• Tja, ik heb een probleem met woordenlimieten. Ik ga er áltijd overheen, haha. Nu wil ik dus van jullie weten, tot hoever mag dat? Ik doe namelijk mee aan een schrijfwedstrijd (buiten Q) en je inzending mag maximaal 600 woorden hebben. Ik heb er nu 641, maar vinden jullie dat dat nog kan of moet ik dan echt gaan schrappen?
    Ik zie er tegenop om woorden weg te halen omdat ik het gevoel heb dat het verhaal zo klopt, dus ik besloot jullie maar eens om raad te vragen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Woordenlimieten - I hate them D:. Voor mijn part zend je een heel boek in, maar weet niet hoe streng ze daarop beoordelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wel, het zijn maar 64 woorden. Ik denk dat het goed is^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bij Nederlands mag je altijd 10% meer woorden hebben. Dus met 600 woorden mag je er nog 60 extra hebben. Maar ik weet niet of dit ook geldt bij de wedstrijd waar je aan meedoet.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 22:25 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik moest vorig jaar voor Nederlands verhalen schrijven van maximaal 250 woorden, dat was echt onmogelijk .__.
    Maar opzich is het redelijk simpel om die 40 woorden te schrappen, toch? Gewoon wat beschrijvingen weglaten of gesprekken inkorten oid.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik moest vorig jaar voor Nederlands verhalen schrijven van maximaal 250 woorden, dat was echt onmogelijk .__.
    Maar opzich is het redelijk simpel om die 40 woorden te schrappen, toch? Gewoon wat beschrijvingen weglaten of gesprekken inkorten oid.

    Wij 200 D: En voor Engels hebben we altijd een maximum van 180, zucht.

    En het schrappen is dus vrij moeilijk, aangezien ik eerst nog meer had en dus al veel heb weggehaald. Als ik nu nog meer wegdoe vind ik dat het verhaal er echt minder van wordt, maar ik wil ook niet dat ze mijn inzending afkeuren omdat het teveel woorden heeft. Vandaar mijn twijfels.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Always have the same problem...


    Tijd voor koffie.

    Laat anders zien wat je hebt? Misschien kunnen wij helpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als je bijvoorbeeld 'het grote huis' hebt, dan haal je grote weg, dan heb je al gelijk weer een woord minder. En zo moet je dat met alle zinnen proberen/doen. (:

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 22:39 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat herken ik ;o
    Maar soms heb ik er ook net te weinig. Dat is echt frustrerend.


    26 - 02 - '16

    Waerloga schreef:
    (...)
    Wij 200 D: En voor Engels hebben we altijd een maximum van 180, zucht.

    En het schrappen is dus vrij moeilijk, aangezien ik eerst nog meer had en dus al veel heb weggehaald. Als ik nu nog meer wegdoe vind ik dat het verhaal er echt minder van wordt, maar ik wil ook niet dat ze mijn inzending afkeuren omdat het teveel woorden heeft. Vandaar mijn twijfels.

    180? Seriously? Als ik een beetje een Engelse SA wil schrijven beginnen we te praten bij 2500. En dan kun je 't nog lomper maken door er beschrijvingen en secundaire verhaallijnen in te flikkeren. Maar 180? That's just.. lame.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk niet dat ze je gaan afrekenen op 41 woorden.
    Als ik jou was, zou ik het gewoon laten zoals het is nu - zeker omdat je het gevoel hebt dat het nu helemaal klopt.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Uchiha schreef:
    (...)
    180? Seriously? Als ik een beetje een Engelse SA wil schrijven beginnen we te praten bij 2500. En dan kun je 't nog lomper maken door er beschrijvingen en secundaire verhaallijnen in te flikkeren. Maar 180? That's just.. lame.

    Ja, en dan krijgen we trouwens meestal ook een begin- of eindzin waar je niks mee kan.

    En ik denk wel dat ik het zo houd, want ze zullen inderdaad niet heel moeilijk doen over die 41 woorden neem ik aan. Zoveel scheelt het nou ook weer niet, inderdaad.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oh, daar heb ik negen van de tien keer ook last van en ik vind het dan heel moeilijk om wat te schrappen, omdat ik dan het gevoel heb dat het niet meer klopt. (krul)
    Ik zou je opdracht gewoon laten zoals het is. 41 woorden stellen niet zoveel voor.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    *zucht*
    heb ik ook altijd. En ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan schrappen, niet normaal.
    Moeten wij van die kleine verhaaltjes schrijven voor Engels. Zit ik aan de 500 woorden mag je er maar 180 -.-
    En ik vind 500 nog bescheiden...

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 13:43 ]


    Miep

    Junns schreef:
    Bij Nederlands mag je altijd 10% meer woorden hebben. Dus met 600 woorden mag je er nog 60 extra hebben. Maar ik weet niet of dit ook geldt bij de wedstrijd waar je aan meedoet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt