijvoorbeeld een hele vriendelijke kant. De kant waarbij ze haar vrienden helpt en steunt. Maar ook een kant die kil is en gemeen. Deze tweede kant komt door het verleden. Ze is door haar ouders in de steek gelaten en te vondeling gelegd. Ze werd gelukkig gevonden door een familie, maar ook dat was niet alles. Ook bij deze familie is ze continu in de steek gelaten waardoor ze snel volwassen moest worden en voor zichzelf moest zorgen. Dit heeft haar gemaakt tot een erg zelfstandig maar ook zorgzaam persoon. Ze wil niet dat iemand doormaakt wat zij doorgemaakt heeft. Ze kwam uiteindelijk bij de groep door haar gigantisch groot talent werpsterren werpen. Ze is razend snel met haar werpsterren en het is haar favoriete wapen.
    Wapen en functie in de groep; Ze vecht met werpsterren en heeft daarmee een aanvallende functie in de groep.
    Uiterlijk; Sya is een erg knap meisje met een mysterieuze uitstraling. Ze heeft een slank figuur en is niet zo super groot. Ze heeft mooie groen/blauwe ogen en een verfijnt gezicht. Ze heeft een stralende lach en vriendelijke ogen. Ze heeft een tatoeage op haar rug waar eigenlijk bijna niemand van weet.
    Extra; Sya is erg creatief

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 15:48 ]


    26 - 02 - '16

    en wie zit eigenlijk bij welke groep?
    als er nog een is voor de BlackFox wil ik daar graag een meisje voor reserveren.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik weet niet wie in welke groep zit. Van mij mag de topicmaakster zelf kiezen in welke groep mijn rol komt (:


    26 - 02 - '16

    ForestKiwi schreef:
    *sorry voor de kritiek* maar ik vind Mya zo Mary-Sue.....
    En tegenstrijdig, eerst vermoord ze iedereen, en dan is ze opeens zo lief ofzo...
    Of heb ik dat verkeerd begrepen?


    Nee, lief is ze niet maar ieder van de leden heeft spijt van zijn/haar daden.

    blacksea schreef:
    volledigenaam: Youta Shiro Si
    roepnaam: Shiro
    bijnaam: snake
    leeftijd: 23
    innerlijk: Shiro is van nature een stil type. Hij sloeg toen hij jong was een paar klassen over en verhuisde op zijn achtste van Zuid-Korea naar Japan samen met zijn ouders die vervolgens bijde spoorloos verdwenen waarna shiro werd geadopteert door een Japans koppel dat hem meeneemt naar Vietnam. In vietnam probeerde shiro voor mensen rechten te studeren maar rond uiteindelijk een studie architectuur af. nadat hij op zichzelf gaat wonen komt shiro in de aanraking met de mensenhandel en komt uiteindelijk in het zuiden van China terecht waar hij een verwachte bezoeker van een nachtclub word en van een oude man leert messenwerpen. shiro is erg slim maak maakt daar niet vaak gebruik van.
    wapen en functie: shiro past zijn talent voor scherpe objecten toe en heeft een eindeloze voorraad werpmesjes tussen zijn kleren verstopt. Zijn functie in de groep is niet echt duidelijk maar komt het dichtste bij spion.
    uiterlijk: shiro's ouders kwamen bijde uit egypte maar shiro zelf komt oorsprongkelijk van Zuid-Korea. hij heeft een lichtbruine huidskleur en zwart haar waar hij zelf best trots op is.
    extra: shiro heeft een goed gevoel voor humor en houd ervan de verschillende talen die hij kent door elkaar te gooien waardoor de andere leden van de groep soms moeite hebben hem te begrijpen
    foto kon ik niet vinden

    zo ongeveer? :Y)

    Bij welke groep wil je horen?

    Ahri schreef:
    Ik weet niet wie in welke groep zit. Van mij mag de topicmaakster zelf kiezen in welke groep mijn rol komt (:

    O, je mag ook zelf weten bij welke je wil. Het maakt niet super veel uit, welke jij het leukste vind.

    irisjx schreef:
    (...)
    Bij welke groep wil je horen?


    dat maakt me niet echt veel uit
    als je wil kan ik ook nog een ander eimand doen


    Dit is mijn signature

    Ahri schreef:
    Ik weet niet wie in welke groep zit. Van mij mag de topicmaakster zelf kiezen in welke groep mijn rol komt (:


    Als het je niet uitmaakt, kan jiuwes in "die andere groep" en dan kan mijnes in BlackFox


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ik ga wel in de andere groep.
    kan ik lekker de bad-guy zijn.
    (dat zijn ze toch?) :X

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 17:34 ]


    Dit is mijn signature

    blacksea schreef:
    ik ga wel in de andere groep.
    kan ik lekker de bad-guy zijn.
    (dat zijn ze toch?) :X


    Haha jaa beide groepen zijn slecht, maar de andere groep probeert nog meer angstaanjagend te zijn dan BlackFox :)