• Tja, ik heb een probleem met woordenlimieten. Ik ga er áltijd overheen, haha. Nu wil ik dus van jullie weten, tot hoever mag dat? Ik doe namelijk mee aan een schrijfwedstrijd (buiten Q) en je inzending mag maximaal 600 woorden hebben. Ik heb er nu 641, maar vinden jullie dat dat nog kan of moet ik dan echt gaan schrappen?
    Ik zie er tegenop om woorden weg te halen omdat ik het gevoel heb dat het verhaal zo klopt, dus ik besloot jullie maar eens om raad te vragen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Misschien al wat overbodige woordjes weghalen zoals "hoor" in "ja, hoor"?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oh god, ja, had ik laatst ook. Heb het verder bijna nooit, maar ja, het is inderdaad soms ergerlijk. Maar daarmee maak je de uitdaging groter, en als dat het doel van een wedstrijd is - wat altijd zo is + uitdagen van de kandidaten maakt de dynamiek van de wedstrijd leuker.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    64 woorden teveel is echt niet erg hoor. Ze zetten zo'n woordenlimiet erop om ervoor te zorgen dat kandidaten niet afkomen met verhalen van 10 000 woorden. 664 is zeker acceptabel.


    If we had not a soul, music would have created it.

    is er een woordenlimiet???


    dreams come true, nightmares to

    SuperEva schreef:
    is er een woordenlimiet???


    Op Quilzet bij bijvoorbeeld topics, gedichten, quizzen etc. niet. Maar als er hier een wedstrijd is waarbij sommige opdrachten een woordlimiet hebben, dan wel. c: Maar ja, over de hele wereld zijn woordlimieten. Scholieren kampen er vaak mee met schoolopdrachten.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik haat woordlimieten. ;__;
    Ik ben altijd bang dat ik er overheen ga, terwijl ik dat juist nooit doe. :')
    Nouja, meestal dan.