• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [hoi.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik en zucht. Ik blijf hier nog even om Alexi dan terug te brengen, en ga dan naar LA voor drugs en uitgaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    []


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk heel even achterom naar Jake. Hij zal nooit meer de mijne zijn. Er verschijnen tranen in mijn ogen maar ik draai me om en loop dan verder. Ik weet niet eens waar ik precies ben. Ik herken het ook totaal niet. Volgens mij loop ik verkeerd. Ik wil namelijk eerst een beetje bij de bewoonde wereld zijn voordat ik me terug flits.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Agwvdbcc


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rachelle Lemmons. Zijn woorden deden me goed en gaven me een goed gevoel, maar toch ondanks alles oon ik het hem niet aandoen. 'Zullen we sfspreken anders dat we tijdens de zwabgerschap bij elkaar blijven..en erna zien we hoe het ervoor staat?' Ik wist dat hij koppig was en hij zou denk ik niet toestemmen..maar net zo koppig als hij was ook ik. 'Wie weet hoe het uitpakt..je weet maar nooit wat er kan gebeuren. ' zeg ik en bijt dan zachtjes op mijn volle lippen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    Er valt me nog iets in en ik sta recht en ren haar achterna. 'Les, ik wil nog iets zeggen. Ik weet dat ik een totale zak ben maar ik hoop dat je gelukkig word. Dat was en is nog altijd alles wat ik wil.' zeg ik en glimlach even flauwtjes voor ik me omdraai en terug naar Ax en Alexi loop.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Ze stelt voor om een afspraak te maken. Dat ik bij haar blijf zolang de zwangerschap duurt. En dan wel weer zullen kijken hoe het er voorstaat. Ze zegt dat je maar nooit kan weten wat er gebeurt. 'Ik,' begin ik dan. En dan zucht ik en kijk haar aan. 'Is goed. Ik was sowieso al van plan bij je te blijven. Ik kan je niet zomaar opzadelen met een kind.' En ik kijk weer voor me uit naar de zee en mijn arm laat ik om haar heen liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {mijn topics.. Have to go again.. Night night}

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 23:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik hoor Jake's stem en ik draai me om naar hem. Hij zegt dat hij nog steeds wil dat ik gelukkig word. En ik weet niet hoe te reageren. Maar hij draait zich al weer om. 'Waarom ben je dan verliefd geworden op Luna,' fluister ik. Ik denk niet dat het hoorbaar is en de tranen lopen over mijn wangen en ik draai me weg van Jake en loop dan de ander kant op. Weg van Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Goodnight Elvish]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik weet het niet Les!' roep ik haar na en fluister dan 'Ik heb geen flauw idee, ik weet alleszins dat ik dit niet wil.' Ik laat me tegen een boom naar beneden zakken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor Jake me nog na roepen. De tranen lopen over mijn wangen. Of ik nou Nick heb of niet. Met Nick zal het nooit zo zijn als met Jake. Nooit. Dan sla ik tegen een boom aan. Ik hoor wat gekraak in de boom, maar hij valt niet om. Dan laat ik me er huilend tegen zakken. Ik ben op. Uitgeput. Leeg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Op dit moment, het moment waar ik er bijna door zit is alles helder, ik wil Luna's armen nu niet om me maar die van Les. 'Waarom ben ik ook zo'n domme eikel.' roep ik gefrustreerd naar de lucht boven me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik zucht en wreef over mijn buik. 'Als we zo door gaan wordt dit kind echt een kind geboren uit de hel van eigenwijsheid en koppigheid. ' zeg ik dan met een kleine grinnik.
    Ik zucht, ik had John niet verteld wat voor gevolgen dit voor mij kon hebben en daar liet ik het liever op. Dat was gewoon mijn probleem.
    'Wil je weer teruggaan? Of weet jij nog iets of ergens waar we naartoe konden gaan ?' Ik glimlach even en ik trek hem nog even in een knuffel. 'Dankjewel. Serieus. Ik ben een bitch, een kreng geweest. Je bent echt geweldig. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.